Arzum’un müşteri deneyimine A.L.F.A Awards’tan prestijli ödül
Arzum, en iyi müşteri deneyimini tasarlayan markaları onurlandıran A.L.F.A Awards’ta,
Küçük Ev Aletleri kategorisinde yılın ‘Müşteri Markası’ seçildi.
Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, en iyi müşteri deneyimini tasarlayan markaların onurlandırıldığı A.L.F.A Awards 2022’de ödüle layık görüldü. Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle sekiz yıldır düzenlenen ve deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen A.L.F.A Awards’ta Arzum, Küçük Ev Aletleri kategorisinde yılın ‘Customer Brand’i (Müşteri Markası) seçildi. Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar, 58 kategoride, Türkiye temsili 12 ilde, 1200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda aldıkları A.L.F.A puanlarıyla, ‘Müşteri Markası’ olarak ödüllendirildi.
“İhtiyaçlara yönelik hızlı çözümler sunuyoruz”
Arzum Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Arif Emre Ünal, en iyi müşteri deneyimini yaratan markaların ödüllendirildiği A.L.F.A Awards’ta Küçük Ev Aletleri kategorisinde yılın ‘Müşteri Markası’ seçilmenin kendileri için çok gurur verici olduğunu söyledi.
“Müşterilerimize her zaman yakın olmak, ihtiyaçları olduğu anda ulaşabilmek ve onlar için ulaşılabilir olmak bizim için çok önemli” diyen Ünal şöyle devam etti:
“Bu sebeple müşteri hizmetlerimiz, yetkili servislerimiz, sosyal medyamız, web sitelerimiz ve mobil uygulamalarımızla tüketicimizin yanındayız. Dijital dönüşüm alanında attığımız adımlarla ihtiyaçlara yönelik hızlı çözümler sunuyoruz. Müşteri memnuniyetini sürekli ölçüyoruz. Tüm bu çabalarımızın böyle değerli ödüllere layık görülmesi bizi geleceğe yönelik olarak daha da motive ediyor.”