PayCO Yeni Müşteri Sayısında %213, İşlem Hacminde %402 Büyüdü
2023 yılında faaliyetlerine başlayan PayCO, 2024 yılı hedeflerini aşarak beklentinin üzerinde büyüme performansı gösterdi. PayCO Genel Müdür Yardımcısı Cüneyt Karol, yeni müşteri sayısında %213, işlem hacminde ise %402 oranında büyüme sağladıklarını açıkladı.
Cüzdan ve POS hizmetlerinde yenilikçi ürünler, pürüzsüz hizmet anlayışı ile müşterilerine çözümler sunan PayCO, müşteri sayısını, işlem adetlerini ve işlem hacmini katlayarak büyümeye devam ediyor. 2023 yılında faaliyetlerine başlayan PayCO, 2024 yılı hedeflerini aşarak beklentinin üzerinde büyüme performansı sergiledi.
PayCO Genel Müdür Yardımcısı Cüneyt Karol, yeni müşteri sayısında %213 ve işlem hacminde %402 oranında büyüme sağladıklarını açıklayarak, “Bu güçlü artışlar, PayCO’nun müşterilere yenilikçi çözümler sunma misyonuyla uyumlu bir gelişimi gösteriyor. Cüzdan uygulamamızı baştan sona yenileyerek müşteri ihtiyaçlarına yönelik cüzdana iade (cashback) çözümleri sunduk. Bu yeniliklerle birlikte işlem hacmimizi artırmayı başardık. POS işlem hacmimiz hedeflerimizin üzerinde bir başarı gösterdi. POS tarafında, 12banka anlaşması ve 9 farklı kart programı ile tek çekim ve taksitli tahsilatlar için altyapı kurulumlarını tamamladık. Fiziki POS, Sanal POS ve link ile ödeme seçenekleri sunarak müşteri beklentilerine uygun katma değerli çözümler geliştirdik.” şeklinde konuştu.
PayCO Hakkında: Payco, Merkez Bankası tarafından 6493 sayılı kanun kapsamında 28.07.2022 tarih ve 11287/20886 karar sayısı ile Kanunun 12.inci maddesinin birinci fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerinde belirtilen ödeme hizmetleri ile Kanunun 18. Maddesinin ikinci fıkrasında belirtilen elektronik para ihracı hizmetini sunmak üzere elektronik para kuruluşu olarak faaliyet izni alarak kurulmuştur.