Türkiye’deki Apple severlerin kronikleşmiş en büyük sorunu nedir diye sorsalar şüphesiz ilk cevap servis randevusu olur.
Türkiye’de satılan onca Apple cihazına rağmen 2 servis mağazası ile hizmet vermeye çalışan Apple Türkiye’deki kullanıcıların bu çilesine kulaklarını tıkamış durumda.
Hal böyle olunca uyanıklar için ciddi bir kazanç kapısı devreye giriyor. Cihazı arızalan kişilerde online alışveriş sitelerinden dolandırılmak pahasına randevu satın almaya çalışıyor.
İnternet üzerinden en az 50 TL ile 150 TL arasında karaborsa randevu satın almak zorunda kalan kullanıcılar isyan ediyor.
Zorlu Apple Store ve Akasya Apple Store randevuları artık online alışveriş sitelerinde.
Garantiniz var ama cihazınızı kontrol ettiremiyorsunuz. Şaka gibi. Bu durum ne zaman mahkemelik olacak merak ediyorum.