Sosyal Medya

Yazılım

Otel Yönetimine Tek Bir Programla Tam Entegre Çözüm

Otel yönetiminde, en önemli ihtiyaç ise misafirin rezervasyon kaydından başlayarak, resepsiyon check-in işlemlerine, tesis içinde ağırlanması ve check-out işlemlerine kadar olan süreçte; oda ücretlerinin, ekstra harcamalarının, hızlı, sorunsuz yapılabilmesi ve takip edilebilmesi. Tüm bu işlemler artık tek bir yazılımla mümkün.

Otel Yönetimine Tek Bir Programla Tam Entegre Çözüm

Pandemi kısıtlamaları olsa da yazın yaklaşmasıyla birlikte tatilin vazgeçilmez tesisleri oteller ve tatil köyleri hareketlenmeye hazırlanıyor. Otel yönetiminde, en önemli ihtiyaç ise misafirin rezervasyon kaydından başlayarak, resepsiyon check-in işlemlerine, tesis içinde ağırlanması ve check-out işlemlerine kadar olan süreçte; oda ücretlerinin, ekstra harcamalarının, hızlı, sorunsuz yapılabilmesi ve takip edilebilmesi. Tüm bu işlemler artık tek bir yazılımla mümkün.

Geliştirdikleri DİA Otel Yönetim yazılımı ile özellikle birden fazla oteli olan işletmelerin otel yönetim sistemi üzerinden restoran, muhasebe, CRM, personel yönetimi gibi modüllerle de entegre bir şekilde yönetebileceklerini belirten DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay;

 “Oteller, maliyet avantajı ve çoklu otel yönetiminin kolaylığı nedeniyle bulut teknolojisi üzerinden hizmet veren ticari yazılımları tercih ediyorlar. Yine bulut teknolojisinin avantajlarından biri olarak telefonları ya da tabletleri üzerinden de otellerini kontrol altında tutup, işlemlerini bulundukları her yerden gerçekleştirebiliyorlar” dedi.

DİA Otel Yönetimi ağırlıklı olarak çok şubeli tesisler tarafından, dağınık yapılarını tek merkezden anlık izlemek ve yönetebilmek için tercih edilmekte. Bununla beraber tatil köyleri, pansiyonlar, tek merkezli tatil otelleri, şehir otelleri, öğrenci yurtları gibi çok çeşitli konseptte hizmet sunan konaklama yerleri de kullanım sağlamakta. Otel Yönetiminde en önemli ihtiyaç, misafirin rezervasyon kaydından başlayarak, resepsiyon check-in işlemlerine, tesis içinde ağırlanmasına kadar bütün süreçlerin hatasız ve sorunsuz takip edilebilmesi. Bununla birlikte diğer bir ihtiyaç ise; otelin arka planda takip edeceği mutfak ihtiyaçları, temizlik maddesi, personel giderleri vb. maliyet unsurlarını doğru verilerle ve departman bazlı izlemek. Harcama veya yatırım gibi kararlar alınacak süreçlerde destek olacak verilerin, düzenli ve sağlıklı olarak izlenebilmesi.

DİA Otel Programı, işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda farklı modüller üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde yönetilmesine olanak tanıyor. Otel Yönetimi ile Ön Büro Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Acenta ve Kontrat Yönetimi, Doluluk-Kontenjan-Satış Analizleri, Gelir-Gider Analizleri, HouseKeping-Oda Yönetimi, Anket, Restoran POS, Santral, Stok-Depo Programı, Finans Yönetimi, Muhasebe Entegrasyon, Personel gibi tüm ihtiyaçlar online sistem üzerinden hızlı bir şekilde karşılanabiliyor.

Dia Otel Yönetimi Programı Hakkında tüm detaylar..