Dijital Ramazan paketlerine yoğun ilgi: Talep 2 kat arttı!
Ramazan ayının başlamasına sayılı günler kala çalışanlarına destek olmak isteyen kurumlar, uzaktan çalışmanın iş hayatına dahil olmasıyla birlikte dijital çözümlere yöneldi. Türkiye’nin lider sadakat sistemleri şirketi Momento’nun Kurucusu Zeynep Dağlı Kastro, 2020’de başlattıkları Dijital Erzak’a ilginin bu yıl da çok yoğun olduğuna vurgu yaparak, “Ramazan Ayı öncesinde şirketlerin Dijital Erzak talebi geçen yıla kıyasla 2 kat arttı” dedi.
Dünya genelinde çok sayıda şirket uzaktan çalışmaya imkân sunan hibrit çalışmaya geçerken, işin sürekliliğinin yanında çalışanları takdir ve teşekkür etmek için kurumlar; toplantıdan eğitime, hediye çeklerinden erzak kolilerine pek çok konuda dijital çözümlere yöneliyor.
Teknolojik alt yapısıyla 10 yılı aşkın süredir esnek yan haklar ve ödüllendirme projelerinde yeni nesil çözümler sunan lider sadakat sistemleri şirketi Momento’nun Kurucusu Zeynep Dağlı Kastro,
“2 yıl önce hayata geçirdiğimiz Dijital Erzak uygulaması geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da kurumlardan yoğun ilgi görüyor. Ramazan ayı öncesinde uygulamamıza talep geçen yıla kıyasla bu yıl 2 kat arttı. Bu ilginin önümüzdeki senelerde de artarak devam etmesini bekliyoruz” dedi.
ŞİRKETLERE YÜZDE 39’A VARAN MALİYET AVANTAJI BULUNUYOR
Dijital Erzak’ın fiziksel teması ortadan kaldırdığına dikkat çeken Zeynep Dağlı Kastro, sözlerine şöyle devam etti:
“Uygulamamız çalışanlara kendi ihtiyaçları doğrultusunda seçim yapma olanağı sağlıyor. Dijital Erzak ile çalışanlar sunulan portal üzerinden marketten çocuk ürünlerine, elektronikten giyime 30 bini aşkın markadan online kod ile temassız ve hızlı bir şekilde alışveriş yapabiliyor.” Uygulamanın aynı zamanda şirketlerin tedarik ve transfer gibi operasyonel işlerle uğraşmasına son verdiğinin altını çizen Zeynep Dağlı Kastro, “Erzak yardımını nakit yerine Momento ile yapmayı tercih eden şirketler ayni yardım statüsündeki hizmetlerimiz sayesinde yüzde 39’a varan maliyet avantajından yararlanabiliyor” dedi.
Zeynep Dağlı Kastro ayrıca, Momento ödüllendirme çözümlerine toplam talebin yılın ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine kıyasla 10 kat arttığını söyledi.