Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

AssisTT’e Contact Center World Awards’tan üç altın madalya

Çağrı merkezi sektörünün uluslararası düzeydeki en prestijli organizasyonları arasında yer alan ContactCenter World tarafından 2022 yılında düzenlenen Top Ranking Performers Awards yarışmasında sunduğu yerli çözümlerle üç ayrı kategoride altın madalyanın sahibi olan AssisTT, başarısını global çapta bir kez daha tescilledi.


AssisTT’e
Contact Center World Awards’tan üç altın madalya

Çağrı merkezi sektörünün uluslararası düzeydeki en prestijli organizasyonları arasında yer alan ContactCenter World tarafından 2022 yılında düzenlenen Top Ranking Performers Awards yarışmasında sunduğu yerli çözümlerle üç ayrı kategoride altın madalyanın sahibi olan AssisTT, başarısını global çapta bir kez daha tescilledi.

Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, sektörün global düzeydeki en prestijli organizasyonları arasında yer alan Contact Center World tarafından 2022 yılı Haziran ayında gerçekleştirilen Top Ranking Performers Awardsyarışmasında müşteri deneyimi alanındaki anahtar teslim projelerindeki yerli çözümleriyle altın madalya kazandı. Şirket Halkbank projesiyle Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi  (EMEA) “En İyi Çağrı Merkezi”, En İyi Müşteri Hizmetleri ve “En İyi Kriz Yönetimi Kampanyası” kategorilerinde altın madalyanın sahibi oldu.

Müşteri deneyim merkezlerinin geleceğine yön vermeyi sürdüreceğiz”

Ödüllere ilişkin değerlendirmede bulunan AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, müşterilerini stratejik ortağı olarak konumlandıran AssisTT’in üç altın madalyaya sahip olmasından büyük mutluluk ve gurur duyduklarını açıkladı. Haktan Saran, Uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi hedefiyle çalışan bir şirket olarak, sunduğumuz çözümlerinuluslararası arenada da takdir edilerek birincilik ödüllerine layık görülmesi bizim için büyük gurur. Bu ödülleri geleceği şekillendiren çözümlerimizle müşteri deneyiminde referans noktası olmak olarak tanımladığımız vizyonumuzun sonucu olarak aldığımıza inanıyoruz. Ayrıca gerek teknoloji çözümlerimizde gerekse müşteri deneyimi alanındaki anahtar teslim projelerimizde yerli çözümler üretme vizyonumuz var. Bu vizyon ile müşterilerimizi her zaman işimizin merkezinde tutmayı, teknolojiye, inovasyona ve ekiplerimizin yetkinliklerine yatırım yapmaya devam ederek çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeyi sürdüreceğiz. Bu büyük başarıda imzası olan tüm çalışma arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum” açıklamasında bulundu.

AssisTT daha önce 2020 Top Ranking Performers Awards’da“En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Çağrı Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği”, 2021 Top Ranking Performers Awards’ta da “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmetleri” dünya birinciliklerine layık görülmüştü. Contact Center World, her yıl onlarca ülkeden yüzlerce şirketi bir araya getirdiği ödül organizasyonunda, tüm dünyada müşteri deneyim merkezi şirketleri arasında en iyileri belirliyor.