Yeastar, hibrit çalışmanın önündeki engelleri kaldırıyor
Bircom’un Türkiye ortaklığını yürüttüğü Yeastar, işletmelere sunduğu, bulut tabanlı platformlar, donanım tesisleri ve IoT tabanlı akıllı cihazlardan oluşan entegre çözümleriyle hibrit çalışmayı kolaylaştırıyor. Kolay erişilebilir, açık ve geleceğe dönük, doğru teknolojiler sunan Yeastar, işletmelerin ihtiyaçlarına özel çözümler geliştiriyor. “Yeastar Workplace” ile hibrit çalışmanın önündeki engelleri kaldıran marka, bu sayede çalışan verimliliğinin artırılmasını hedefliyor.
Bircom, temsil ettiği küresel markaların ülke çapında dağıtım, lokalizasyon, eğitim, kurulum ve satış sonrası hizmetlerini başarıyla sürdürmeye devam ediyor. Bircom’un ortaklığını üstlendiği markalar arasında yer alan Yeastar, bulut hizmeti, donanım ve yazılım çözümleriyle kurum ve çalışanların hibrit sisteme uyum sağlaması için ihtiyaca özel çözümler sunuyor.
Etkileşimli iş yeri planlama çözümü: Yeastar Workplace
Hibrit çalışma sisteminin avantajlardan biri de yüz yüze etkileşimi artırarak çalışanları video konferans yorgunluğundan kurtarmak. Son dönemde çalışan verimliliği artıran dinamik ve iş birlikçi bir çalışma ortamı yaratmaya önem veren kurumların sayısı artmaya devam ediyor. Tüm bu süreci yönetmek için de toplantı odası organizasyonu, alan ve iç ortam yönetimini düzenleyen IoT ve akıllı sensör teknolojileri öne çıkıyor.
Günümüzde ekiplerin birbiriyle iletişimi daha da önemli hale geldi. Bulut tabanlı platformlar, dijital cihazlar ve birbiriyle iletişim kuran akıllı sensörlerle entegre çalışan Yeastar Workplace; ofis, akıllı toplantı odaları, iç ortam ve ziyaretçi yönetimini kapsayan etkileşimli bir iş yeri planlama çözümü. İşletmeleri toplantı odası rezervasyonu karmaşasından da kurtaran Yeastar Workplace, ofisleri “akıllı ofislere” dönüştürüyor.
Akıllı ofisi; çalışanları ofis ortamına entegre etmek için akıllı cihazlardan oluşan, teknoloji açısından optimize edilmiş bir alan olarak tanımlamak mümkün. Akıllı işyeri teknolojisi, çalışanların verimliliği artırırken kurumların da gerçek zamanlı verilere ulaşmalarını sağlıyor. Şirketler, kurumsal hedeflere ulaşmak için teknolojiyi, çalışanları ve iş süreçlerini uyumlu hale getiren bu dijital dönüşümü yol haritalarının merkezine yerleştirmeyi sürdürüyor.
Yeastar, verimliliği artırıyor
Yeastar akıllı oda çözümleri, çalışanları toplantı odası rezervasyonu yapma zahmetinden kurtarırken takvimle entegre çalışarak zaman kazandırıyor. Ekibin yüz yüze toplantı yapmasını kolaylaştıran sistem, “Room Display” özelliğiyle toplantıların takip edilmesini sağlarken, AI sensörüyle de toplantıdaki kişi sayısının raporlanmasına imkan veriyor.