EasyCep Türkiye’nin en başarılı girişimleri listesinde yükseliyor
Türkiye’de yenilenmiş telefon sektörünün öncüsü EasyCep, Türkiye’nin en başarılı girişimlerinin sıralandığı ‘Startup 100’ listesinde geçen yıla göre 11 basamak birden yükselerek 17. sırada yer aldı. Fast Company Türkiye tarafından hazırlanan ve Türkiye girişim ekosisteminin önde gelenlerince oluşturulan jürinin puanlaması ile ortaya çıkan listede EasyCep’in yükselişinde, şirketin sadece bir yıl içinde 15 kat büyümesi etkili oldu.
Türkiye’de yenilenmiş telefon pazarının öncüsü EasyCep, Türkiye’nin en başarılı girişimlerinin sıralandığı Fast Company Türkiye tarafından hazırlanan ‘Startup 100’ listesinde geçen seneye göre 11 basamak birden yükselerek 17. sırada yer aldı.
Listenin hazırlanmasında Türkiye’nin önde gelen girişim ekosistemi liderlerinden bir jüri oluşturuldu. Start-up ekosistemine yatırım yapan, danışmanlık/mentorluk üstlenen ve kurucu olarak görev yapan liderlerden, beğendikleri, yatırım yaptıkları, yakından izledikleri ya da alışveriş gerçekleştirdikleri girişimleri puanlamaları istenerek oluşturuldu.
Sadece bir yılda 15 kat büyüdü
EasyCep tüketicileri yenilenmiş telefon tercihinin faydaları hakkında bilinçlendirerek hızlı büyümesini sürdürüyor. Telefon ve teknolojiyi tüm tüketiciler için ulaşılabilir hale getirmeyi hedefleyen şirket, küresel ekonomide ve yurt içinde yaşanan zorlu ortamda binlerce telefonun yenilemesini yaparak ekonomiye kazandırıyor. EasyCep, sağladığı fırsatlarla artan tüketici ilgisi sayesinde geçen yıl 15 kat büyürken, bu yıl itibariyle telefon yenileme kapasitesini 3 kat artırdı.
Yeni telefon alımlarında tüketici kredileri 3 ay vade ile sınırlandırılmış olmasına karşın, yenilenmiş telefonlarda peşin fiyatına 12 ay taksit ve 12 ay garanti hizmeti sunan EasyCep, dünyada artan enflasyonla alım gücü zayıflayan tüketiciye akılcı bir alternatif sunuyor.
Mehmet Akif Özdemir: “Türkiye, yenilenmiş telefonun avantajlarını ve hizmetlerimizi sevdi”
EasyCep Kurucu Ortağı ve CEO’su Mehmet Akif Özdemir,
“Türkiye, yenilenmiş telefonun avantajlarını ve hizmetlerimizi sevdi. Tüketici araştırmalarında yenilenmiş telefona olan ilginin arttığını, EasyCep’in ise pazarda en çok bilinen marka olduğunu görmek bizleri sevindiriyor. Geçen yıl Seri A yatırım turunda 100 milyon dolar değerleme üzerinden 11 milyon dolarlık yatırım aldık. Kararlılığımız ve iş modelimize olan inancımız ikna sürecinde oldukça etkili oldu. Bugün geldiğimiz noktada Seri B yatırım turumuz için pazarda çok iyi bir konuma ulaştık. Hem Türkiye hem de bölgemizde yenilenmiş telefon pazarı için potansiyelin yüksek olduğunu değerlendiriyoruz. EasyCep olarak bu potansiyeli fırsata çevirmek üzere atılıma hazırlanıyoruz” dedi.