AgeSA Sürdürülebilir İş Ödülleri’nden başarıyla döndü
Türkiye’de “yaşlanma” ile ilgili toplumsal sorunu ele alan ilk şirket olan AgeSA, Her Yaşta kurumsal sosyal sorumluluk projesiyle bu yıl 9.su düzenlenen Sürdürülebilir İş Ödülleri’nde “Çeşitlilik ve Kapsayıcılık” kategorisinde ödüle layık görüldü.
Sosyal, ekonomik ve çevresel konularda önemli etkiler yaratan başarılı modelleri ve projeleri ödüllendiren Sürdürülebilir İş Ödülleri’nin bu yılki kazananları 18 Ekim akşamı gerçekleşen bir törenle açıklandı.
Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider şirketlerinden AgeSA, Türkiye’de yaşlanma ve yaşlılık konularında farkındalık oluşturmak, negatif algıyı değiştirmek ve yaşlanmaya hazırlık sürecine rehberlik etmek hedefiyle hayata geçirdiği Her Yaşta kurumsal sosyal sorumluluk projesiyle “Çeşitlilik ve Kapsayıcılık” kategorisinde ödülün sahibi oldu.
Her Yaşta projesi ile her yıl daha çok insana dokunduklarını söyleyen AgeSA Hayat ve Emeklilik Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek,
“Her yıl yeni projelerle zenginleşen Her Yaşta ile bu ödüle layık görülmekten gurur duyuyor, yolumuza güçlenerek devam ediyoruz. Bugüne kadar “Türkiye’de Yaşlılık Tahayyülleri ve Pratikleri” araştırması, yaş ayrımcılığı ile ilgili tabuları yıkmayı amaçladığımız “Yaşı Yok” farkındalık kampanyası, Pandemi Yardım Projesi, Her Yaşta Fonu, Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa rehber kitabı gibi birçok önemli projeyi hayata geçirdik. Her Yaşta Fonu kapsamında 4 farklı sivil toplum kuruluşuna 390.670 TL tutarında hibe desteği sağladık. Her Yaşta Dolu Dolu Yaşa kitabımızın satışından elde edilen geliri Türk Geriatri Derneği’ne bağışladık. Kısa bir süre önce kitabın seslendirilmesini tamamlayarak Storytel üzerinden sunduk. Her Yaşta projemizde her yıl yeni bir kampanya ya da projeyle konuya farklı bir açıdan yaklaşıyor, sürdürülebilirliğini amaçlıyoruz” dedi.
Her Yaşta projesi, bu yıl İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin (İDA) düzenlediği PRİDA İletişim Ödülleri’nin ve Smart-i Awards başarı ödülünün sahibi olmuştu.