Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Gözümüz Hedeflerin Ötesinde: Doğuş Teknoloji’den Yenilenen Marka Kimliği

Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketlerinden Doğuş Teknoloji, yenilenen marka kimliği ve “Gözümüz Hedeflerin Ötesinde” sloganıyla, sektör ve müşteri ihtiyaçlarını derin bir anlayışla analiz eden ve sahip olduğu teknoloji uzmanlığı sayesinde müşterisine özel tasarlanmış inovatif bir vizyon sunuyor.

Gözümüz Hedeflerin Ötesinde: Doğuş Teknoloji’den Yenilenen Marka Kimliği

 

Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketlerinden Doğuş Teknoloji, yenilenen marka kimliği ve “Gözümüz Hedeflerin Ötesinde” sloganıyla, sektör ve müşteri ihtiyaçlarını derin bir anlayışla analiz eden ve sahip olduğu teknoloji uzmanlığı sayesinde müşterisine özel tasarlanmış inovatif bir vizyon sunuyor.

Türkiye’nin öncü teknoloji firmalarından Doğuş Teknoloji, yenilenen marka kimliği ve “Gözümüz Hedeflerin Ötesinde” sloganıyla teknolojiye, müşteri ihtiyaçlarının ötesine geçen bir vizyonla yaklaşıyor. Teknolojiyi müşterilerin ihtiyaçlarını derinlemesine anlayarak, içgörüye dayalı bir yaklaşımla ele alıyor ve daha yaratıcı, kapsayıcı ve müşterisini anlayan akıllı, yenilikçi ve kolay çözümler üreterek sektöre ilham vermeye devam ediyor.

Hedeflerin Ötesinde: Empati Odaklı Teknoloji Stratejisi

Doğuş Teknoloji, teknoloji dünyasındaki rekabetin ötesinde, “The Home of Empathetic Technologists” yaklaşımıyla sektörde fark yaratmaya hazırlanıyor. Şirket, teknolojiyi yalnızca bir araç olarak değil, insan odaklı bir yenilik ve gelişim fırsatı olarak değerlendiriyor. Müşterilerinin ihtiyaçlarını titizlikle analiz eden şirket, ihtiyaca özel yenilikçi ve yaratıcı çözümlerle değer yaratıyor. Bu strateji, Doğuş Teknoloji’yi yalnızca bir teknoloji sağlayıcısı ve geliştiricisi olmasının ötesine geçirerek, insan faktörünü ön planda tutan, duyarlı, empatik, müşteri ve ihtiyaç arasında köprü kurabilen yaratıcılığı yüksek bir çözüm ortağı haline getiriyor.

Bu yaklaşımı destekleyen en önemli unsur ise Doğuş Teknoloji’nin profesyonel çalışanlarını “Empatik Teknolojistler” olarak konumlandırması… Çalışanlar, teknolojiyi yalnızca teknik süreçlerin mükemmelliği olarak değil, aynı zamanda ihtiyacı derinlemesine analiz eden bir perspektiften bakarak ele alıyor, bu doğrultuda farklılaşan çözümler üreterek sektöre değer katıyor. Empati, içgörü, teknik uzmanlık, yaratıcılık, çeşitlilik ve sosyal sorumluluk gibi temel değerleri ile yalnızca bir teknoloji firması olmanın ötesine geçen Doğuş Teknoloji, iş ortakları ve müşterileriyle de teknoloji ve insan arasındaki bağı güçlendiren bir sinerji yaratmaya devam ediyor.

Doğuş Teknoloji CEO’su Semih İncedayı, bu stratejik marka dönüşümün ardındaki düşünceyi şu sözlerle özetliyor:

Doğuş Teknoloji olarak, teknolojiyi yalnızca geliştirip sunmuyor; insanı merkezimize alarak, onların hayatına değer katan çözümler üretiyoruz. İş ortaklarımız ve müşterilerimiz hatta onların da müşterileri için her dönem yenilikçi teknolojilere ve projelere imza atan sektörün öncü şirketlerinden biri olarak, marka değerimize yatırım yapmayı oldukça önemsiyoruz.  Bu noktada yenilenen kimliğimiz, çalışanımıza, müşterimize ve sektöre değer katma vizyonumuzun bir yansımasını temsil ediyor. Bu dönüşüm, yalnızca görsel bir yenilik değil; aynı zamanda şirketimizin bakış açısının da bir yansımasıdır. Sektörlerin ihtiyaçlarını derinlemesine analiz edip, ihtiyacı teknolojiyle ortaya koyup; müşterilerimize akıllı, yenilikçi, kolay çözümler sunmaya çalışmakla da yetinmeyip onları sürekli daha ileriye taşıyabilme vizyonu ile hareket ediyoruz. Bunu marka söylemlerimizde ve görsel dünyamızda daha net biçimde ifade etmek istedik. Doğuş Teknoloji olarak yenilenmenin enerjisini tüm iş süreçlerimize de yansıtarak başarılı işlere imza atmaya devam edeceğiz.