Sosyal Medya

Donanım

Acer müşteri hizmetlerinde ideal yaklaşımın standartlarını belirliyor

Müşteri hizmetleri, her zaman Acer kurumsal stratejilerinin merkezinde yer alıyor. Bu önemli hizmeti dışarıdan temin eden pek çok rakibinin aksine Acer, onarım merkezlerinin kontrolünü tamamen kendi elinde tutuyor. Böylece pazar dinamiklerine uyum sağlıyor, onarım süreçlerini maksimum esneklikle optimize ediyor ve en yüksek onarım kalitesini garanti altına alıyor.

Acer müşteri hizmetlerinde ideal yaklaşımın standartlarını belirliyor

Yatırımı ve deneyimi yeni bir iş koluna dönüştürmek…

 

  • Ödüllü servisimiz müşteri hizmetlerini bir üst seviyeye taşıyor
  • Acer müşteri hizmetleri verimliliği artırıyor, karmaşayı azaltıyor, günün her saati sunduğu destekle müşterilerimizin işlerine kesintisiz olarak devam edebilmesini sağlıyor

 

Satış sonrası hizmetler, tüketicilerin marka tercihinde tasarım ve ürün kalitesiyle beraber değerlendirmeye aldığı çok önemli bir başka unsur. Bu nedenle müşteri hizmetleri, her zaman Acer kurumsal stratejilerinin merkezinde yer alıyor. Bu önemli hizmeti dışarıdan temin eden pek çok rakibinin aksine Acer, onarım merkezlerinin kontrolünü tamamen kendi elinde tutuyor. Böylece pazar dinamiklerine uyum sağlıyor, onarım süreçlerini maksimum esneklikle optimize ediyor ve en yüksek onarım kalitesini garanti altına alıyor.

Servise sahip olmanın avantajları

Acer’ın sahip olduğu deneyimli lojistik, çağrı ve onarım merkezleri, onarım zinciri prosedürlerini optimize etmek için mükemmel bir şekilde senkronize ediliyor. Bu sayede Acer, plansız işletme ve bakım masraflarını en aza indiriyor. Tek bir merkezde yaşanabilecek darboğazları önlemek için ürünler diğer onarım merkezlerine dağıtılıyor; stokta olmayan yedek parçalar Acer’ın Polonya’daki lojistik merkezinden hızla gönderiliyor veya başka bir servis merkezi tarafından tedarik ediliyor; Acer teknisyenleri yoğun dönemlerde uzmanlıklarını ve desteklerini paylaşmak için merkezler arasında hareket edebiliyor.

Bu esneklik beraberinde şunları getiriyor:

  • Onarım işlemleri ortalama 4 ila 5 gün arasında tamamlanıyor.
  • Onarım kalitesi garanti altına alınıyor. Her parça, bilgisayarın ilk teslim edildiği onarım merkezi tarafından kullanılan kriterlere göre onarılıyor.
  • Daha akıcı ve işlevsel depo yönetimi sağlanıyor. Uzun süreli depolama en aza indiriliyor.
  • Sistem ve süreçlerin ihtiyaçlara göre özelleştirilmesi sayesinde daha kişiselleştirilmiş hizmet sunulabiliyor.
  • Dahili teknisyenler teknolojiye, sistemlere ve süreçlere hakim olduğundan sorunlar karşısında daha verimli çözümler ortaya koyulabiliyor.
  • Müşteri verileri için daha güvenli bir ortam sağlanıyor. Müşteriler, L1 profesyonellerinden oluşan sertifikalı ekibin tüm verileri güvenli ve emniyetli bir şekilde yönettiğinden emin olmanın rahatlığını yaşıyor.

360 derece kapsama alanı

Acer CarePlus garanti paketleri öncelikli servis, telefon desteği ve koruma sunarken, standart garanti süresini aynı servis seviyesiyle uzatıyor ve beklenmedik onarım veya değiştirme maliyetlerine karşı daha uzun süreli koruma sağlıyor.
Standart İşletme Paketi | Yerinde onarım, Uluslararası Seyahat Garantisi, Pil değişimi, Medya saklama
Deluxe İşletme Paketi | Yerinde onarım, Uluslararası Seyahat Garantisi, Pil değişimi, Medya saklama, Ekipman Koruması
Premium İşletme Paketi | Garanti süresinin 2 yıldan 4 yıla uzatılması, Ekipman koruması, Öncelikli onarım, Kaliteli onarım hizmeti

Bunların yanı sıra Acer White Gloves, yüksek düzeyde özen gösterilen ve ayrıntılara dikkat edilen Premium bir hizmet olarak sunuluyor. İşletmelerin ihtiyaçlarını karşılamak üzere özelleştirilen bu hizmet, cihaz kaydı, yazılım ve donanım yükseltmeleri, öncelikli ve yerinde onarım, veri silme, veri geri yükleme ve yedeklemeyi içerebiliyor.

Servisi sürdürülebilir bir iş kolu olarak benimsemek: Enfinitec modeli

Standart işletim prosedürleri, ISO sertifikaları ve çok sayıda ödül eşliğinde Acer’ın satış sonrası hizmetleri bilgi teknolojileri sektöründe bir referans haline geldi. Bu başarılarına dayanarak Enfinitec’i kuran Acer, çok sayıda üründe beyaz etiketli onarım sunarak hizmet yelpazesini BT’nin ötesine genişletiyor.
Enfinitec, ürünlerin yaşam döngüsünü uzatarak veya onlara ikinci bir yaşam şansı tanıyarak, daha sürdürülebilir ve sorumlu bir dünyaya yönelik şirket misyonumuzu mükemmel bir şekilde temsil ediyor.
Enfinitec, yeni pazarlara açılmak ve sürdürülebilir satış sonrası hizmetlerde uzmanlık arayan diğer sektörlere hizmet vermek hedefiyle, sürdürülebilirliğe ve sorumluluğa odaklanarak satış sonrası hizmet sektöründe dönüştürücü bir güç olmaya hazırlanıyor. 2023’ün sonunda kurulan Enfinitec, şu an farklı ülkelerdeki sekiz lokasyonda 1.000’den fazla çalışanı olan bağımsız bir Avrupa hizmet şirketi konumunda.