TP Vision, Philips TV ve Ses ürünlerinde büyüme kaydetti!
Philips markalı ses ve görüntü sistemlerini pazara sunan TP Vision, küresel dünyada yaşanan ekonomik ve siyasi krizlerin negatif etkilerine rağmen, Philips TV ve Ses ürünlerinde büyüme kaydetti.
- TP Vision, Philips OLED Ambilight TV satışlarında ve Philips Sound markasının önemli segmentlerindeki güçlü iş performansıyla geçtiğimiz yıl iş hacmini büyüttü.
Philips’in sporculara özel üretilen GO Sports serisi ürünleri de bu büyümeye büyük oranda katkı sağladı. - 2022 Genel Performansına göre;
- OLED Ambilight TV satışları yüzde 22’lik bir artışla TV pazarında öne çıktı.
- TP Vision, ses ürünlerinde yüzde 12, kulaklık ürünlerinde yüzde 22’lik etkileyici bir artış gösterek büyüme kaydetti.
- Fidelio ve Soundbar’lar da bir önceki yıla oranla çok daha ileride
- Şirketin GO Sports kulaklıklara odaklanma stratejisi; satışların yüzde 70 oranında artmasını sağladı.
- Pozitif müşteri deneyimleri sayesinde şirketin satışlarının yüzde 80’ini Ambilight TV’ler oluşturmaya devam ediyor.
- TP Vision, 2022 yılında Avrupalı uzmanlar tarafından, şirketin yüksek kaliteli görüntü ve sese sahip Avrupa tasarımı ürünleriyle 145 adet ödül almaya hak kazandı.
- Sürdürülebilirlik girişimlerinde kaydedilen önemli ilerlemeler, şirketin gelecekteki kimliğinin tanımlanmasında kilit rol oynamaya devam ediyor.
- Wings for Life World Run, Team Jumbo Visma ve Bowers & Wilkins’le halihazırda devam eden başarılı iş birliklerine yatırımların artırılması planlanıyor.
- Şirket, 2023 yılında ünlü AOC markasının da ses kategorisine dahil olması ve Kokoon ile ilk defa ortaklaşa sunacağı uyku kulaklıklarının raflarda yer almasıyla ses kategorisini genişletmeyi planlıyor.
TP Vision (Philips TV & Sound Avrupa& Amerika) CEO’su Kostas Vouzas, Amsterdam’da iş ortakları ve perakendecilere yönelik gerçekleştirilen TP Vision Live etkinliğinde, 2022 yılındaki iş sonuçlarının detaylarını ve markaya 2023 yılında eklenen yeni ürünleri açıkladı.
Küresel dünyada giderek artış gösteren ekonomik ve politik zorluklara rağmen TP Vision, OLED Ambilight TV’lerin ve GO Sports ürünlerinin üstün performansı sayesinde kilit segmentlerde büyüme sağlamayı başardı.
TP Vision CEO’su Kostas Vouzas TP Vision’ın 2022 iş sonuçlarıyla ilgili düşüncelerini,
‘’2022 yılında piyasa koşulları giderek zorlaştı ve bu durum 2023 yılının ilk yarısında da devam edecek gibi görünüyor. Tüm bu zorluklara rağmen; ödüllü ürünlerimizin, müşterilerimizin, ortaklarımızın ve perakendecilerimizin desteği ve ekibimizin dayanıklılığı sayesinde stratejik iş segmentlerimizde büyüme devam etti. Önümüzdeki aylarda pazarda yine sert rüzgarlar esecek olsa da, ürünlerimiz ve başarılı ortaklıklarımızın iş stratejimizde bize büyüme ve başarı kazandırmaya devam edeceğinden eminim.
Ambilight ürünlerimiz, TV pazarında tüketicilere benzersiz sürükleyicilikte bir seyir deneyimi yaşatmaya ve son derece olumlu yorumlar almaya devam ediyor. Ambilight TV’ler artık kendi başına bir segment haline geldi.’’ sözleriyle aktardı.
En son model panel teknolojisi ve TP Vision’ın kendi geliştirdiği P5 AI görüntü işlemcisinin bir araya gelmesinden oluşan ödüllü Philips OLED+ Ambilight TV’ler, markanın iş ortağı Bowers & Wilkins’in ses sistemiyle sunulmaya devam edecek.
Philips Sound, 2022 yılında kulaklık satışlarında yüzde 22’lik bir artış, ses ürünlerinde yüzde 12’lik güçlü bir büyüme kaydetti ve 2023 yılında da bu büyümenin desteklenmesi planlanıyor.
Buna ek olarak, özel spor segmentine odaklanan GO Serisi kulaklıklar ve yeni tanıtılan dayanıklı, taşınabilir kablosuz hoparlörlerin satışlarında yüzde 70’in üzerinde bir artış gerçekleşti.
Team Jumbo Visma ile devam eden iş birliği ve dünyanın en büyük koşu etkinliği olan Wings for Life World Run ile yapılan ortaklıklar, markanın var olan güven algısını daha da pekiştirdi. Her iki GO ortaklığının 2023 yılında güçlendirilerek devam etmesi planlanıyor.
Büyüme hızını artırmak amacıyla TP Vision, kanıtlanmış ürün tasarımı ve ses kalitesi uzmanlığını kullanarak özellikle genç kitleyi hedefleyen, şık ve heyecan verici ürünleriyle ünlü AOC markasını 2023 yılında ses kategorisine dahil edecek.
TP Vision, uyku bilimci Kokoon ile ortaklaşa tasarlanan ve hem kullanıcıların daha kolay uykuya dalmalarına yardımcı olan hem de dışarıdan gelen uyaranlara karşı uykularının bozulmasına engel olan Philips’in ilk Uyku Kulaklıklarının lansmanıyla da Philips markasını yeni bir pazar segmentine taşıyacak.
Kazandıran Tasarım
TP Vision’ın ürün stratejisinin temelinde yer alan ve Amsterdam’daki özel tasarım stüdyosu aracılığıyla hem TV hem de ses alanındaki tüm ürün kategorilerinde en kaliteli Avrupa Tasarımını sunmasına yardımcı olan stratejisi, tüketicilerin markayı tercih etmesindeki en önemli unsurlardan biri.
2022 yılında OLED+907 ve OLED+937 model TV’ler ve Fidelio Ev Eğlence sistemleri hem prestijli iF Ödülü hem de Red Dot Tasarım Ödülü almaya hak kazanırken, dayanıklı GO serisi kablosuz hoparlörler de Red Dot Tasarım Ödülü’nün sahibi oldu.
Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Uzun süredir Philips TV & Sound marka stratejisinin önemli bir alanı olan sürdürülebilirlik ve kurumsal sosyal sorumluluk projeleri, şirketin gelecekteki başarılarının büyük bir parçası olmaya devam edecek.
Stratejinin kilit örnekleri, 2022 yılındaki ürün geliştirmeleri ve uzun vadeli iş birlikleri sayesinde daha da belirginleştirildi.
Tüm 32″, 43″ ve 50’’ TV modellerinde, 2022 yılında polistiren içermeyen, eko ambalaj kullanılmaya başlandı ve daha büyük ekran boyutlu modeller de onları takip edecek. Şirket, aynı zamanda artık tam renkli, baskılı TV dış ambalajı üretmek yerine soya bazlı mürekkepler kullanmaya başladı.
Philips Sound da benzer olarak kulaklıkların plastik iç ambalajının sürdürülebilir malzemelerle değiştirilmesi hızlandırılıyor ve şirket, 2024 yılına kadar tüm ses ürünleri için plastik içermeyen eko-paketleme taahüdünde bulunuyor.
TP Vision, The Explorers ile ortaklığını sürdürerek, dünyanın doğal, kültürel ve insan mirasıyla harikalarının arşiv içeriğini oluşturma projelerini destekliyor. Şirket, son teknolojiyle sürdürülebilirliğin mükemmel bir karışımını sunan The Explorers ve benzeri kuruluşlarla ortaklıklar gerçekleştirerek farkındalık yaratmayı ve olumlu bir çevresel etki bırakmayı amaçlıyor.
2022 yılında hayata geçirilen bir diğer önemli girişim: TPV Cares
TPV grubu, her biri kendi toplum destek projelerine sahip birçok işletmeden oluşan ve TPV’nin tüm sosyal ve çevresel etki girişimleri için TPV Cares şemsiyesi altında birleştirildi.
TPV Cares platformu artık TPV’nin bulunduğu tüm ülkelerde (EMEA, APAC, ASYA ve Kuzey Amerika dahil) ve dünyanın dört bir yanındaki toplum projelerine gönüllü ve mali yardımlar yapmayı hedefliyor.