DAIKIN Türkiye’nin Dijital Dönüşüm Projesinde Türkkep İmzası!
Dünyada 98 yıldır ısıtma, soğutma, havalandırma alanlarında faaliyet gösteren ve iklimlendirme sektörünün önde gelen markalarından biri olan Daikin, Türkiye’de e-dönüşüm sürecindeki ihtiyaçlarını TÜRKKEP ile karşılıyor. Daikin; paydaşı olan distribütör, bayi, tedarikçi ve servis noktalarını TÜRKKEP’in KEP, e-İmza ve TÜRKKEP İmza Uygulamalarına entegre ederek tüm iş akışlarını hukuki bir zemine oturtarak dijitalleştiriyor.
Şirketlerin e-dönüşüm ihtiyaçları için uçtan uca katkı sağlayan ürünleri ile sektörde güven kurumu olarak ilk sırada yer alan TÜRKKEP, kurumların tüm iş akış süreçlerini hukuki bir zemine oturtarak dijitalleştiriyor. Türkiye’nin dijitalleşme serüvenine hız katan TÜRKKEP, veri güvenliği ve verimlilik noktasında farklı sektörlerin önde gelen kurum ve kuruluşlarının e-dönüşüm yolculuğundaki ihtiyaçlarına çözümler sunuyor. İklimlendirme sektörünün dünyaca ünlü markası Daikin ile de iş birliğine giden TÜRKKEP, markanın 1.268 paydaşını KEP, e-İmza ve TÜRKKEP İmza Uygulamaları ile buluşturdu.
Daikin, TÜRKKEP ile yaptığı iş birliği sonrası Hukuk birimi iş süreçlerinde “Dijital Dönüşüm” Daikin Avrupa’ya örnek teşkil etti
TÜRKKEP çözümleri ile çalışmaya başladıkları ilk günden bu yana kağıt, noter, kargo, lojistik, arşivleme maliyeti ile zamandan tasarruf sağladıklarını ve verimlilik katkısının oldukça yüksek olduğunu söyleyen Daikin Türkiye Başhukuk Müşaviri ve Daikin Europe NV. Hukuk Dijital Dönüşüm Lideri Serhat Karakulaç,
“Paydaşlarımızı KEP ve e-İmza uygulamalarıyla tanıştırmadan önce Daikin Türkiye olarak TÜRKKEP’in Entegrasyon Suit hizmetinden faydalanıyorduk. TÜRKKEP imza servisleriyle hukuk ve uyum departmanımızın sözleşme yönetimi portalı arasında yapılan bir entegrasyonla; fiziki olarak gerçekleşen sözleşme imza süreçlerini dijital olarak gerçekleştirmeye başladık. Bu entegrasyon sayesinde yönetim ekibinden servis noktalarına kadar uçtan uca bir imza süreci sağlanarak sözleşme operasyonlarının çok daha hızlı, güvenli ve tasarruflu gerçekleşmesi sağlandı. Ayrıca Daikin’in hukuk portalına entegre edilen TÜRKKEP ürünleri; KEP, e-İmza, UETS, KEP Assist, EYP ile resmi yazışmalarımızı TÜRKKEP uygulamaları üzerinden elektronik olarak yapmaya başladık. Aldığımız bu hizmetin verimlilik ve hız olarak geri dönüşünü çok net gördük ve bu hizmeti paydaş seviyesine de taşımak istedik.Daikin, global olarak bir dijital dönüşüm süreci içindeyken; Daikin Türkiye’nin TÜRKKEP’le yaptığı bu proje ile birlikte hukuk portalımızın tüm Daikin Europe Grup Şirketleri içerisinde kullanımına başlayacak “bir dijital dönüşüm projesinin” startının verilmesinin haklı gururunu yaşıyoruz. Daikin Türkiye CEO’muz Sn. Hasan Önder’in bu konudaki vizyonel bakış açısı ve destekleri sayesinde, bu iş birliğinin ne kadar doğru olduğunu kanıtlamış olduk” dedi.
TÜRKKEP farklılaştırdığı hizmetlerle büyümeye devam ediyor.
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta), e-İmza, UETS, EYP, e-Yazışma, e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Defter ve e-Saklama hizmetleri ile kurumsal ve bireysel müşterilerine yetkili hizmet sağlayıcı olarak tek noktadan hizmet veren TÜRKKEP, her yıl katlanarak büyüyen e-dönüşüm sektöründe son 3 yılda yüzde 300’ün üzerinde büyümeye ulaştı. KEP pazarında lider olan TÜRKKEP’in; KEP İK (KEP üzerinden İnsan Kaynakları yönetimi), TÜRKKEP İmza (e-imzalama ve doğrulama platformu) ve KEP Assist (birden fazla KEP adresini etkili bir şekilde yönetme platformu) gibi özelleştirilmiş kurumsal çözümleri de büyümesinde önemli pay
oynadı. Geniş başvuru merkezi ağıyla Türkiye’nin hemen her ilinde hizmet veren TÜRKKEP, e-dönüşüm çözümleriyle iş gücü, kağıt ve arşiv maliyetlerinde tasarruf sağlarken kayıt dışının engellenmesi ve verilerin güvenli ortamlarda uzun süre saklanmasına olanak sağlıyor.