DFSK Markasının Avrupa Eğitim Merkezi Türkiye Oldu
Çin’in en büyük dört otomobil üreticisinden biri olan DFSK’nın Türkiye operasyonları, markanın Avrupa’ya açılan kapısı olarak önemini artırmaya devam ediyor. Buna göre Türkiye, markanın Avrupa Eğitim Merkezi olarak konumlandırıldı ve Türkiye’deki deneyimli ekip Avrupa operasyonları için de eğitimler vermeye başladı.
Temmuz ayı içerisinde yapılan “Avrupa Pazarı İçin DFSK E5 Satış Sonrası Eğitimleri” markanın İstanbul’daki genel müdürlüğünde gerçekleştirildi. Aynı zamanda bu eğitimler, Türkiye’nin yol şartlarında 5 bin kilometrede gerçekleştirilen adaptasyon testi sonuçlarına göre araçların Avrupa şartlarına uyumlu hale getirilmesi amacıyla da önem taşıyor.
Geçtiğimiz günlerde satışa sunulan şarj edilebilir hibrit D-SUV modeli E5 ile adından söz ettiren DFSK Türkiye, böylece kapsamlı eğitimlerle şekillendirdiği güçlü hizmet ağını Avrupa’ya da entegre ediyor. Avrupa pazarında konumunu güçlendirmeyi hedefleyen ve Türkiye’nin gücünden faydalanan marka, eğitim merkezi olarak da DFSK Türkiye’nin deneyimli ekibinden yararlanıyor. Bu kapsamda, Avrupa’nın çeşitli ülkelerindeki distribütörlere ve Türkiye’deki yetkili servislerden gelen çalışanlara, markanın üst düzey teknik yetkilileri ile DFSK Türkiye teknik ekibi tarafından kapsamlı eğitimler veriliyor.
Eğitimlerde yer alan DFSK Global Teknik Direktörü Wenzhang Chen, “Markamızın en büyük amaçlarından biri müşteri memnuniyetini ve ürün kalitesini en üst düzeyde sunmaktır. Hem üretilen araçların gelişiminde hem de satış sonrası hizmetlerde bu kaliteyi sürekli geliştirmeyi amaçlıyoruz” diye konuştu.
DFSK Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Ömer Zafer Özak, Türkiye’nin bu konudaki kritik rolünün altını çizerek, “Türkiye, otomotiv teknolojisi ve servis hizmetleri alanında Avrupa’nın en köklü ve en kalifiye iş gücüne sahip ülkelerinden biri. DFSK Türkiye olarak Avrupa’nın Teknik Eğitim Merkezi misyonuyla doğu ile batı arasında köprü olmayı hedefliyoruz” dedi.