Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Apsiyon kuruluşunun 10’uncu yılında logosunu yeniledi

Toplu yaşam alanı yöneticilerinin dijital asistanı Apsiyon, kuruluşunun 10’uncu yılında logosunu yeniledi. Konut sakinlerine şeffaf bir yönetim sunma amacı ile hareket eden marka, yeni logosunu da şeffaflık prensibiyle şekillendirdi.

Apsiyon kuruluşunun 10’uncu yılında logosunu yeniledi

Toplu yaşam alanı yöneticilerinin dijital asistanı Apsiyon, kuruluşunun 10’uncu yılında logosunu yeniledi. Konut sakinlerine şeffaf bir yönetim sunma amacı ile hareket eden marka, yeni logosunu da şeffaflık prensibiyle şekillendirdi.

Toplu yaşam alanlarına; yönetim, finans ve dijital güvenlik sistemleri gibi birçok kritik iş sürecinde tam entegre bir teknoloji platformu sunan Apsiyon, kuruluşunun 10’uncu yılında logosunu yeniledi. Kurulduğu günden bu yana istikrarlı büyümesini sürdüren Apsiyon, 2022’ye yenilenen yüzüyle merhaba diyor.

Yeni bir hikaye başlıyor

Apsiyon, kurulduğu günden bugüne kadar; zamanın, beğenilerin, ihtiyaçların ve teknolojinin değişen hızıyla kendini geliştirmeyi varlığının bir gereği sayıyor. Her markanın bir insan gibi doğduğu, büyüdüğü ve geliştiğinden yola çıkan Apsiyon, yükselen yüzünü zamanın şartlarına göre değiştirerek yeni hikayeler yazmaya devam ediyor.

Yazılım altyapısını gök mavisi ile vurguluyor

Apsiyon, uçsuz bucaksız gökyüzü ile onun insanlar üzerinde yarattığı ferahlığı ve dinginliği temsil eden gök mavisi rengini yine logosunun ana rengi olarak kullanıyor. Logoda kullanılan mavi renk, yaşam alanlarında kullanıcıların güvende hissetmesini ve konforlu olmasını sağlayan duygulara gönderme yapıyor. Bununla birlikte yazılım alışkanlıklarının ve disiplinin pratiklerine yerleşmiş renk algısını da destekliyor.

Apsiyon’un yardımcı renkleri: turuncu, lacivert, siyah ve beyaz

Logoda turuncu, lacivert, siyah ve beyaz yardımcı renkler olarak kullanılıyor. Turuncu, Apsiyon’un enerjik, dışa dönük ve genç yapısını temsil ederken, lacivert mavi rengi tamamlıyor ve olgunluğu temsil ediyor. Siyah ve beyaz ise kontrast oluşturulması gereken durumlarda Apsiyon’un marka kimliğine etkili bir görünüm kazandırıyor ve markanın yaratıcılığının önünü açıyor.

Yeni yılda “Yeni dünya, yeni bir Apsiyon!” sloganıyla hareket edecek şirket, yeni teknolojilere dönük yüzü ve yazılımlarıyla yeni ülkelere açılmaya hazırlanıyor.


Apsiyon Hakkında

“Apsiyon Yöneticinin Yanında” sloganıyla 2012 yılından bu yana hizmet veren Apsiyon, toplu yaşam alanı yöneticilerinin işlerini daha hızlı ve kolay yapmasını sağlayan bulut tabanlı bir dijital platformdur. Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketlerinden olan Apsiyon’un, bir Merkez Ofis, iki Ar-Ge Merkezi, bir teknik ofis ve 6 bölge ofisinde, çoğunluğu Ar-Ge çalışanlarından oluşan 163 kişilik ekibi bulunmaktadır. Türkiye’de tüm illerde, 16.000’den fazla sitede, 1 milyondan fazla konutta yaşayan yaklaşık 2 milyon kişiye hizmet vermektedir.

www.apsiyon.com