Türkiye’de bir ilk! Bonna, yapay zekâ desteğiyle yeni bir koleksiyon ortaya çıkardı
Dünya trendlerine uygun yenilikçi çözümleri ve benzersiz ürün kalitesi ile HoReCa dünyasında köklü bir yer edinen premium porselen markası Bonna, yapay zekâ teknolojisi kullanarak tasarladığı koleksiyonu Futura ile sektörde bir ilke imza attı. Bugün artık pek çok alanda kullanılmaya başlanan yapay zekâyı, Türkiye’de porselen sektöründe ilk uygulayan marka olan Bonna, bilimin büyüleyici enerjisinden ilham alarak tasarladığı Futura ile günümüzün Rönesansı olan teknolojiyi tüm özellikleriyle sofralara taşıyor.
Yirmi birinci yüzyılın başlarından itibaren toplumun her kesiminden insanın günlük yaşamına dahil olan yapay zekâ sistemleri, bugün neredeyse hayatın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Teknolojiyi doğru ve etkin kullanmanın öneminin farkındalığıyla çalışmalarını yürüten Türkiye’nin ilk %100 HoReCa markası Bonna, yeni koleksiyonu Futura ile ‘Yapay Zekâ’ teknolojisini porselen ile buluşturdu. Yapay zekayı üretim ve tasarım ayaklarında kullanan Bonna, ileriye dönük vizyonu ile sektörde yeniliklerin de öncüsü olduğunu gösterdi.
Türkiye’de porselen sektöründe ilk
HoReCa sektörünün öncülerinden olarak her zaman için yeni fikirlerle birlikte en iyi hammaddeleri ve en yeni üretim teknolojilerini kullanarak sektörün ilerlemesine katkıda bulunmak istediklerini ifade eden Erbil Aşkan, “Bonna olarak çok yönlü teknoloji olan yapay zekânın günümüzde her iş kolu, her işletme ve her sektör için büyük avantajlar yaratacağına inanıyoruz. Biz de bu sebeple bu alanında yaptığımız çalışmalara hız kazandırdık ve tasarımcımız Ahmet Osman Peker ile yapay zekâ teknolojisini kullanarak Futura koleksiyonumuzu hayata geçirdik. Futura, ülkemizde porselen sektöründe AI teknolojisi kullanılması bakımından bir ilk. Bu yüzden bizim için çok kıymetli. Yapay zekâ yönündeki çalışmalarımıza yeni koleksiyonlarımızda da devam edeceğiz” diye konuştu.
Yapay zekâ, hayran bırakan etkisiyle sofralarda
Tüm dünyayı etkisi altına alan yapay zekâyı, Türkiye’de porselen sektöründe ilk uygulayan marka olan Bonna, bilimin büyüleyici enerjisinden ilham alarak tasarladığı Futura ile günümüzün Rönesansı olan teknolojiyi tüm özellikleriyle sofralara taşıyor. Yapay zekânın, sanatsal çizgileriyle karşımıza çıktığı Futura Koleksiyonu, sanatın ve bilişsel gücün ikonik etkilerini eşsiz tasarımıyla yansıtıyor. Doğal tonlarda tasarlanan Futura’nın desenleri ve renkleri, serideki tabakların berrak yüzeyiyle bir araya gelerek kendine hayran bırakıyor.
Bonna Hakkında;
1983’te küçük bir seramik atölyesi olarak İstanbul’da faaliyetlerine başlayan Kar Porselen’in hayata geçirdiği HoReCa markası Bonna, 2014 yılından bu yana otel, restoran ve catering sektörüne yenilikçi çözümler sunuyor. Yerli ve yabancı tasarımcıların imzasını taşıyan ürün koleksiyonlarını kullanıcılara sunan marka, geniş bir ürün gamına sahip. Bonna, bugün 6 kıtada 100 ülkeye ürün ihracatı yaparken, otel, restoran ve kafelerde yeme-içme deneyimini mükemmelleştirmek amacıyla, farklı ihtiyaçlara uygun kişiselleştirilmiş ürün ve çözümler sunarak, kusursuz sofralar yaratıyor. Bonna kullanıcılarına “her defasında en mükemmel sunum” vaat ediyor. Bonna, Kocaeli Çayırova ve Bilecik Pazaryeri bölgelerinde bulunan 2 tesisiyle yıllık toplam 40 milyon parça üzerinde üretim gerçekleştiriyor. Bugüne kadar pek çok ulusal ve uluslararası fuara katılan Bonna, birbirinden özgün koleksiyonları ile IDA DESIGN AWARDS, GERMAN DESIGN AWARD, DNA PARIS AWARD ve DESIGN TURKEY gibi prestijli yarışmalar tarafından ödüle layık görülmüştür.