TP Vision; Philips Tv & Sound ürünlerine yatırım ve talebin artması ile gelen art arda büyümenin beşinci yılında!
TP Vision; Philips Sound markasının büyümesi ve premium Ambilight TV satışlarındaki artış sayesinde, üst üste beşinci yılda artan ciro ve sürdürülebilir kârlılık elde etti.
- 2021 yılı 2020’yle karşılaştırıldığında:
- Philips TV & Sound markasında yüzde 17’lik genel büyüme sağlandı
- Ambilight TV, premium segmentdeki OLED+ modelleri de dahil olmak üzere OLED TV’lerin satışlarında yüzde 53’lük bir artış görüldü
- 2021’den itibaren ‘Performans Serisi’ TV satışlarında, soundbar modelini de içeren konseptle büyüme devam ediyor
- Soundbar satışları yüzde 70 arttı
- Fidelio ürünlerinin satışında büyüme gerçekleşti
- Dünyanın önde gelen bisiklet ve paten takımı Jumbo Visma ortaklığıyla desteklenen GO spor kulaklık serisi, piyasaya sürüldü
- Firma; 2021’de Philips TV ürünleriyle 100, Philips Sound ürünleriyle 74 olmak üzere Avrupa genelinde 170’ten fazla ödül aldı
- TP Vision, yeni çalışmalarla sürdürülebilirliği işin merkezine taşımaya devam ediyor
- Bowers & Wilkins, Abbey Road Studios, Jumbo Visma ve Muirhead dahil olmak üzere diğer Avrupalı uzman kuruluşlarla ortaklıklar bu yıl da devam edecek.
TP Vision, online olarak düzenlediği TP Vision Live basın etkinliğinde 2021 yılı büyüme sonuçlarını açıkladı. CEO Kostas Vouzas ve CMO Martjin Smelt, toplam iş kapasitesindeki yüzde 17’lik artışın Ambilight TV segmenti ürünler sayesinde olduğunu belirtti. Etkinlikte firmanın 2022 yılı içerisinde piyasaya sunacağı yeni ürünler de tanıtıldı.
Philips Fidelio
TP Vision bu yıl Philips’in premium ses ürünleri serisi Fidelio’nun yeniden yapılandırılmasına odaklandı. X3, L3 kulaklıklar ve B97 soundbar ürünleri ile desteklenen yeniden lansmanıyla Fidelio satışları 4 katına çıktı. TP Vision 2022 yılında da bu seri için yeni ürünler piyasaya sürmeyi planlıyor.
Spor kulaklıkları
Philips Sound, 2021’de piyasaya sürülen özel spor kulaklık serisi GO ile de büyüme oranında artış yakaladı. Firma, 2022’de yeni kulaklıkların lansmanıyla spor segmentine daha da odaklanacak ve ürün yelpazesine; dayanıklı, taşınabilir kablosuz hoparlörler ekleyecek. TP Vision, spor ürünlerindeki çalışmalarını desteklemek amacıyla Jumbo Visma’yla yaptığı iş birliğini sürdürecek. Firma, dünyanın en büyük koşu etkinliklerinden biri olan Wings for Life World Run ile yeni bir ortaklık da başlatacak.
Ambilight
Philips’in Bowers & Wilkins ses sistemlerine sahip premium OLED+ setleri de dahil olmak üzere tüm OLED TV modellerinin satışı yüzde 53 arttı. Artışla sağlanan büyümenin en önemli faktörü, markaya özgü ortam aydınlatma teknolojisi Ambilight olarak yorumlanıyor. Firma yetkilileri; Philips OLED Ambilight TV’nin popülaritesinin, P5 Yapay Zeka Görüntü İşlemcisinin son teknoloji panel ile birleşerek muhteşem görüntü kalitesi sunmasından kaynaklandığını belirtiyor. 2021’de birden fazla ödül kazanan P5 işlemci, en iyi görüntü teknolojilerden biri olarak kabul ediliyor.
İzlemek için ‘The One’
‘Tek’ ürün vurgusuyla piyasada yer alan The One Performans Serisi, rekabetçi fiyatıyla 2021’de soundbarları da kapsayacak şekilde genişletildi. Bu genişleme sonucunda soundbar segmentinde yıllık yüzde 70 oranında bir genel artış sağlandı.
Sürdürülebilirlik & Sosyal Sorumluluk
Philips markası, sürdürülebilirlik çalışmalarına da yüklenmeye devam ediyor. 2021’deki ilk yıllık raporuyla TP Vision, sürdürülebilirliği ve sosyal sorumluluğu TV & Sound çalışmalarının temeli haline getirdi. Firma, Philips TV & Sound’un geleceğinin merkezinde gördüğü sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk yatırımlarını da önemli ölçüde artırdı.
TP Vision, 2022’de tam renkli baskılı TV ambalajlarının üretimini durduracak ve Philips kulaklıklar için plastik iç ambalajların sürdürülebilir malzemelerle değiştirilmesini hızlandıracak. Firma bu eylemler dışında da pek çok çalışmasını bir sonraki aşamaya taşıyacak.
Philips Sound Spor serileri, 2022’de Wings For Life World Run etkinliğini destekleyerek omurilik yaralanması araştırmaları için fon toplayacak.
TP Vision, The Explorers Vakfı’na; doğal, kültürel, insan miras ve harikaların arşivini oluşturma projesinde destek olacak. Philips TV ürünlerin tanıtımı için The Explorers markalı içerikleri kullanarak, proje ve amaç için farkındalığı artırmaya yardımcı olacak.
Philips TV & Sound kullanıcıların güvenli bir şekilde dinlemeye devam etmelerini sağlamak amacıyla, kulak çınlamasını önlemek için kurulan Tinnitus Free Foundation’ın çalışmalarını da destekleyecek.
Global ortaklıklar
Bowers & Wilkins firması ve Jumbo Visma takımıyla yapılan ortaklıklar; TP Vision’ın Abbey Road Studios, Muirhead ve Kvadrat gibi Avrupalı uzman kuruluşlarla çalışma programının bir parçası olarak 2022’de de devam edecek.