Havucum.com yeni nesil anketleriyle Kasım ayında 30.000 TL kazandırdı
Gelişen teknolojiler sayesinde araştırma dünyasında öne çıkan online anketlerin daha fazla kişiyle, daha kısa sürede ve daha az maliyetle yapılmasını sağlayan Havucum.com, yeni nesil dijital anketleriyle sadece Kasım ayında kullanıcılarına toplam 30.000 TL kazandırdı. Havucum.com, önümüzdeki aylarda da devam edecek anketlere katılması için herkesi platformuna davet ediyor.
Online anketlerle daha geniş bir kitleye ulaşarak araştırmaların daha kısa sürede ve daha az maliyetle gerçekleşmesini sağlayan Havucum.com, sadece Kasım ayında gerçekleştirdiği anketlerle kullanıcılarına toplam 30.000 TL dağıttı. Anketlerin neredeyse yarısını (yüzde 41) gıda ve içecek oluştururken, yüzde 23’ünü temizlik ürünleri, yüzde 8’ini finans, yüzde 7’sini alkollü içecekler, yüzde 6’sını bebek ürünleri, yüzde 5’ini giyim, yüzde 3’ünü elektronik, yüzde 3’ünü aplikasyonlar, yüzde 2’sini ev dekorasyonu ve yüzde 2’sini de sigorta oluşturdu.
Havucum.com’da herkes için bir anket var
Konuyla ilgili görüşlerini aktaran Havucum.com Kurucu Ortağı Deniz Alpay,
“Havucum.com olarak kullanıcılarımıza her hafta çeşitli konularda anketler iletiyoruz ve bu anketlerle ek gelir elde etmelerini sağlıyoruz. Sadece Kasım ayında kullanıcılarımıza toplam 30.000 TL kazandırdık ve bu rakamı artırmaya devam ediyoruz. Herkes için uygun bir anket bulunmasını sağlayan Havucum.com ile kullanıcılar alışkanlıklarıyla, fiyat politikalarının uygunluğuyla, beğendikleri/beğenmedikleri alanlarla veya geliştirilmeye açık yönlerle ilgili görüşlerini şirketlere iletme fırsatını da yakalıyor. Bu yüzden herkesi Havucum.com’a kayıt olmaya ve bu imkanlardan faydalanmaya davet ediyoruz.”
Online anketler kullanıcılarla birlikte şirketlere de büyük faydalar sağlıyor
Deniz Alpay sözlerine şu şekilde devam ediyor:
“Her şeyde olduğu gibi anketlerde de dijital dönüşümün gerçekleştiğini görüyoruz. Online anketlere gösterilen ilginin artmasına paralel olarak büyük bir ivme yakaladık. Öyle ki bugün 250 binin üzerinde üyemiz var ve online araştırmalarda iki yıl içinde gelmeyi planladığımız noktaya pandemi sebebiyle çok daha kısa sürede ulaştık. Şirketler Havucum.com kullanıcıları ile gerçekleştirdiği online anketler sayesinde daha geniş bir kitleye daha hızlı ve daha güvenli bir şekilde ulaşarak şirketlere hem zamandan hem de maliyetten tasarruf sağlayabiliyor.”