Lobby İletişim, Mercedes-Benz Türk’ün İletişim Danışmanlığını Üstlendi
İletişim danışmanlığı alanında hizmet vermekte olan Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, Mercedes-Benz marka kamyon ve otobüs gruplarından sorumlu olarak faaliyet gösteren Mercedes-Benz Türk A.Ş.’nin iletişim danışmanlığını üstlendi.
İtibar yönetimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, içerik ve stratejik danışmanlık, sürdürülebilirlik iletişimi başta olmak üzere iletişimin tüm disiplinlerinde hizmet sağlayan Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, otomotiv sektöründeki güçlü iş birliklerine bir yenisini daha ekledi. Bu yıl 32. yılını kutlayan Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, Türkiye’nin en büyük yabancı sermaye yatırımlarından biri olan ve 7.000’i aşkın çalışanıyla ağır ticari araç sektöründe faaliyetlerini sürdüren Mercedes-Benz Türk A.Ş’ye 360 derece iletişim hizmeti sunacak.
Ürünlerinde ve marka kimliğinde mükemmelliyetçiliği ilke edinen Türkiye ağır ticari araç sanayisinin öncü markası Mercedes-Benz Türk A.Ş. müşterilerine üst düzey hizmet sunuyor.
1993 yılından bu yana iletişim danışmanlığı sektöründe faaliyet gösteren Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı; başta otomotiv, finans, perakende, eğitim, kültür-sanat, sigorta, gıda, turizm, yeme içme ve gayrimenkul olmak üzere farklı sektörlerde ülke ekonomisine yön veren toplam 53 marka ile büyümeye devam ediyor.