Şubat 13, 2025

Multinet Up: “Çalışana destek sunan her üç firmadan biri Ramazan ayını tercih ediyor”

Multinet Up: “Çalışana destek sunan her üç firmadan biri Ramazan ayını tercih ediyor”

 

Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, kurumsal önleyici sağlık, toplu satın alma ve filo çözümleriyle şirketlere tasarruflu gider yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, Ramazan ayında şirketlerin çalışanlarına yönelik sağladıkları destekleri daha esnek ve pratik hale getirmek için MultiGift ve MultiFlex çözümlerini sunuyor. 

 

Multinet Up, Ramazan ayında işverenlerin sunduğu kurumsal yardımları esnek ve çalışan ihtiyaçlarına uygun hale getiriyor. Multinet Up’ın Kuantum Araştırma iş birliğiyle gerçekleştirdiği 2024 Pazar ve Segmentasyon Araştırması ise dönüşen kurumsal yardımlar ile ilgili önemli veriler ortaya koyuyor. Araştırmaya göre, firmaların yüzde 30’u çalışanlarına en fazla yardımı Ramazan döneminde gerçekleştiriyor. Uzaktan çalışmanın yaygınlaşması ve çalışan deneyiminin giderek daha fazla önem kazanmasıyla birlikte, işverenler geleneksel erzak kolileri yerine çalışanlara özgürce harcama yapabilecekleri yan haklar sunmanın daha etkili olduğuna inanıyor. Araştırma sonuçları, firmaların yüzde 41,6’sının, çalışanlarına belirlenen ödül tutarını istedikleri gibi kullanabilecekleri dijital çözümleri tercih ettiğini ortaya koyuyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Multinet Up’ın kurumsal hediye kartı çözümü MultiGift’de bu ihtiyaca yanıt vererek son bir yılda yüzde 81 oranında büyüdü.

“Belediyeler, sosyal yardımları MultiGift aracılığıyla ulaştırıyor”

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Multinet Up Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Didem Kuş,

“Ramazan ayı, paylaşım ve dayanışmanın en yoğun hissedildiği dönemlerden biri. Dolayısıyla bu dönemde işverenler, çalışanlarına sundukları destekleri daha anlamlı ve etkili hale getirmek için farklı çözüm arayışında oluyorlar. Gerçekleştirdiğimiz araştırmalar, yardımlarda esneklik ve özgürlüğün giderek daha fazla önem kazandığını gösteriyor. Biz de MultiGift ve MultiFlex çözümlerimizle işverenlerin, çalışanlarının ihtiyaçlarına uygun destekler sunmasına olanak tanıyoruz. Geçtiğimiz yıl Ramazan döneminde MultiGift kullanıcılarımızın yarısı CarrefourSA, BİM, A101, Boyner ve IKEA gibi markaları tercih etti. Bunun yanı sıra, müşterilerimizin yüzde 90’ının gıda harcamalarına yöneldiğini gözlemledik. Türkiye genelinde farklı bölgelerdeki belediyelerin de ihtiyaç sahiplerine yardım ulaştırmak için MultiGift’i tercih etmesi, geleneksel Ramazan kolisi yardımlarının yerini daha esnek ve ihtiyaca göre kullanım yapılmasını sağlayan dijital çözümlerin aldığını ortaya koyuyor. Önümüzdeki Ramazan döneminde de MultiGift ve MultiFlex çözümlerimizle paydaşlarımıza değer katmaya devam edeceğiz” dedi.

 

Yüzde 45’e varan vergi avantajı sağlıyor

MultiGift ile şirketler, çalışanlarına 35.000’den fazla noktada kullanılabilen kurumsal hediye kartı sunabiliyorlar. Böylece çalışanlar, tek bir kart üzerinden geniş bir mağaza ağında diledikleri gibi harcama yapabiliyorlar. Dijital kurumsal hediye platformu MultiFlex ise firmalara çalışanlarının bakiyelerini esnek bir şekilde yönetme ve fiziksel kart ihtiyacını ortadan kaldırma avantajı sunuyor. MultiFlex ile işverenler operasyonel yüklerini hafifletirken çalışanlar da kendilerine en uygun harcamaları dijital olarak yapabiliyorlar. Aynı zamanda MultiGift ve MultiFlex çözümleri işverenlere yüzde 45’e varan vergi avantajı sağlıyor.

 

Multinet Up’ın sunduğu çözümler hakkında detaylı bilgi almak için www.multinet.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

İlgili Haberler