1 yılda 1 milyon kişi Mobil’den Akbanklı oldu!
Akbank, 1 milyon kişiyi Mobil’den Akbanklı yaparak, sektörde fark yaratmaya devam ediyor.
Akbank, geçtiğimiz yıl Mayıs ayında uçtan uca dijitalleşen müşteri olma hizmetiyle birlikte yeni kazandığı müşterilerinin 3’te birini Mobil’den Akbanklı yapıyor.
Yalın ve hızlı müşteri deneyimi ile yenilikçi çözümleri müşterilerine sunmaya devam eden Akbank, yıl boyunca devam eden kampanyalar ile Akbank Mobil’den müşteri edinimindeki payını yükselterek, son bir yılda 1 milyon müşteri kazanımı sağladı.
Geçtiğimiz yıl Mayıs ayında bankacılıkta uzaktan müşteri olma döneminin başlamasıyla, Mobil’den Akbanklı olma deneyiminin kolaylığı ve yıl boyu süren kampanyalarının da etkisi ile sektörde fark yarattıklarını söyleyen Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, kullanıcıların dijitalden müşteri olma sürecine ilgisinin yoğun olduğunun altını çizerek şu açıklamada bulundu:
“Akbank olarak uçtan uça dijitalleşen müşteri olma hizmetimizi hazırlarken, müşteri ihtiyaçlarını ve deneyim tasarımını odağımıza aldık. Müşterimiz olmak için Akbank Mobil‘i indirenler aynı süreçte vadesiz hesap, banka kartı, kredi ve kredi kartı başvurularını da anında yapabiliyor. Pek çok temel bankacılık ürününe de aynı anda sahip olup birçok avantajdan faydalanabiliyorlar. Bu da bizleri sektörden ayrıştıran bir unsur oldu.
Yeni müşteri kazanımımızda dijital kanalların payı, lansmandan Haziran ayına kadar önemli artış gösterdi. Yıl boyu süren kampanyalarımızın ve müşterileri odaklı mobil deneyimimizin yansıması olarak, 2021 Mayıs ayından itibaren, 1 milyon kişinin dijital kanallarımız üzerinden Akbanklı olduğunun müjdesini paylaşmak isterim.”
Özellikle gençler ve genç profesyonellerin bu hizmete ilgisinin yoğun olduğunu belirten Burcu Civelek Yüce:
“Mobil’den Akbanklı olan 5 müşterimizin dördünün 35 yaş altı olması heyecan verici. Dijital kullanım yatkınlığı yüksek olan genç müşteri profilimizin finansal işlem adetlerini incelediğimizde mobil kanalı %40 daha fazla kullanması dikkat çekiyor.
Bu süreçte Mobil’den Akbanklı olan müşterilerimiz, 1 yıl boyunca EFT/Havale, limit üstü para çekme, ortak ATM, yurtdışı ATM ücretsizlikleri gibi birçok avantajdan faydalandı. 2021 yılının sonunda başladığımız ve 2022 yılından da devam ettiğimiz %0.99 ve %0 faizli kredi kampanyalarımız da yoğun ilgi gördü. Dönemsel olarak müşterilerimiz için avantajlı kampanyalarımıza devam edeceğiz.
Kampanyalarımızda mevcut müşterilerimizi de unutmadık. Akbanklılar “Davet Et Kazan” kampanyamızla kendilerine özel davet kodlarıyla Mobil’den Akbanklı yaptıkları her tanıdığı için 250 TL, toplam 1.000 TL’ye varan chip-para kazanma fırsatından yararlanıyor. Yakın zamanda tanıttığımız, yoğun ilgi gören “Kazanan Akbanklı” kampanyamız ile maaşını ya da düzenli gelirini Akbank’a getiren müşterilerimiz için de 1.500 TL’ye varan chip-para promosyonu ile ek faydalar sunmaya başladık. Kampanyalarımızdan yararlanmak için şubelerimize gelmeden Akbanklı olmak isteyenler, Akbank Mobil’i indirerek tek bir oturumda müşterimiz olabiliyor” dedi.
Başarılı Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Ekibi
AYAKTAKİLER (soldan sağa)
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL PAZARLAMA BÖLÜM BAŞKANI EMRE ÇİFT
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – SATIŞ YÖNETİMİ BÖLÜM BAŞKANI TURAN BULUT
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – ÖDEME SİSTEMLERİ BÖLÜM BAŞKANI YASİN MENGÜLLÜOĞLU
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – BİREBİR BANK. SATIŞ VE PAZARLAMA BÖLÜM BAŞKANI VOLKAN ASLAN
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – BİREYSEL ÜRÜN YÖNETİMİ BÖLÜM BAŞKANI CEM MARTI
OTURANLAR (soldan sağa)
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – ANALİTİK BÖLÜM BAŞKANI ÖZGE BİRER YILMAZ
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – DİJİTAL TASARIM VE İNOVASYON BÖLÜM BAŞKANI BURCU KÜÇÜKÜNAL
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – GENEL MÜDÜR YARDIMCISI BURCU CİVELEK YÜCE
- BİREYSEL BANKACILIK VE DİJİTAL ÇÖZÜMLER – MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ BÖLÜM BAŞKANI AYLİ SAYINTA