Sosyal Medya

Mobil Uygulamalar

Binance Türkiye’nin Canlı Destek Uygulaması 1.7 Milyon Etkileşim Aldı!

Binance Türkiye, “müşteri hizmetleri canlı destek uygulaması” ile kullanıcı odaklı bakış açısını bir adım ileriye taşıdı. Uygulama; kullanıcıların en hızlı ve en efektif çözüm önerilerine ihtiyaç duydukları her an ulaşmalarını sağlıyor.

Binance Türkiye’nin Yurt Dışına İlham Olan Uygulaması

Etkileşim Sayısında 1.7 Milyona Ulaştı

 

Binance Türkiye, “müşteri hizmetleri canlı destek uygulaması” ile kullanıcı odaklı bakış açısını bir adım ileriye taşıdı. Uygulama; kullanıcıların en hızlı ve en efektif çözüm önerilerine ihtiyaç duydukları her an ulaşmalarını sağlıyor. Binance Türkiye, yurt dışına da ilham olan, etkileşim sayısında ise 1.7 milyona ulaşan uygulamasını, daha da geliştirmeyi hedefliyor.

 

Dünyanın lider blokzincir ekosistemi ve kripto para altyapı sağlayıcısı Binance, müşteri odaklı bakış açısından yola çıkarak hayata geçirdiği proje ve uygulamalarla ekosisteme öncülük etmeye devam ediyor. Binance Türkiye’nin bu hedef doğrultusunda devreye aldığı “müşteri hizmetleri sesli çağrı desteği uygulaması” da kullanıcılara en hızlı, en efektif ve en pratik çözüm önerilerini sunuyor. Klasik çağrı merkezlerinden farklı çalışan uygulama kapsamında sabit bir telefon hattı üzerinden değil, yalnızca Binance Türkiye’nin web sayfası ve mobil uygulama aracılığıyla hizmet sunuluyor.

 

Binance çatısı altında ilk kez Türkiye’de hayata geçirilen müşteri hizmetleri sesli çağrı desteği uygulamasının, yurt dışında da devreye alınması planlanıyor.

 

İkinci bir destek modeli olarak kurgulandı

 

Binance Türkiye, söz konusu uygulama ile kullanıcılarına ikinci bir destek modeli sunuyor ve bu bağlamda canlı mesajlaşma desteğini tercih etmeyen kullanıcılara en hızlı çözümü sağlıyor. Canlı destek hizmetindeki toplam etkileşim sayısı 1.7 milyona ulaşan şirket, söz konusu uygulamayı ilerleyen dönemlerde daha da geliştirmeyi ve birçok bölgede daha kullanıcıların kullanımına sunmak istiyor.

 

Yapay zeka ve kullanıcı odaklı çalışmaların ürünü

 

Binance Türkiye tarafından 2020’nin son çeyreğinde kurulan müşteri hizmetleri departmanı, hem kullanıcıların bildirimleri hem de tespit ettikleri gelişim alanlarından yola çıkarak sektöre yön verecek çalışmalara odaklandı. Kullanıcılar da bu kapsamda, 2021 yılının Eylül ayında “Canlı Destek” hizmetinden faydalanmaya başladı. Binance Türkiye, bu süreçte geliştirilen çözüm süreçlerine kullanıcıların en hızlı şekilde ulaşmalarını sağlamak adına yapay zeka odaklı çalışmalara ağırlık verdi. Global anlamda sektöre öncülük eden yeniliklere odaklanan Binance Türkiye, bu kapsamda Binance çatısı altında bir ilke imza atarak, “Canlı Sesli Çağrı (Voice Call)” hizmetini başlattı. Söz konusu uygulamaya geçen yılın Ekim ayından itibaren hem web hem IOS hem Android olmak üzere tüm platformlar aracılığıyla haftanın 7 günü ulaşılabiliyor.