Sosyal Medya

Genel

Pazarlama Sektörü SMARTIES NEXT!’de Buluştu! 

Swissotel Bosphorus’da düzenlenen etkinlikte 1000’i aşkın marka ve ajans temsilcisi bir araya geldi. Konferansda, Meta, Snap, Unilever, Mastercard, HyperIn, Al Ethics Lab gibi pazarlama dünyasında en çok merak edilen şirketlerin yöneticileri 20’den fazla seans ve panelde modern pazarlama konusunu her yönüyle ele alıyor.

Pazarlama Sektörü SMARTIES NEXT!’de Buluştu!

 

Pazarlama sektörü, MMA Türkiye tarafından düzenlenen SMARTIES NEXT! Konferansında buluştu.

 

Swissotel Bosphorus’da düzenlenen etkinlikte 1000’i aşkın marka ve ajans temsilcisi bir araya geldi. Konferansda, Meta, Snap, Unilever, Mastercard, HyperIn, Al Ethics Lab gibi pazarlama dünyasında en çok merak edilen şirketlerin yöneticileri 20’den fazla seans ve panelde modern pazarlama konusunu her yönüyle ele alıyor.

Konferansın açılışını yapan MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver, yapay zekanın bu kadar konuşulduğu bir zamanda haliyle MMA’nın odağında yapay zeka ve pazarlamanın olmazsa olmazı “veri” olduğunu belirterek “MMA Global’ın bünyesinde çok yeni kurulan Yapay Zeka Liderlik Koalisyonu’nun haberini vermek isterim. 150’den fazla dünya devi kurumun ve 200’den fazla pazarlama kanaat önderi bu koalisyon çatısı altında pazarlamanın geleceğini şekillendirmek için buluştu. MMA Türkiye de bu masadaki yerini şimdiden aldı. Bugün bu etkinlikte ana temamız tabi ki yapay zeka odağında. Yapay zekanın pazarlama dünyasına etki ettiği her alanı, dijital dönüşümü, sürdürülebilirliği, etiği, hukuku, martech’i, fintech’i, audio’yu, datayı, içeriği ve daha da fazlasını bir arada uzmanlarından dinliyoruz. Gerek sponsorlardan gerekse de katılımcıların gösterdiği ilgi bizi çok memnun etti” dedi.

 

MMA Türkiye Onursal Başkanı Ahmet Pura, yapay zeka ile içinde bulunduğumuz çılgın hareketliliğin en iyi cevabını reklam ve pazarlama sektörünün vereceğini söyledi. Pura, “2023 yılı reklam yatırımlarının 120 milyar TL ile kapanacağı ve en büyük payın yüzde 66 ile dijital olacağı öngörülüyor. Ana hedefimiz, bu çılgın hareketlilik devam ederken sektör profesyonelleri olarak bu işlerin önünde koşuyor olmamız gerekiyor. Hiç arkanıza bakmayın, yeni projeler üretin hep koşun” dedi.