Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Yandex Ads, Uluslararası Ajans Buluşmasını İstanbul’da düzenledi

Yandex Ads, önde gelen iş liderleri ile 15 ülkeden 70'i aşkın ajansın üst düzey temsilcilerini 6-8 Aralık tarihlerinde Four Seasons Hotel İstanbul Bosphorus’ta ‘Uluslararası Ajans Buluşması’nda bir araya getirdi.

Yandex Ads, Uluslararası Ajans Buluşmasını İstanbul’da düzenledi

 

Yandex Ads, önde gelen iş liderleri ile 15 ülkeden 70’i aşkın ajansın üst düzey temsilcilerini 6-8 Aralık tarihlerinde Four Seasons Hotel İstanbul Bosphorus’ta ‘Uluslararası Ajans Buluşması’nda bir araya getirdi.

 

Yandex Ads, Latin Amerika’dan Orta Doğu ve Afrika ile Asya’ya kadar uzanan coğrafyadaki 70’ten fazla ajansı İstanbul’da ağırladığı etkinlikte başarılı bir yılı geride bıraktığını açıkladı ve e-ticarete yönelik reklamcılık çözümü için yol haritasını anlattı.

Olga Turovskaya

Uluslararası Ajans Gala Gecesi’nde açılış konuşmasını gerçekleştiren Yandex Ads Uluslararası Ajanslar Departmanı Başkanı Olga Turovskaya: “Kazanımlarımızı birlikte kutladığımız bu günde, dünyanın dört bir yanından iş ortaklarımızı, acentelerimizi İstanbul’da ağırlamanın heyecanını yaşıyoruz. Halihazırda ortaklarımızın büyümesine, işlerini daha da geliştirmesine ve müşterileri için daha fazlasını yapmasına yardımcı oluyoruz ve olmaya da devam edeceğiz. Bu bizim önceliğimiz çünkü ortaklarımız başarılı olduğunda biz de başarılı oluruz” açıklamasında bulundu.

 

Düzenlenen etkinlikte Yandex Ads’in şu anda dünya genelindeki ortakları arasında 150’den fazla acentesinin bulunduğu ve toplam gelirin de geçen yıla göre iki kat arttığı ifade edildi. Yandex Ads, 2023 yılında 100’ü Türkiye’de olmak üzere dünya çapında 300’ün üzerinde yeniden hedefleme kampanyası başlattığını açıkladı.

Yapay zekâ kullanımının Yandex reklamcılık ürünlerinin verimliliğini nasıl artırdığına ilişkin görüşlerini paylaşan Uluslararası Ürün ve Büyüme Başkanı Elmira Agzamova: “Yapay zekâ göründüğü gibi bir kara kutu değil. Hem reklamverenler hem de ajanslar, her zaman olduğu gibi reklam yönetiminde aktif rol almaya devam edebilecek. Aradaki tek fark, daha önce bu işlem bir reklam platformunun ayarları üzerinden yapılırken, artık veriler üzerinden yapılıyor. Sektör, yapay zekâ algoritmalarıyla mücadele etmeyi değil, onları benimsemeyi ve onlardan faydalanmayı öğrenmeli” dedi.

AdTech’te kadın temsilinin öneminden bahsedilen ve Yandex Ads’in kendisini çerezsiz bir geleceğe nasıl hazırladığını da anlattığı etkinliğin sonunda ise bir gala yemeği ve Yandex Ads’in ajanslar arasındaki en başarılı iş ortaklarını ödüllendirdiği bir tören düzenlenerek Türkiye’den 18 acenteye ödül verildi.