Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Cisco, her mobil cihaza bağlanabilen Webex Go’yu tanıttı 

Cisco, geleceğin iş dünyasında hibrit çalışma ortamlarını daha güvenli, daha etkin ve daha çözüm odaklı hale getirmeye devam ediyor.

Cisco, her mobil cihaza bağlanabilen Webex Go’yu tanıttı

Dünyanın lider ağ ve sistem çözümleri şirketi Cisco, geleceğin iş dünyasında hibrit çalışma ortamlarını daha güvenli, daha etkin ve daha çözüm odaklı hale getirmeye devam ediyor. Webex Calling özellikleri ve yeni inovasyonlarla Cisco, BT ekipleri ve çağrı merkezlerinin iş yapışını kolaylaştırırken kullanıcı deneyimlerini de üst seviyeye taşıyor.

CISCO, işletmelerin konferans odaları ve çağrı merkezlerinden home office’lere ve  mobil görüşmelere arama deneyimlerini baştan tasarlıyor. WebexOne iş birliği etkinliği kapsamında Cisco, işletmelerin yeni hibrid çalışma dünyasına başarıyla uyum sağlamasına yardımcı olmak için yeni Webex Calling özellikleri ve yeni Webex Müşteri Deneyimi ile Hizmet Olarak İletişim Platformu (CPaaS) geliştirmelerini görücüye çıkardı. Bunun yanında imimobile şirketini satın alan Cisco, Webex entegrasyonuyla her türlü iletişim kanalında daha akıllı etkileşimler ve sorunsuz deneyimler sunuyor.

 

Cisco Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkan Yardımcısı Reem Asaad yeni tanıtılan özelliklerle ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi “Geçtiğimiz yıl, kullanıcıları mutlu edecek bir deneyim sunma yarışı akıl almaz bir seviyeye geldi. Bugün kullanıma sunduğumuz inovasyonlar şirketlerin müşterilerine her zaman olduğundan daha yakın olmasını sağlarken tüm kanallarda gerçek zamanlı olarak mümkün olan en iyi müşteri deneyimini sunmalarına olanak tanıyor”.

 

Webex Calling’deki Yeni İnovasyonlar:

  • Webex Go: Kullanıcılar artık iş telefonu ve ayrı bir kişisel cihazı idare etmek zorunda değil. Webex Go’nun kullanıma sunulmasıyla, işletme sınıfı Webex Calling özellikleri kullanıcının cep telefonuna ayrı bir iş hattı olarak eklenebilecek.
  • Nomedic E911 ile konum temelli acil durum çağrıları: Artık Webex uygulamasından acil durum çağrısı yaptığınızda, acil durum görevlisine konum bilgileri gönderilecek. Webex uygulaması yeni bir konuma geçtiğinizi tespit ettiğinde kullanıcılardan adreslerini değiştirmesi istenecek.
  • Kişisel toplantı odası cihazlarında Bulut Araması: Kullanıcılar artık iş arkadaşlarını adlarına veya dahili numaralarına göre Webex Desk Pro cihazından doğrudan arayabilecek.

 

  • Tek kablolu InformaCast entegrasyonu: Kullanıcılar Cisco telefonları ve hoparlörlerine acil durum duyurularını canlı veya kaydedilmiş sesli sayfa olarak veya yazılı uyarılarını dijital bilgilendirme ekranlarına, masaüstü bilgisayarlara ve mobil cihazlara gönderebilecek.
  • Paylaşımsız Kullanım: Tüm çağrılarını Cloud Calling’e taşımaya hazır olmayan müşteriler, artık hibrid uygulamalarda Çoklu Kullanıcı ve Paylaşımsız Kullanımı bir arada sunabilecekler
  • Avrupa için Ekstra Cisco Calling Planları Kapsamı: Cisco, 10 Avrupa Birliği ülkesi için Cisco Calling Planları uygulamaya alacağını duyurdu. Bu ülkeler, Belçika, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Almanya, Yunanistan, İrlanda, Litvanya, Lüksemburg ve İsveç.
  • Paylaşımlı hat deneyimi kökten değiştiriliyor: Webex Uygulaması için yeni çağrı pencere öğesi, kullanıcıların çoklu görevleri daha kolay yapmasını ve çağrıları daha hızlı yanıtlamasını sağlıyor.

Diğer Webex Müşteri Deneyimi Özellikleri:

  • Müşteri yolculuğu veri hizmeti: Webex müşterileri yakında tüm kanallar ve temas noktalarındaki müşteri yolculuğunun tamamını tek bir platformda birleştirebilecek. şirketler, farklı departmanveya satış eekipleri  tarafındna gerçekleştirilmiş olsa dahi online ticarette oluşturulan bir “alışveriş sepetini” sohbete, çağrıya veya e-postaya bağlayabilecek. Böylece, yapay zeka destekli bir altyapıyla müşteri davranışları daha iyi öngörülebilecek ve müşteri memnuniyeti sağlamak için gerçek zamanlı olarak çağrılar boşaltılabilecek veya yanıtlanabilecek. Örneğin bir şirkette servis kesintisi nedeniyle çağrı merkezinin çok fazla çağrıyla karşı karşıya kalması durumunda Webex Müşteri Deneyimi proaktif müşteri yanıtı ihtiyacını fark edebilecek.
  • Hizmet Olarak İletişim Platformu (CPaaS): Webex’in video teknolojisi yakında Cisco’nun CPaaS işletme çözümü imiconnect’e eklenerek, uzaktan sağlık, eğitim, sosyal uygulamalar ve artırılmış gerçeklik gibi zengin müşteri ve çalışan etkileşim deneyimleri sağlayacak. Video API’si ve SDK’sı 2022 yılının başında buradan alınabilecek.
  • İşletme Geliştirici Korumalı Alanı: Yakın zamanda düzenlenen WebexOne etkinliğinde geliştiriciler yazılım geliştirme, test, hata ayıklama ve prototip çıkarma işlemlerini tek bir platformda kolayca yapabilecekleri yeni CPaaS korumalı alanına erişim elde etti. Bu araçlar, işletme ve geliştiricilerin zamandan tasarruf etmesini, karmaşıklığı azaltmasını ve hızlı inovasyon yapmasını sağlayacak. İşletme Geliştiricileri buradan kaydolarak korumalı alanı kullanmaya başlayabilir.