Satış Ekiplerinin Artık Online Asistanı Var
Satış Ekipleri İçin Rota Yeniden Oluşturuluyor…
Şirketlerin satış süreçlerini tek bir platformdan yönetmelerini sağlayan Ekmob SFA’nın, AI destekli gelişmiş yeni versiyonu GoCust, satış ekiplerinin harita üzerinde müşterilerini yönetmelerini sağlarken, aynı zamanda gün içinde rotasını kaç saatte yapacağını, ziyaret ve mola sürelerini optimize ederek maliyet ve zaman avantajı elde etmelerine olanak tanır.
Satış ekiplerinin, günlük koşturmaca içerisinde satış ve müşteri bilgilerine her yerde ve anlık olarak erişim sağlayabilmesi bu ekiplerin performanslarını ve motivasyonlarını doğrudan etkilemektedir. AI destekli GoCust sayesinde, yapay zeka, otomasyon ve makine öğrenimi gibi ileri teknolojilerle satış süreci yönetiminde yeni bir dönem başlıyor. İş dünyasının karşılaştığı güncel zorluklara en iyi çözümleri sunan GoCust ile satış ekiplerinin mesajlaşma, telefon ve e-posta trafiği azalırken; müşteriyle yapılacak görüşmeler öncesinde geçmiş verilere dayanarak özelleştirilmiş öneriler sunarak satış ekibini toplantılarına hazırlıyor.
Rotalar planlanıp, optimize edebiliyor
GoCust’ın satış ekiplerinin mobil asistanı olarak sunduğu yeniliklerle sektöre önemli katkılar sağladıklarını belirten Ekmob’un Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, ekiplerin GoCust ile rotalarını planlayıp, optimize edebileceklerini ve satış ekiplerinin zamanını çok daha iyi yönetebileceklerini söyledi. Şener, entegre ettikleri yapay zeka ile sahada tüm satışçıların rota planlama altyapısını sağladıklarını, bu sayede satış ekiplerinin zaman yönetimlerini optimum seviyede sağlamalarına ve verimliliklerinin artmasına olanak tanıdıklarını da ifade etti.
Yakınınızdaki Tüm Noktaları Görüntüleyin
Satış ekiplerinin gün içinde rotasını kaç saatte yapacağını, ziyaret ve mola sürelerini optimize ederek yönetmesini sağladıklarını da sözlerine ekleyen Şener, “İşletmeler için harita üzerinde müşterileri yönetmek artık kolay bir hal aldı. Saha satış ekipleri belirleyecekleri süre kadar ziyaret edilmeyen zincir mağaza müşterilerini listeleyip harita üzerinde görüp hızlı ziyaretler ve aksiyonlar oluşturabilirken, ekibin anlık konumuna göre harita üzerinden ziyaret edeceği hızlı planlar oluşturabilmesi de mümkün.
Geliştirilen Servisler ile Hedeflerinize Çok Daha Kolay Ulaşım
Gocust SFA, iş süreçlerinde kullanılabilecek tüm uygulamalar ile entegre olabiliyor. Örneğin, Google alt yapısındaki servisleri de kendisine entegre ederek satış ekiplerinin sayesinde ekipler etrafındaki müşterisi olmayan noktaları keşfedip, bilgi alıp potansiyel olarak kaydedebilmesine olanak sağlıyor. Böylelikle müşteri kazanımı hedefi olan ekipler, yakınındaki sektör bazlı nokta araması yaparak mevcut portföyünü genişletebiliyor.
Bununla birlikte, satış ekiplerinin sürekli olarak mesajlaşma, telefon ve e-posta trafiği ile boğuşmalarını en aza indirmeyi amaçladık. İkinci olarak, müşteri görüşmelerinin veri olarak kaydedilme oranını artırmak için çözümler geliştirmeyi hedefledik. Son olarak, satış yöneticilerine ekiplerine yönelik eğitim ve koçluk süreçlerinde destek olabilmeleri için veri odaklı mobil uygulama üzerinden proaktif bir şekilde yönetme imkanı sunmayı amaçladık. Bu şekilde hem satış ekiplerinin etkinliğini artırmayı hem de yöneticilerin daha verimli bir şekilde ekiplerini yönlendirmesini sağlayacak bir platform oluşturduk.
Rafların Performansı İçin Özel Form Tasarlayın
GoCust’un bir diğer özelliği de işletmelerin raflarının görünürlük, bulunurluk ve fiyat performansını görüntülemek için istediği gibi bir form tasarlayabilmesi. Şirketler, nokta bazında toplanacak dataların içeriklerini özelleştirebilir, ekibinin zamanını daha iyi yönetebilir. Ayrıca kurulacak otomasyonlar sayesinde sahada görünürlüğü veya bulunurluğu azalan ürünler hakkında anında bildirim almak da mümkün. İşletmeler en önemli KPI’ları puanlayıp, karşılaştırabilir; konumlara, süreçlere ve programlara göre performansı analiz etmek için ayrıntılı inceleme yapabilir.” şeklinde konuştu.