ON Dijital Platformu’na global ödül:
En İyi Dijital Bankacılık Platformu seçildi
Ekim 2021’de hayata geçen Türkiye’nin yeni nesil dijital bankası ON, henüz birinci yılını doldurmadan önemli başarılara imza atmaya devam ediyor. ON, Global Finance Dergisi’nin her yıl düzenlediği ve en başarılı bankacılık hizmetlerinin ödüllendirildiği En İyi Dijital Banka Ödülleri 2022 kapsamında “En İyi Dijital Bankacılık Platformu” ödülünün sahibi oldu.
Burgan Bank’ın yeni nesil dijital bankacılık platformu ON, sektörün en prestijli ödüllerinden birini kazandı. Global Finance Dergisi’nin her yıl düzenlediği ve en başarılı bankacılık hizmetlerinin ödüllendirildiği “En İyi Dijital Banka Ödülleri 2022” kapsamında “En İyi Dijital Bankacılık Platformu” ödülü, Burgan Bank’ın dijital bankacılık markası ON’a verildi.
“Hedefimiz, müşterilerimize kusursuz dijital bankacılık deneyimi sunmak”
Dijitalleşme yatırımlarına 2022 yılında da hız kesmeden devam ettiklerini ifade eden Burgan Bank Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Halil Özcan, bu ödüle layık görülmekten duydukları mutluluğu dile getirdi.
“Müşterilerimize kusursuz dijital bankacılık deneyimi sunma hedefiyle tasarladığımız ON Dijital Bankacılık platformumuz, dünyanın en değerli yayınlarından biri olan Global Finance tarafından Best Dijital Bank 2022 yarışmasında ‘En iyi Dijital Bankacılık Platformu’ seçilerek hepimizi gururlandırdı” diyen Özcan, “ON Mobil ve ON İnternet Bankacılığı gibi tüm ON dijital platformlarını kapsayan ödül, geleceğe dönük çalışmalarımız için bizlere büyük bir ilham ve motivasyon kaynağı oldu.” ifadelerine yer verdi.
“Görüntülü görüşme ile dakikalar içerisinde hesap açılışı gerçekleştiriyoruz”
Hem mobil uygulama hem de dijital platformdaki gelişmelerle ilgili de bilgi aktaran Özcan,
“ON Mobil uygulamamızda ve dijital süreçlerimizde yenilenip büyümeye devam ediyoruz. Yakın zamanda hayata geçen self servis şifre alımı ile müşterilerimize şifre alım işlemini hızlı ve zahmetsiz yapabilme imkanı sağlıyoruz. Yurt dışında yaşayan Türk vatandaşlarımızın yatırımlarını ülkemizde değerlendirebilmesi için açılan Yuvam Hesap özelinde yaptığımız geliştirmeler ile artık müşterilerimiz ON Mobil uygulamamız üzerinde de hesaplarını görüntüleyebilecek ve kolaylıkla işlemlerini gerçekleştirebilecekler. Bunun yanı sıra uzman müşteri temsilcilerimiz ile görüntülü görüşmede dakikalar içerisinde müşterilerimizin hesap açılışlarını gerçekleştiriyor ve sektörde hem hizmet kalitemiz, hem de hızımız ile fark yaratıyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz bu dijital ürün ve hizmetleri gün geçtikçe geliştirmeye ve yaygınlaştırmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Dijital müşteri kazanımı yüzde 115 arttı
Müşterinin ihtiyaç duyduğu her alanda var olmaya ve ON’luların hayatını kolaylaştırmaya devam edeceklerini belirten Özcan, şu bilgileri verdi:
“Bu yılın ikinci çeyreğinde de istikrarlı büyümemizi sürdürüyoruz. Müşteri edinimimizi ikinci çeyrekte, ilk çeyreğe göre yüzde 115 artırdık ve dijitaldeki müşteri tabanımız 250 bini geçti. Gerek mevduat gerekse kredi ürünlerinde avantajlı faiz oranlarını müşterilerimize sunduk. Dijital İhtiyaç Kredisi ürünümüzü lanse ettiğimiz bu dönemde 2021 yılsonuna kıyasla ikinci çeyrek sonunda kredilerde yüzde 133’lük büyüme sağladık. Mevduatta ise varlığımızı yüzde 62 oranında yükselterek performansımızı artırdık.”
“ON’un avantajlar dünyası genişlemeye devam edecek”
Perakendeden otomotive kadar farklı sektörlerle hayata geçirilen güçlü iş birlikleri sayesinde tüketiciye kazançlı ve kolay bankacılık sunduklarını dile getiren Özcan, sözlerini tamamlarken,
“Birçok sektörde giderek artan bayi kredi ağımızla tüketici finansmanında da ürün yelpazemizi genişleterek, ikinci çeyrekte yüzde 144’lük bir büyüme gerçekleştirdik ve yerimizi sağlamlaştırdık. ON Mobil uygulamamıza ön onaylı kredi seçeneği ekledik. Bu sayede müşterilerimiz uygulamaya giriş yaptıklarında ön onaylı kredi tutarını görerek, kolay ve hızlı bir biçimde kredilerini kullanabiliyorlar. Yine ikinci çeyrekte, potansiyel müşterilerimizi ON’lu olmaya teşvik edecek ve mevcut müşterilerimize de daha fazla avantaj sağlayacak ‘avantajlar dünyası’ çalışmalarımızı ilerlettik. Önümüzdeki çeyrekte müşterilerimizi işlem çeşidi artmış, müşteri deneyimi daha da iyileştirilmiş ON Mobil uygulamamız ile buluşturmayı hedefliyoruz. Hayata geçireceğimiz yeni dijital servis ve iş modelleriyle de ses getirmeye devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.