The LEGO Group ve Formula 1® yeni iş birliği tam gaz ilerliyor
- – The LEGO Group ve Formula 1®, 2025 F1 sezonundan itibaren genç hayranları ve aileleri Formula 1 deneyimine ve motor sporlarına daha yakın hale getirecek uzun vadeli yeni stratejik iş birliğini duyurdu.
- – Bu iş birliği, LEGO® dünyasını ve F1 tutkunlarını bir araya getirerek, F1 sporunu dünyanın dört bir yanındaki aileler için daha erişilebilir hale getirirken; bir yandan inovasyon, teknoloji, mühendislik gibi alanlara ilgiyi artırmayı ve daha güçlü bir kapsayıcılık ve temsiliyete zemin hazırlamayı amaçlıyor.
- – Tüm bunların yanı sıra bu yeni iş birliği, şu anda yarışa hazırlanan 10 Formula 1 takımının tamamını içeren çeşitli ürün portföyüyle, her yaştan F1 ve LEGO severe hitap ediyor.
The LEGO Group ve Formula 1, daha fazla LEGO® tutkununu Formula 1 dünyasıyla buluşturmak ve bu tutkulu iki büyük hayran kitlesini bir araya getirmek üzere yeni ve uzun vadeli iş birliğini duyurdu.
Yeni iş birliği, 2025 yılında Grand Prix’deki taraftar alanına özel aktivasyon ve The LEGO Group’un dijital platformlarında hayranların ve ailelerin keyif alabileceği bir dizi ilgi çekici içerikle başlayacak. Veriler, son yıllarda F1’in genç hayran kitlesinde büyük bir artış yaşandığını gösteriyor. AB ve ABD’de 8-12 yaş arası dört milyondan fazla çocuk, F1’i aktif olarak takip ederken, Instagram’daki Formula 1 takipçilerinin %40’ı da 25 yaşın altında.
Yeni LEGO ürünlerinin çeşitli portföyü, Formula 1 takımlarını LEGO yapım parçalarıyla yeniden oluşturacak ve F1 tutkunları ile LEGO meraklılarına hitap edecek. Yeni ürün portföyü, okul öncesi çocuklar için LEGO® DUPLO®, her yaştan çocuk, genç ve yetişkin yapım ustaları için farklı setler içerecek.
2025’teki etkinlikler, LEGO yapım parçalarının eğlenceli dünyası aracılığıyla Formula 1 tutkunlarını; yenilik, teknoloji ve mühendislik gibi alanlara daha da yakınlaştırmaya odaklanacak. Sezon boyunca taraftar alanına özel etkinlikler düzenlenecek ve sporun mühendislik ve teknik mirasını öne çıkaran ürünler sunulacak.
Hayranlar, yarış pistinden, pit alanından ve garajlardan heyecan verici anları ve ikonları LEGO yapım parçaları formunda yeniden inşa ederek yüksek hızlı yarışların heyecanına derinlemesine dalma fırsatına sahip olacak. Böylece, sürücü koltuğuna oturup elit motor sporlarının karmaşıklıklarını yepyeni bir şekilde deneyimleme fırsatı yakalayacaklar.
The LEGO Group Ürün ve Pazarlama Direktörü Julia Goldin bu iş birliği hakkında şunları söyledi:
“The LEGO Group olarak birçok F1 aracını LEGO yapım parçalarıyla yeniden inşa etme konusunda gururlu bir geçmişe sahibiz. Yeni iş birliğimiz, Formula 1 hayranlarının spor tutkusunu daha sürükleyici ve heyecan verici şekillerde yaşamalarını sağlayacak ve LEGO’nun yaratıcılık ve hayal etme gücü, F1 heyecanını daha da artıracak. Hem mevcut F1 hayranlarına hem de yeni Formula 1 ve LEGO tutkunlarına, evde ve pistte sunacağımız bu heyecan verici iş birliğinin tüm detaylarını açıklamayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”
Formula 1 Ticari Direktörü Emily Prazer ise şunları söyledi:
“LEGO yapım parçaları, dünya genelinde milyonlarca çocuk ve yetişkinde yaratıcılık ve inşa etme tutkusunu ateşledi. Bu iş birliği sayesinde, LEGO severler Formula 1 dünyasını yapım parçaları sayesinde yeniden inşa edip hayal edebilecek ve oyun sayesinde sporun mekanik ve teknolojik dünyasına derinlemesine inebilecek. Formula 1 heyecanını, The LEGO Group’un tutkulu yapım ustalarıyla buluşturmayı ve F1 hayranlarına arkadaşları ve aileleriyle spordan keyif alabilecekleri bir başka yol sunmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”
FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası’nın yaklaşan 75’inci yıldönümüne ilişkin olarak The LEGO Group, 2025 takvimi boyunca kilit yarışlarda yer alarak F1 Paddock alanına daha önce hiç olmadığı kadar eğlence katmayı amaçlıyor. Bu kapsamlı iş birliğinin getirdiği büyük heyecanı kaçırmak istemeyen herkes; yeni ürünler, eşsiz deneyimler ve içerikleri 2025 FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası pitlerden çıkar çıkmaz takip edebilir.
Daha fazla bilgi için LEGO.com/F1