ASUS, Türkiye’nin bir numaralı monitör markası olmaya devam ediyor
Context’in verilerine göre 2023’ün ilk çeyreğinde monitör sevkiyatlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yaklaşık altı kat artıran ASUS, Türkiye’nin bir numaralı monitör markası olmaya devam ediyor.
ASUS, 2023’ün ilk çeyreğinde monitör sevkiyatlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yaklaşık altı kat artırarak Türkiye’nin bir numaralı monitör markası olmaya devam etti. Uzun bir süredir oyuncu monitörü, anakart ve ekran kartı pazarında Türkiye’nin en çok satan markası olan ASUS, araştırma şirketi Context’in[1] verilerine göre 2022 yılının üçüncü ve dördüncü çeyreklerinde toplam monitör pazarında da pazar lider olmuştu. ASUS, Context’in açıkladığı 2023 birinci çeyrek verilerine göre %19,83 pazar payıyla Türkiye’nin bir numaralı monitör markası olmaya devam ediyor.
Dünyanın ilk 144, 240, 360 ve 500Hz oyuncu monitörlerini piyasaya sunan ve birçok ikonik modelin üreticisi olan ASUS, sektör öncüsü teknolojileri geliştirerek yenilikçi modelleriyle buluşturuyor. ASUS, kullanıcıların ihtiyaçlarını dikkate alarak tasarladığı tasarlanan yeni modelleriyle önümüzdeki dönemde de monitör pazarına ve akımlara yön vermeye devam edecek.
Oyuncu monitörü pazarında bütün oyuncuların ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde farklı ekran boyutu, panel tipi ve çözünürlüğe sahip zengin bir ürün ailesine sahip ASUS, aynı zamanda taşınabilir ZenScreen modelleri ve kurumsal ihtiyaçlara uygun özel serileriyle iş hayatını kolaylaştıran ürünler de geliştiriyor.
ASUS, kullanıcıların ekipmanlarına uzun süre güven duyarak çalışmalarını sağlamayı ve kesintisiz bir iş akışı sunmayı amaçlıyor. Bu kapsamda profesyonel kullanıcıların ihtiyaçlarını dikkate alarak tasarladığı ProArt serisi monitörlerinin garanti süresini uzun bir süre önce 5 yıla çıkarmıştı. Aynı zamanda Adobe ile iş birliği de yapan ASUS, ünlü Creative Cloud® uygulama ve hizmet setiyle yaratıcı iş akışlarını destekliyor ve ProArt serisi satın alımlarına üç ay ücretsiz Adobe Creative Cloud aboneliği sunuyor.