Muhiku, Bodo ile Büyük Mutluluklar Yaşatacak Bir İş Birliğine İmza Atıyor
Türkiye’nin mutluluk dağıtan hediye şirketi Muhiku.com, hediye kategorilerine bir yenisini deneyim hediyeleri ile ekliyor. Ukrayna merkezli deneyim hediyesi şirketi Bodo ile iş birliğine başlayan Muhiku bu işbirliği ile birlikte hediye kutularını bireysel, çift veya grup olarak yapılabilecek aktivite ve deneyimlerle zenginleştirmeyi hedefliyor.
2018 yılında aylık abonelik modeliyle hobi ve deneyim kutusu tasarlayarak hayatına başlayan Muhiku, 2020 yılında hediye sektörüne giriş yaptı. O zamandan bugüne büyük bir hızla büyüyen Muhiku, bireysel ve kurumsal hediye kategorilerinde 1.000.000’dan fazla kişiyi ilgi alanına göre hediyelerle mutlu etti.
4000’den fazla şirketin kurumsal hediye partneri olan Muhiku; Bodo’nun deneyimleriyle hediye kutusu konseptini bir seviye daha yükseltecek.
Geleneksel hediyelerden sıyrılmanızı sağlayan Muhiku’nun sunduğu deneyim ve aktivite kategorisi içerisinde, ilgi alanlarına yönelik 130’dan fazla deneyim hediyesi bulunuyor. Kişinin ilgi alanlarını ve hobilerini ön planda tutarak deneyimleyebileceği bu hediyeler, katılımcının kendini ve yeteneklerini keşfetmesine de olanak sağlıyor.
Her Yaşa Uygun Yüzlerce Aktivite ve Deneyim Hediye Kutularında
2018’den bu yana deneyim odaklı hediye çeşitliliği ve yenilikçi ürün havuzuyla gündemde olan Muhiku, bugün geldiği noktada Bodo’nun deneyim hediyeleri hemen hemen her yaşa uygun aktivite seçenekleri ile müşterilerinin zamanı daha keyifli ve kaliteli geçirmesini hedefliyor.
Muhiku’nun hediye kutularında yer alan 2000+ ürün, Bodo’nun deneyim aktiviteleri ile birleşince ortaya kusursuz bir hediye seçeneği çıkıyor. Kısacası bu iş birliği sayesinde ortaya çıkan hediyeler, günümüzde sevdiklerini farklı ve ince düşünülmüş bir hediye ile mutlu etmek isteyen herkesin favorisi olmaya aday.
Muhiku’dan alınan Bodo deneyim hediyeleri ortalama 6 ay içerisinde kullanılabiliyor. Kullanıcılar istedikleri gün ve saate rezervasyon yaptırabiliyor.
“Bizi Çok Heyecanlandıran Bir İş Birliği ile Başladık”
Bodo’nun deneyim hediyelerini mutluluk dolu bir kutu içerisinde müşterileriyle buluşturan Muhiku, insanların tekrar eden hediyelerden sıyrılması için yeni alternatifler üretmeye devam ediyor. Bodo ile yapılan iş birliği karşısında çok heyacanlı olduğunu belirten Muhiku Kategori Yöneticisi Hilal Ekşi düşüncelerini şu şekilde ifade etti: “Muhiku olarak 50 farklı kategoride 2000’den fazla hediye çeşidi ile hizmet veriyoruz. Kurulduğumuz günden bugüne, her gün kullanıcıların beklentileri ve taleplerine göre çeşitli yenilikler yapıyoruz. Sadece geçen sene 22 farklı kategori ve 1250 farklı ürüne yatırım yaptık. Bu kategorilerde 650 aktif ürün çeşidi ile hala devam ediyoruz. 2023’te de yeni yatırımlarımıza devam edeceğiz.
Bu yıla bizi çok heyecanlandıran bir iş birliği ile başladık. İnsanların sevdikleri için sıradan hediyelerden sıyrılıp yeni deneyimler yaşamasını arzulayarak Bodo ile güzel bir iş birliğine imza attık.
Özenle tasarladığımız hediye kutuları içerisine artık Bodo’nun deneyim hediyeleri de eklenebilecek. Bu iş birliğindeki asıl amacımız; müşterilerimizin yenilikçi hediye alternatiflerinin yanı sıra deneyimlemek istediği farklı aktiviteleri de kolayca satın alabilmesini sağlamak.” dedi.
Özel Günlerde Benzer Hediyeler Masaları Kaplıyor ve Birçoğu Unutuluyor
Türkiye’de özel gün ve haftalar haricinde rutinde en fazla hediye talebinin doğum günü ve yeni iş hediyeleri olduğunu belirten Hilal Ekşi, “Kişilerin önemli günlerinde aynı hediyelerin çok fazla tekrar etmesi unutulmayı da beraberinde getiriyor. Eşsiz bir hediyenin yolu insanların kendi fikirlerini hayata geçirmesiyle ancak mümkün oluyor. Birçok özel günde birebir aynı veya benzer hediyeler çalışma masasını kaplıyor. Bunlar da kısa süre içerisinde maalesef unutuluyor.
Muhiku hediye kutularındaki kullanışlı ürünler ve konsepte göre yapılan tasarımların yanında insanların kendi kutunu yapabilmesi imkanıyla da bunun önüne geçiyoruz.
Bir kişiye 5 hediye kutusu da gitse birbirinden farklı ve hepsi hayata değer katacak hediyeler oluyor. Bugünden itibaren Bodo ile birlikte 20 farklı deneyim kategorisinde 100’den fazla deneyimle artık hediye kutularımızı tam anlamıyla eşsiz bir hale getirmeyi ve deneyim dünyasının da kapısını açmayı amaçlıyoruz.” dedi.