Rezervem, Restoranların Geleceğine Yön Veren Yeni Dijital Çözüm!
“Misafirperverliğin Geleceği” sloganıyla yola çıkan ve 100’e yakın restorana özel bir yazılımla geliştirilmiş teknoloji ile çözüm sunan Rezervem, restoranların rezervasyon yönetimine profesyonel bir bakış açısıyla yön veriyor. Michelin yıldızlı ve fine dining restoranları sisteme dahil eden şirket, rezervasyon taleplerini hiç vakit kaybetmeden kolayca gerçekleştirme imkânı sunuyor.
Günümüzde neredeyse her sektör dijitalleşmenin sunduğu ileri teknoloji yöntemlerinden faydalanıyor. Bu sayede tüm iş süreçleri daha sistematik ve takip edilebilir bir hale gelerek, verimlilik açısından büyük bir kazanç elde ediliyor. Birçok sektörde olduğu gibi restoran yönetiminde de dijitalleşmenin katkıları oldukça fazla… Restoran rezervasyonlarını teknoloji ile buluşturarak yeni bir boyut katan Rezervem, güçlü yazılım alt yapısı sayesinde rezervasyon yönetimini kusursuz bir noktaya taşıyor. Teknoloji ve yazılım alanında geniş bilgi birikimine sahip olan Bekir Topuz tarafından 2018 yılında kurulan Rezervem, geleceğin teknolojilerini bugünden restoran rezervasyon sistemine entegre ederek sektöre yeni bir vizyon getiriyor.
Güçlü bir teknoloji yatırımıyla restoran, otel, gece kulübü ve eğlence mekanlarını data yönetimi ile buluşturan Rezervem, yenilikçi teknoloji şirketlerinin son örneği…
Kişiselleştirilebilen hizmet yaklaşımı ve sunduğu kalıcı çözümlerle işletmelerin daha verimli bir şekilde çalışmasına yardımcı olan Rezervem, geleneksel yöntemlerin aksine restoran rezervasyonlarının yönetimini teknoloji ve konforla buluşturuyor. Güçlü İş Zekası (BI) altyapısı ile tüm rezervasyon sürecindeki verileri okunabilir ve anlamlı hale getiren şirket, restoranların misafirlerine daha kaliteli hizmet sunmasına, data analizi yaparak hizmet kalitesini ve iş performansını artırmasına yardımcı oluyor. “Misafirperverliğin Geleceği” sloganıyla yola çıkan ve 100’e yakın restorana özel bir yazılımla geliştirilmiş teknoloji ile çözüm sunan şirket, restoranların geleceğine profesyonel bir bakış açısıyla yön veriyor. Michelin yıldızlı ve fine dining restoranları sisteme dahil eden Rezervem, rezervasyon taleplerini hiç vakit kaybetmeden kolayca gerçekleştirme fırsatı sunarken; misafirlere sms ve e-posta bildirimleri göndererek, rezervasyon hatırlatmaları yapıyor. Misafirlerden geri bildirim alınmasına da imkan sunan Rezervem, misafirlerin tüm restoran yolculuğunun detaylıca analiz edilmesini sağlıyor. Restoranların korkulu rüyası no show için finansal araçlar sağlayan şirket, restoranların verimliliğini ciddi oranda artırıyor. Aynı zamanda rezervasyon ve doluluk planlamalarını sistematize ederek, restoran gelirlerinin artmasında büyük katkı sunuyor.
Dijital çözüm ve hizmetlerle rezervasyon sistemini teknolojiyle buluşturuyor
Ülkemizde pek çok restoranda rezervasyon sürecinin geleneksel yöntemle yürütüldüğünü ve bu nedenle iletişim başta olmak üzere birçok problem yaşandığını belirten Rezervem Kurucusu Bekir Topuz,
“Birçok sektörün geleceğini şekillendiren ve sürdürülebilir kalıcılık sağlamaya büyük ölçüde etki eden en önemli konu güçlü bir data ve bu datanın doğru analiz edilerek satış ve pazarlama alanlarında etkin kullanımı. Yani Big Data’ya erişim ve doğru yönetim…Rezervem olarak yazılım altyapımızla rezervasyon süreci boyunca çok güçlü bir veri analizi ve raporlaması oluşturarak, müşterilerin tüm tüketim alışkanlıklarını takip ediyoruz. İletişim ve pazarlama optimizasyonu sağlayarak, ölçülebilir ve doğru hedef kitleye etkili mesajlarla erişim sağlayarak müthiş maliyet avantajı sunuyoruz.” dedi.
“Rezervem ile misafirlerin daha kaliteli bir deneyim yaşamasına yardımcı oluyoruz”
Restorana gitmeyi bir yolculuk ve deneyim serüveni olarak gördüklerini ifade eden Bekir Topuz,
“Restoranların misafirlerine sunduğu hizmet, imkanlar ve kurduğu iletişim bu yolculuğun seyrini doğrudan etkiliyor. Misafirin restoran yolculuğunda yaşadığı en büyük problemlerden biri olan iletişim başta olmak üzere geri bildirim, online rezervasyon, raporlama & analitik ve SMS & e-posta bildirimleri gibi birçok alanda teknolojiyi merkeze alan kapsamlı hizmet sağlıyoruz. Yiyecek-içecek ve eğlence sektörünü teknolojiyle buluşturarak, dijitalleşme yolculuğunda çözüm sunmak ve misafirlerin daha kaliteli bir deneyim yaşamalarına destek olmak bizim için büyük bir mutluluk… Kısa sürede ciddi bir büyüme elde ettik ve teknolojik altyapımızla birçok ilke imza attık. Ülkemizde bizim sunduğumuz hizmeti sunabilecek başka bir şirket olmadığı için restoranlardan çok ciddi bir talep alıyoruz. TURK FATIH TUTAK, OD Urla, Vino Locale, Sankai by Nagaya, Sunset Grill&Bar, Oligark ve Neolokal gibi Michelin Yıldızlı ve fine dining restoranların birçoğu bizim altyapımızı kullanıyor. Sürekli geliştirdiğimiz yazılım teknolojilerimizle misafir deneyimini en üst noktalara çıkarmayı ve sistemin sunduğu avantajları tüm dünyayla paylaşmayı hedefliyoruz. Çok büyük bir pazarda güçlü yazılım Know How’ı ve yeni yatırımlarla sürekli büyüme potansiyeline sahip bir teknoloji şirketiyiz.” şeklinde ifade etti.
Rezervem; müşteri yaklaşımlarını takip etme, müşteri memnuniyetini yükseltme, müşteri beklentilerini kişi inisiyatifine bırakmadan sistematize etme, sadık müşteri portföyü oluşturarak müşteri jestleri yapma olanağı, müşteri beklentilerini ölçme, data yönetimiyle doğrudan marketing olanağı, misafir deneyimi üzerine kontrol ve strateji geliştirme gibi birçok alanda restoranlara hizmet sunuyor.
Rezervem restoranların en büyük sorunu no show’u kalıcı çözüm sunuyor
Özellikle fine dining restoranların en bilinen kronik sorunlarından bir olan no show için restoranlara yenilikçi çözümler sunan Rezervem; gelir kaybının minimuma indirilmesine, masa ve dolulukların kontrol edilmesine yardımcı oluyor. Sms ve e-posta bildirimleri üzerinden müşterilere hatırlatma ve tek bir tıklama ile rezervasyonunu iptal etme fırsatı sunan şirket, iletişim eksikliğinden kaynaklı no show’u engelliyor. İkinci olarak finansal araçlarla no show’un önüne geçmeyi hedefleyen Rezervem, yeni bir rezervasyon oluşturulduğu zaman kişi sayısına göre misafirlerden provizyon alma imkanı sağlıyor. Böylelikle müşterilerin rezervasyona riayet etme oranını artırılırken, no show’un düşürülmesine sağlanıyor. Misafir restorana geldiği zaman alınan ön ödeme hesaptan düşülüyor.