Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

BRICS+ Fashion Summit Intensive Moda Kursu kapsamında, profesyonel isimler bir araya geldi

Global modanın öncülerini bir araya getirerek sektöre dair yenilikleri ele alan BRICS+ Fashion Summit, Moskova’nın tarihi lokasyonlarında gerçekleşti.

BRICS+ Fashion Summit Intensive Moda Kursu kapsamında, profesyonel isimler bir araya geldi

 

Global modanın öncülerini bir araya getirerek sektöre dair yenilikleri ele alan BRICS+ Fashion Summit, Moskova’nın tarihi lokasyonlarında gerçekleşti. Etkinlikte öne çıkan Intensive Moda Kursu; marka bilinirliği, sürdürülebilirlik, dijital medya stratejileri ve gelecekteki moda trendleri gibi konularda katılımcılara önemli perspektifler sağladı. Program, 15 ülkeden gelen üniversite profesyonelleri tarafından genç tasarımcılara moda markası oluşturma konusunda faydalı ipuçları ve bilgiler sunarak moda endüstrisinin geleceğine ışık tuttu.

 

BRICS+ Fashion Summit, küresel moda endüstrisi üzerine yapılan tartışmaların öncü merkezi olarak yükselen Moskova’da küresel modanın nabzını tuttu. BRICS+ Moda Zirvesi, Moskova’nın gelişmekte olan bir iş ve kültür merkezi olarak konumunu pekiştirirken, farklı ülkelerden gelen moda endüstrilerini başarılı bir şekilde bir araya getirdi. Etkinlikte öne çıkan bölümlerden biri olan Intensive Moda Kursu kapsamında, marka bilinirliği, sürdürülebilirlik, dijital medya stratejileri ve gelecekteki moda trendleri gibi konularda katılımcılara önemli bilgiler sunuldu. Bu ilham verici programda moda endüstrisinin geleceğine ışık tutuldu.

BRICS+ Fashion Summit’te düzenlenen Intensive Moda Kursu, moda endüstrisinin çeşitli yönleriyle ilgili katılımcılara önemli perspektifler sunarak, sektördeki gelişmeleri yakından takip etmelerine olanak sağladı. 15 ülkenin moda okullarından gelen üniversite profesyonellerinin, genç tasarımcılara güçlü bir moda markası oluşturmalarında faydalı olabilecek ipuçları ve bilgiler sunuldu.

Bediz Co. Kurucusu ve İstanbul Moda Akademisi Öğretim Görevlisi Bediz Yıldırım da Intensive Moda Kursu’nda eğitmen olarak yer aldı. Bediz Yıldırım, BRICS+ Fashion Summit’in 4. Gününde gelişmekte olan moda markaları için marka bilinirliğini ve müşteri katılımını artırmak amacıyla dijital medyadan yararlanma stratejileri üzerine bir oturum gerçekleştirdi.

 

Multidisipliner tasarımcı Nej Nejla Güvenç, sürdürülebilirlik vizyonunu paylaştı

BRICS+ Fashion Summit’in iş programı kapsamında düzenlenen oturumda, Türkiye’den Multidisipliner tasarımcı Nej Nejla Güvenç, sürdürülebilir moda ve çevre dostu malzemeler kullanma konusundaki deneyimlerini paylaştı. Türkiye’de modada sürdürülebilirlik vizyonunun öncüsü olarak bilinen Güvenç, organik koleksiyonları ve çevre dostu “Nej” markasını yaratma sürecini katılımcılarla paylaştı. Türkiye’de devletin çevre dostu malzeme üretimini destekleme süreciyle yenilenebilir malzemelere olan talebin yüzde 450 arttığını vurgulayan Nej Nejla Güvenç, Türkiye’nin sürdürülebilir moda alanında kaydettiği ilerlemelere dikkat çekti.

 

Arzu Kaprol, fütüristik konseptleri ile dikkat çekti

BRICS+ Fashion Summit’te bir diğer öne çıkan isim Türk markası Arzu Kaprol oldu. Kaprol, koleksiyonunda yapay zekâ perspektifiyle yorumlanan tasarımlarıyla moda dünyasına yeni bir soluk getirdi. BRICS+ Fashion Summit’in küresel moda endüstrisi için önemli bir buluşma noktası olduğunu vurgulayan Kaprol, fütüristik konseptleriyle moda endüstrisine yön verdi.