Sosyal Medya

Otomobil

Chery, Rekabet Gücünü ve Lider Konumunu Bir Kez Daha Kanıtladı!

Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, 2023 yılı ESG (Çevresel, Sosyal ve Yönetişim) Raporu’nu yayımladı. Bu rapor, Chery’nin J.D. Power 2023 Çin İlk Kalite Araştırması’ndaki (IQS) üstün performansına dikkat çekerek, markanın küresel otomotiv pazarındaki lider konumunu gözler önüne serdi.

Chery, Rekabet Gücünü ve Lider Konumunu Bir Kez Daha Kanıtladı!

 

Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, 2023 yılı ESG (Çevresel, Sosyal ve Yönetişim) Raporu’nu yayımladı. Bu rapor, Chery’nin J.D. Power 2023 Çin İlk Kalite Araştırması’ndaki (IQS) üstün performansına dikkat çekerek, markanın küresel otomotiv pazarındaki lider konumunu gözler önüne serdi. Öncü güvenlik stratejileri ile küresel kullanıcılara üst düzey standartlar sunan Chery, beş ana güvenlik stratejisi rehberliğinde; aktif güvenlik, pasif güvenlik, bilgi güvenliği, batarya güvenliği ve işlevsel güvenliği içeren kapsamlı bir güvenli seyahat sistemi kurdu. Chery, J.D. Power 2023 Çin Müşteri Hizmetleri Endeksi (CSI) Araştırması’nda 767 gibi etkileyici bir puan elde ederek sektörde 6. ve Çinli markalar arasında 4. sırada yer aldı. Ayrıca TIGGO 7 Pro Max ve TIGGO 8, J.D. Power 2023 Çin Otomotiv Performans, Uygulama ve Düzen (APEAL) Araştırması’nda orta boy ekonomik SUV ve orta boy SUV kategorilerinde üst sıralarda yer aldı. Tüm bu başarılarla birlikte Chery, bugün olduğu gibi gelecekte de küresel otomotiv endüstrisinde sürdürülebilir kalkınmayı ve ilerlemeyi teşvik ederek temel itici güç olarak kaliteye odaklanmaya devam edecek.

 

Çin’in en büyük otomotiv üreticilerinden Chery, 2023 yılı Çevresel, Sosyal ve Yönetişim (ESG) Raporu’nu açıkladı. Böylece marka, kalite yönetimi, güvenli seyahat, kullanıcı hizmeti ve sürdürülebilir kalkınmaya olan bağlılığını gözler önüne serdi. Chery, bu yıl özellikle J.D. Power 2023 Çin İlk Kalite Araştırması’nda (IQS) etkileyici performansıyla öne çıktı ve markanın küresel otomotiv pazarındaki lider konumunu doğrulayan birçok önemli atılım gerçekleştirdi.

Sıfır hatalı ürünler ile üst düzey kalite standartları

Chery’nin ARRIZO 5 ve TIGGO 4 modelleri, J.D. Power 2023 Çin İlk Kalite Araştırması’nda (IQS) sırasıyla kompakt sedan ve kompakt SUV kategorisinde en üst sıralarda yer alarak markanın kalite kontrolündeki mükemmelliğini gözler önüne serdi. Ayrıca TIGGO 7 Pro Max ve TIGGO 8, J.D. Power 2023 Çin Otomotiv Performans, Uygulama ve Düzen (APEAL) Araştırması’nda orta boy ekonomik SUV ve orta boy SUV kategorilerinde üst sıralarda yer aldı. Tüm bu başarılar, Chery ürünlerinin yüksek pazar bilinirliğini ve rekabet gücünü bir kez daha doğruluyor. Bu başarıların arkasında Chery’nin müşterilere ‘sıfır hatalı’ ürünler ve kapsamlı hizmetler sunmayı amaçlayan ürün yaşam döngüsü ve kalite yönetimini güçlendirmeye yönelik devam eden taahhüdü yer alıyor.

Chery öncü güvenlik stratejileri ile küresel kullanıcılara seyahat güvenliği sunuyor

Chery, kullanıcılar için güvenliğin kritik önemini biliyor ve bu bilinçle; aktif güvenlik, pasif güvenlik, bilgi güvenliği, batarya güvenliği ve işlevsel güvenlik olmak üzere beş ana güvenlik stratejisi uyguluyor. Çinli marka, akıllı sürüş destek teknolojilerini optimize ederek, pasif güvenlik sistemlerini geliştirerek, siber güvenlik çerçeveleri oluşturarak, batarya güvenliğini izleyerek ve işlevsel güvenlik seviyelerini iyileştirerek dünya genelindeki kullanıcılar için güvenli ve kaliteli bir seyahat deneyimi sunuyor. Şirket ayrıca, her yeni modeli pazara sunmadan önce zorlu testlerden geçmesini sağlamak üzere üst düzey çarpışma testi standartlarına bağlı kalarak kullanıcılara derin bir seyahat güvenliği duygusu sağlıyor.

Kullanıcı merkezli yaklaşımla hizmet kalitesini sürekli iyileştiriyor

Chery, kullanıcılar için istikrarlı ve kaliteli hizmet sağlamak üzere satış öncesi, satış ve satış sonrası hizmetlerinde net standartlar belirleyerek kullanıcı merkezli hizmet felsefesine bağlı kalıyor. Şirket ayrıca genel kullanıcı farkındalığını ve hizmet becerilerini geliştirmek üzere çalışanlarına ürün bilgisi ve mesleki beceri ve eğitim konularında yarışmalar düzenliyor. Chery, J.D. Power 2023 Çin Müşteri Hizmetleri Endeksi (CSI) Araştırması’nda kullanıcı hizmetlerinde olağanüstü bir performans göstererek 767 puan aldı ve sektörde 6. ve Çinli markalar arasında 4. sırada yer aldı. Chery, kalite iyileştirmesini ve küresel gelişimi daha da güçlendirmek adına, kalite konularını denetlemek üzere bir Kalite Güvenliği Komitesi kurdu ve tüm değer zincirini kapsayan bir kalite yönetim sistemi geliştirdi. Şirket ayrıca, tüm üretim alanlarında sistematik yönetim sağlamak için Chery Üretim Sistemi’ni (CPS) devreye alarak küresel kullanıcılara daha kaliteli otomotiv ürünleri sağlıyor. Chery, gelecekte de el işçiliği felsefesini korumaya, teknoloji ile hizmetleri sürekli olarak iyileştirmeye ve küresel kalite noktasında yeni zirvelere ulaşmaya devam etmeyi hedefliyor. Sonuç olarak, 2023 ESG Raporunun yayımlanması, Chery’nin geçen yılki başarılarını ve kararlı taahhütlerini vurgulamakla beraber gelecekteki kalkınmanın da önünü açıyor. Chery, küresel otomotiv endüstrisinde sürdürülebilir kalkınmayı ve ilerlemeyi teşvik ederek temel itici güç olarak kaliteye odaklanmaya devam edecek.