Mart 3, 2025

Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, “İşimize yüreğimizi koyduk, yatırımlara devam ediyoruz” 

Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, “İşimize yüreğimizi koyduk, yatırımlara devam ediyoruz”

 

Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup, dünya çapındaki global markalarla sektördeki öncülüğünü sürdürüyor. Xerox, Keundo, Duplo, Kongsberg, EFI, Epson, JWEI ve Flora gibi global markaların ülkemiz temsilcisi olan Lidya Grup, dijital baskı makineleri sektöründe baskı alanındaki farklı teknolojileri uçtan uca bir arada sunan sayılı şirketlerden biridir. Yenilikçi çözümler ve üstün teknolojiyle donatılmış ürün yelpazesi, Lidya Grup’u sektördeki diğer oyunculardan ayıran temel faktörlerden biridir. Şirket, Türkiye ve EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) bölgesinde lider konumda bulunarak büyük başarılar elde etmeye devam etmektedir.

 

Daima büyüme odaklı hareket ediyor

 

Lidya Grup, büyüme odaklı yaklaşımı ve kararlılığıyla sektördeki liderliğini pekiştirmeye devam ediyor. Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şirketin büyüme odaklı DNA’sına vurgu yaparak,

“Koşullar ne olursa olsun daima büyüme odaklı hareket ediyoruz ve asla geri adım atmıyoruz. Temsil ettiğimiz global markalarımız ile yeni fırsatlara odaklanarak ve tüm gücümüzle çalışarak yılı tamamlayacağız. İşimize yüreğimizi koyduk, 2025 yılında da yatırımlara devam ediyoruz.” dedi.

Şirketin daima büyüyerek sektördeki liderliğini güçlendirdiğini anlatan Bekir Öz, konuşmasına şöyle devam etti:

“Lidya Grup olarak, her yeni yılda yeni fırsatla birlikte yatırımlarımızı artırarak, sadece sektördeki gelişmeleri takip etmekle kalmayıp, bu gelişmelere yön veren bir konumda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Büyüme odaklı yaklaşımımız, şirketimizin tüm departmanlarında ve çalışanlarımızda güçlü bir motivasyon yaratırken, müşteri memnuniyeti ve kaliteyi her zaman ön planda tutan bir çalışma anlayış ile desteklenmektedir.” diye konuştu.

 

6 ayda 3 yeni markayı bünyesine kattı

 

Yatırımların ve iş birlikteliklerinin aralıksız sürdüğünü kaydeden Bekir Öz, konuşmasına şöyle devam etti:

“Lidya ekibi olarak işimizi çok seviyoruz ve çok iyi yapıyoruz. Enerjimiz ve moralimiz her zaman zirvede, hedeflerimiz büyük ve en önemlisi de sermayemiz güçlü. Daima müşterilerimizin yanında yer alarak teknoloji danışmanlığı yapıyor ve proje finansmanı sağlıyoruz. Satış sonrası servis hizmetimizde ülke genelindeki ofislerimiz ve bayimiz ile çözüm odaklı yaklaşıyoruz. İçinde bulunduğumuz bu günlerde yüksek enflasyon ve ekonomik daralma yaşansa da, bu daralma bir gün bitecek. Daralma bittiğinde, pazardaki en hazır şirketlerden birisi olmayı hedefliyoruz. Lidya’nın sürdürülebilirliği için yatırımlara ve iş birlikteliklerine devam ediyoruz. Geçtiğimiz 6 ay içinde Keundo, JWEI ve Flora ile distribütörlük anlaşmaları imzalayarak, 3 global markayı bünyemize kattık.” diye konuştu.

 

Teknolojik yenilikler ve müşteri odaklı çözümlerle dijital baskı sektörünün öncüsü

 

Teknolojik yenilikleri sürekli olarak takip eden ve sektördeki gelişmeleri yakından izleyen Lidya Grup, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için yaptığı yatırımlar ile dikkatleri çekiyor. Bu yatırımlar, sadece ürün yelpazesini genişletmek ile kalmayıp, aynı zamanda sektördeki en son teknolojilere sahip makinelerle, müşterilerinin taleplerine hızlı ve verimli şekilde cevap vermelerini sağlıyor. Her bir müşteriye özel çözümler sunarak, yüksek kaliteli dijital baskı çözümleriyle sektördeki liderliğini sürdürüyor. Yalnızca ürün sağlamakla kalmayıp, müşterilerine her aşamada değer katacak çözümler de sunarak, sektördeki güvenilir iş ortağı konumunu pekiştiriyor. Ayrıca, sürekli olarak sektördeki yenilikleri takip ederek, global düzeyde rekabetçi bir avantaj gerçekleşiyor.

 

2025, dijital baskının öneminin artmaya devam edeceği bir yıl olacak

 

Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 2025 yılı, teknolojik ve ekonomik açıdan dijital baskının öneminin artmaya devam edeceği bir yıl olacak. Yaklaşık 800 milyar doları bulan printer pazarında dijital baskının payı 40 milyar doları geçerken, bu rakamın gelecek 5 yıl içinde 90 milyar dolara yükselmesi bekleniyor. Dijital baskı sektörü, son 20 yıldır büyük bir dönüşüm geçiriyor. İlk başlarda kağıt ve türevlerine baskı yapılırken, teknolojinin ilerlemesiyle birlikte baskı medyası genişledi ve genişlemeyi sürdürüyor. Bugün, 10-15 cm kalınlığa kadar metal, ahşap, cam, deri, seramik gibi çeşitli malzemeler üzerine baskı yapılabiliyor. Bu dönüşüm, etiket sektöründen yayıncılığa kadar geniş bir yelpazede etkisini gösteriyor. Dijital baskı, ofset baskının yüksek maliyetlerine karşılık, ön hazırlık gerektirmeden maliyetleri de önemli ölçüde düşürüyor. Teknolojik gelişmeler, dijital baskıya yeni alanlar açarak pazarın büyümesini sağlıyor ve bu büyüme klasik baskı teknolojilerinin dijital baskıya dönüşümü ile gerçekleşiyor.

İlgili Haberler