Lenovo, Premium Destek hizmeti hızlı çözümler sunuyor
Teknoloji devi Lenovo, Premium Destek hizmetiyle Lenovo kişisel bilgisayar kullanıcılarına telefon, WhatsApp veya e-posta yoluyla hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında canlı teknisyen desteği sunacak. Lenovo, Premium Destek hizmeti ile 3 yıl garanti olanağı sağlarken; yerinde destek, kurulum desteği ve hatta yazılım ve donanım desteği de verecek.
Dünyanın ve Türkiye’nin lider teknoloji şirketilerden Lenovo, Premium Destek hizmetiyle telefon, WhatsApp veya e-posta yoluyla uzman teknisyenler aracılığıyla kullanıcılarla birebir ilgilenecek. Lenovo, Premium Destek hizmeti kişisel bilgisayar sorunları için hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında canlı teknisyen desteği sağlarken, sorun ne olursa olsun, kullanıcıların ilk temasında hızlı çözümler sunacak.
Premium Destek hizmeti donanım, yazılımlar ve çevre birimleri için ‘başlangıç’ ve ‘nasıl yapılır’ desteği verecek. Kullanıcıların bilgi gerektiren kişisel bilgisayar sorunlarında da kolayca ulaşılabilecek basit çözümler sunacak.
Uzmanlardan ileri düzeyde ve hızlı destek
Lenovo, kullanıcılar için sıranın en önünde olmalarına ve doğrudan uzmanlara ulaşmalarına olanak sağlayan Premium müşteri destek hizmeti, hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında telefon, WhatsApp ve e-posta aracılığıyla kullanılabilecek. Kullanıcılar aşağıda belirtilen her sorunda Premium Destek hizmetiyle günün her saatinde uzmanlardan ileri düzeyde ve hızlı destek alabilecek.
- ‘Başlangıç’ ve ‘nasıl yapılır’ yardımı
- Yerinde destek ve hızlı onarım
- Donanım ve yazılımlar için destek
- Önleyici Kişisel Bilgisayar Sağlık Kontrolü
Lenovo Premium Destek hizmeti ile ayrıca yıllık olarak gerçekleştirilecek “Kişisel Bilgisayar Kontrolü”, uzmanların sorunları kullanıcılardan önce görmesine, bu sorunları hızla çözmesine yardımcı olacak. Eğer gerekli ise ekipler yerinde ziyaret planlayarak teknik servis hizmetini müşterinin lokasyonunda verecek.
Lenovo Premium Destek Hizmetine sahip ilk ürün Legion 5i Türkiye’de satışa girdi.