Yerli Girişim GoWit, Perakendenin En Büyüğüne Sponsor Oldu
Çok kanallı perakende medya reklam platformu sunan GoWit, Eylül ayında Las Vegas’ta gerçekleşen ve dünya çapında perakende sektörünün önde gelen isimlerini bir araya getiren Groceryshop 2023’e sponsor oldu. GoWit Kurucu Ortağı ve CEO’su Emrah Adsan, bu sponsorluğun hem şirketin global pazarda güçlenmesi hem perakende şirketlerle birebir görüşmeler sağlaması açısından oldukça önemli olduğunu söyledi.
Türkiye’nin en gelişmiş Perakende Medya reklam platformunu geliştiren GoWit, 19-21 Eylül tarihleri arasında Amerika Birleşik Devletleri’nin Las Vegas şehrindeki Mandalay Bay’de gerçekleşen Groceryshop’a sponsor oldu. GoWit, etkinlik kapsamında hosting sponsor olarak yer aldı.
Gıda sektöründeki yenilikleri ve gelişmeleri tartışmaya odaklı bir etkinlik olarak 2018 yılından beri düzenlenen Groceryshop, perakende sektörünün önde gelen isimlerini bir araya getiriyor. Dünya genelinde gıda perakendesi ve tüketici ürünleri (CPG) sektöründe gerçekleşen en önemli ve en büyük etkinlikler arasında yer alan Groceryshop, özellikle gıda perakendesi ve CPG sektörünün liderlerini, inovatörlerini ve paydaşlarını bir araya getirerek her yıl daha da fazla katılımcıyla popülerliğini dünya çapında koruyor.
“GoWit’in bilgi ve deneyimlerini dünya çapında paylaşmayı hedefliyoruz”
Sponsorluk hakkında bilgi veren GoWit Kurucu Ortağı ve CEO’su Emrah Adsan, GoWit’in hem katılımcı olarak yer aldıkları hem de sponsorluk verdikleri Groceryshop etkinliğinin, şirketin global pazarda güçlenmesi ve diğer yandan perakende sektörünün önde gelen isimleri ile birebir görüşmeler sağlanması açısından oldukça önemli olduğunu söyledi. CPG sektörünün dünya çapındaki önde gelen etkinliklerinden biri olan Groceryshop’a katılım gösterdikleri için çok mutlu olduklarını kaydeden Adsan, “Perakende medya reklam platformu öncüsü olarak, şirketimiz GoWit’in Groceryshop gibi global çapta 5 binden fazla uzmanı bir araya getiren ve interaktif toplantılarla büyük bir network aracı sağlayan kapsamlı bir etkinlikte bulunması oldukça önem arz ediyor. Groceryshop etkinliği hem Güney Amerika hem de Kuzey Amerika’daki büyüme planlarımız için önemli bir fırsat sunarak önümüzü açtı. Bu etkinlikte katıldığımız birbirinden önemli toplantılar ve oluşturduğumuz bağlantılar, yurt dışı pazarında daha hızlı büyümemize büyük katkı sağlayacak” dedi.
Sektördeki birçok farklı kanalda reklam çıkılabilen, kolay ve hızlı bir entegrasyon süreci olan reklam platformu ihtiyacı üzerinde GoWit’in bilgi ve deneyimlerini dünya çapında paylaşmayı ve kanıtlamayı hedeflediklerini söyleyen Adsan, olası iş birlikleri ve partnerlikler adına Groceryshop etkinliğindeki sponsorluğun ve katılımın GoWit için güzel kapılar açacağına inandıklarını kaydetti.
GoWit Hakkında
Dijital reklamcılık alanında çözümler üreten ve global bir teknoloji şirketi haline gelen GoWit, pazar yerleri için çok kanallı perakende medya reklamcılığı deneyimi sağlayan inovasyonlar sunmaktadır. Sektörde 10 yılı aşkın deneyime sahip üç kurucu ortak Emrah Adsan, Enes Dabanlıoğlu ve Şeref Yarar tarafından 2019 yılında kurulan GoWit, sunduğu perakende reklamcılık platformu ile online satışların artırılması, müşteri kazanımı ve marka bilinirliğini öne çıkarma gibi etkili ve uzun vadeli çözümler üretmektedir. Birçok perakendeci ve markayı tek bir reklam platformunda bir araya getiren GoWit, Sponsorlu Ürün, Sponsorlu Marka, Görsel, Video ve Mağaza içi reklamlar da dahil olmak üzere çeşitli on-site ve off-site reklam formatları sunmaktadır. GoWit, global müşterileri, geliştirdiği güvenilir ve yenilikçi ürünleriyle, Türkiye’nin dijital reklam teknolojileri sektöründe aldığı pazar payının artmasını sağlayacak çalışmalarına hızla devam etmeyi hedeflemektedir.