Vodafone Pay Bisu Kampanyası Fiyaskosu, 33 TL iade edilmiyor!
Vodafone’nun bir çok hizmeti ile ilgili teknotalk.com’da bir çok haber yayınladım. Hepsi de bir birinde harika hizmetler, ancak gelin görün ki, Bu Vodafone Pay hizmeti ve bu hizmet ile ilgili şikayetlerimizi anlatmak için verdikleri hizmet numaraları için aynı şeyi söylemem mümkün değil. Zira Vodafone Pay ile ilgili bir sıkıntı yaşamaya görün, meramınızı anlatacak bir müşteri temsilcisine ulaşmak kesinlikle “Mümkün değil!”.
Özellikle dijital cüzdan ve mobil ödeme sistemleri için bir çok yatırım yapan Vodafone’nun buradaki sıkıntıların farkında olmamasını anlayamıyorum!
Yani bu kadar mı kötü hizmet olur!
Kendi 2 tecrübenden bahsetmek isterim, daha önce merakla Vodafone’nun bu PAY hizmeti için uygulamayı yüklemiştim. O dönemde de Trendyol üzerinden yaptığım bir alışverişte yarattığım sanal kartı kullanmakta sorun yaşamadım, ancak Trendyol işlemini iptal edip ücret iadesi işlemleri söz konusu olduğunda durum bir anda değişmişti. O paranın hesabıma geçmesi için çok uğraştım, çok…
Bir daha kullanmam dedim ama BiSU kampanyasında bir anlamda Vodafone Pay’e kendimce bir şans daha vermek istedim. Ama nafile, sonuç yine aynı… İade işlemleri olmadı, yani sıkıntı sıkıntı sıkıntı.
Baktım şikayetvar’daki şikayetlere durum sadece bende mi öyle diye, “şanslıyım ki, sadece ben değilim”…
Gelelim esas konumuza, Vodafone Pay Bisu kapmanyası Fiyaskosu, 14 TL iade edilmiyor!
Son durum şudur, Vodafone Bisu ile 1 TL kampanyası yaptı, bu kampanya’ya göre;
“BiSU’daki ilk 2 damacana siparişiniz 1’er TL!
13 Eylül’e kadar Vodafone Pay Kart ile BiSU’dan dilediğiniz damacanayı sipariş verin, ilk 2 damacana siparişiniz 1 TL olarak ücretlendirilsin!
Geriye kalan tutar 14-21 Eylül tarihleri arasında Vodafone Pay hesabınıza yüklenmek üzere geri kazanın!”
Bugün günlerden ney 22 Eylül, Gelin görün ki, öyle olmuyor. İade falan yalan dolan… Bir çok kullanıcının hesabına yaptıkları alışveriş için muhtemelen 16,5TL *2 = 33TL’leri iade edilmemiş durumda…
Düşünüyorum neden böyle olabilir diye!
İşin kötü tarafı Vodafone ister sevsin, ister sevmesin, ya Vodafone’da bir sıkıntı var, ya kampanya metinlerinde muallak bilmediğimiz ifadeler var. Belki de bizim anladığımız Vodafone Pay ile yapılan ilk damacana alışverişi kast edilmemiştir. Kişinin aynı zaman BiSU’yu ilk kez kullanması, ve ilk 2 siparişinde de Vodafone Pay kartının kullanması gerekiyordu. Bilemedim doğrusu…
Yukarıdaki metinden ben ve benim gibi bir çok kişi öyle anlamamış görünüyor. Sorunumuzu elbette müşteri hizmetlerine aktarmak istesek te, Vodafone Pay için verdikleri 0850 215 13 03 nolu Vodafone Pay hattı aradığımızda Müşteri temsilcisine ulaşmak diye bir bölüm yok. “Zaten insanı çileden çıkaran durumda burası”… Ulaşamamak…
Vodafone’nun 542’li müşteri hizmetlerini aradığımızda da “Vodafone Pay hakkında” görüşmek istiyorum diyorum. Dijital asistan RED tarifeleri mi demek istediniz diyor…! 🙂 buyur buradan yak…
Özetle sevgili okurlar, Vodafone PAY hizmeti, benim Vodafone’dan aldığım en kötü hizmet kesinlikle, BiSU kampanyasında indirim düşünenler için bu iadeler yapılır mı? bilmiyorum. Ancak bir Vodafone yetkilisi bana ulaşır ve sıkıntı hakkında bir açıklama yaparsa bu yazının altına onu da eklerim.
Vodafone’a ise kısa ve öz tek sözüm var, Vodafone Pay hizmetiniz size yakışmıyor, umarım bu sıkıntıları kısa zamanda düzeltirsiniz!
Güncelleme:
14.10.2021 tarihinde VODAFONE PAY BISU 1TL KAMPANYA kapsaminda Vodafone Pay hesabiniza 33,00 TL yuklenmistir. B003
Vodafone günler sonra kampanya kazanımını yüklemeye karar verdi 🙂 bilginize ….