Dijital Varlık Yönetim Platformu POINTSHIP, 1.9 Milyon Dolar yatırım aldı
Dijital varlık yönetimi ve oyun içi varlık ticareti alanında yenilikçi çözümler sunan POINTSHIP, 1.9 milyon dolarlık yatırım turunu başarıyla tamamladı. Türkiye, Dubai ve Londra merkezli yatırımcıların yanı sıra, Avrupa’nın önde gelen hızlandırıcı fonlarından Startup Wise Guys da bu turda devam yatırımı gerçekleştirdi.
POINTSHIP, kullanıcıların dijital varlık sahipliği ve ticaretinde karşılaştığı güvenlik, değer kaybı ve kullanım verimsizliği gibi temel sorunlara çözüm sunuyor. Platform, dijital varlıkların daha güvenli, şeffaf ve kullanıcı dostu bir ekosistem içinde yönetilmesini sağlayarak, bu varlıkların değerini koruyor ve kullanıcıların daha fazla kazanç elde etmesine imkan tanıyor. Şirket, şu anda iki sektöre odaklanıyor. Pointship, seyahat sektöründe kullanılmayan sadakat ödüllerinin değerlendirilmesini sağlarken, Gameship, oyun içi varlıkların güvenli ticaretini mümkün kılan bir pazar yeri sunuyor.
Kuruluşundan bu yana Türkiye’de hızlı bir büyüme yakalayan POINTSHIP, şimdi uluslararası pazarda büyümeyi hedefliyor. Yeni yatırım, öncelikli olarak Avrupa’daki genişleme stratejisini desteklemek, platformun teknoloji altyapısını geliştirmek ve kullanıcı deneyimini güçlendirmek için kullanılacak.
2021 yılında kurulan POINTSHIP girişimi mevcutta 11 kişilik ekibiyle çalışmalarını sürdürüyor. Kullanıcılarının büyük bir çoğunluğu Türkiye’den olan POINTSHIP, 100.000 toplam kullanıcı sayısını da geçmiş durumda.
POINTSHIP Kurucu Ortağı ve CEO’su Merter Ünsal, bu yatırımın şirketin global büyüme stratejisini hızlandıracağını belirterek, kullanıcı tabanını genişletmek, teknolojiyi geliştirmek ve uluslararası pazarlara açılmak için büyük bir fırsat sunduğunu ifade etti. Ünsal,
“Seyahat ve oyun sektörlerinde dijital varlık yönetimini dönüştürme hedefimiz doğrultusunda ilerliyoruz. Yeni yatırım sayesinde ekibimizi genişletecek, platformumuzu daha da güçlendirecek ve uluslararası pazarda büyümemizi hızlandıracağız” dedi.
POINTSHIP, aldığı yatırımla ürünlerini geliştirmeye ve Avrupa pazarında daha güçlü bir konuma ulaşmaya odaklanıyor.