Bayer, Türkiye’deki Girişimcileri ‘Dijital Sağlık Girişimleri Haritası’na Davet Ediyor
- • Bayer, Türkiye’deki girişimciler tarafından kurulan, sağlık alanındaki startup şirketlerini Türkiye Dijital Sağlık Girişimleri Haritası’nda yer almaya davet ediyor.
- • Yapılacak değerlendirme sonunda haritada yer alan şirketlere iletişim desteği de verilecek.
Bayer, bu yıl beşinci kez Türkiye’de hayata geçirdiği Girişim Hızlandırma Programı G4A Turkey kapsamında hazırladığı Türkiye Dijital Sağlık Girişimleri Haritası’nı güncelliyor. Türkiye’deki girişimciler tarafından kurulan, sağlık alanındaki startup şirketlerinin tanıtılması amacıyla hazırlanan haritaya bu alanda faaliyet gösteren startup’ları davet ediyor.
İnovasyonun tüm iş dünyasında etkili bir şekilde yaşatılması ve yaygınlaştırılabilmesi için oluşturulan bu haritanın; insan sağlığı, telesağlık, hastane yönetimi, medikal cihaz ve görüntüleme olmak üzere sağlıkla ilgili birçok alt başlığı içermesi planlanıyor.
İletişim desteği de sağlanacak
Türkiye Dijital Sağlık Girişimleri Haritası’nda yer almak isteyen ve sağlık alanında çalışan Türkiye’deki girişimci şirketlerin; logo, şirket unvanı, çalışma alanı ve mevcut internet sayfalarının iletişim detaylarını belirterek başvuru formunu bu linke tıklayarak doldurması gerekiyor. Yapılacak değerlendirme sonucunda startup şirketleri haritada yer alabilecek. Bayer, ayrıca sosyal medya hesaplarında çeşitli mecra ve platformlarda Girişim Haritası’nı paylaşarak startup’lara iletişim desteği de sağlayacak.
Bayer Hakkında
Bayer, sağlık ve beslenme ile ilgili yaşam bilimleri alanlarında uzmanlaşmış küresel bir şirkettir. Ürün ve hizmetleri; artan ve yaşlanan küresel nüfus nedeniyle çağımızın önemli sorunlarına çözüm bulmaya katkıda bulunarak insanlara ve yaşadığımız gezegene destek olmayı amaçlamaktadır. Sürdürülebilir kalkınma ilkelerine bağlı olan şirket; faaliyet gösterdiği alanlarda olumlu etki yaratma konusunda kararlıdır. Bayer Grup, aynı zamanda inovasyon ve büyüme yoluyla değer yaratmayı ve kar etme gücünü artırmayı hedeflemektedir. Bayer markası tüm dünyada güveni, kaliteyi ve güvenilirliği temsil etmektedir. 2021 mali yılı itibarıyla 100.000’e yakın çalışana ve 44,1 milyar Avro satış cirosuna sahip olan Bayer’in Ar-Ge harcaması ise 5,4 milyar Avro düzeyindedir. Daha fazla bilgiye www.bayer.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.