Generali Sigorta, acentelerini “phygital” olma yolunda destekliyor
Generali Sigorta, iş ortağı olan acentelerinin mevcut ve potansiyel müşterilerine dijital içerik sağlayabilmeleri, hizmetlerini dijital platformlarda daha kolay ve hızlı sunabilmeleri, yeni koşullara daha iyi adapte olabilmeleri için dijitalleşme yolunda çalışmalarına devam ediyor. Şirket, tüm acentelerini fiziksel ve dijital olarak eşleştirmeyi amaçlayan ve onların dijital varlıklarını artırmasını hedefleyen “phygital” olma yolunda desteklemeyi sürdürüyor.
Acentelerinin gelecekte de işlevselliğini kaybetmemeleri ve günümüzde daha aktif olmaları için dijital dünyaya ayak uydurmalarının önemli olduğunu düşünen Generali Sigorta, bu amaçla acentelerin dijital varlıklarını artırması konusundaki çalışmalar yapıyor. Acentelerinin dijital ortamlardaki mevcudiyetini ve gücünü artırması için desteklerini sürdüren şirket, bu amaçla farklı destek programları yürütüyor.
Dijital varlıklar artırılıyor
Generali Sigorta, sosyal medya mecralarının kullanımı, nasıl işlemesi gerektiği ve aktif yönetimi konusunda birebir toplantılar şeklinde sosyal medya eğitimleri veriyor. Buna paralel olarak acentelerin sosyal medyadaki içerik ihtiyaçlarını karşılamak üzere düzenli olarak aylık içerikler hazırlayıp paylaşabilmeleri adına acentelere iletiyor.
Yine Sociabble Platformu adı verilen ve sosyal medya mecralarının kolay ve hızlı kullanımını destekleyen üçüncü parti bir platform desteği sunuluyor. Bu platformun nasıl kullanılacağı konusunda da birebir eğitimler gerçekleştiriliyor.
İsteyen acentelere ayrıca iletişim bilgileri, blog içerikleri ve iletişim formu gibi temel öğeleri içeren web sayfaları hazırlanıyor.
Acenteler en çok Instagramı tercih ediyor
Acentelerinin dijital ekosistem içerisindeki varlıklarını güçlendirmeyi temel çalışma alanlarından biri olarak kabul eden Generali Sigorta, ihtiyaçları saptama ve doğru yönlendirme amacıyla geçtiğimiz aylarda tüm acente ağının %51’inin katılım gösterdiği bir sosyal medya anketi gerçekleştirdi. Acentelerin istek ve ihtiyaçlarını daha iyi anlamayı hedefleyen bu anket ile dijital varlıklar konusunda sağlanan desteklerden faydalanmak isteyen yeni acenteler de saptandı.
Ankete katılan ve sosyal medya kullanan acenteler arasında en çok tercih edilen mecra yüzde 85 ile Instagram oldu. İçerik türlerinden en çok tercih edilenler sırasıyla Görsel Post, Story, Video Post olarak öne çıktı. Ankete katılan acentelerin %82’si, yeni kasko ürünlerinin lansman kampanyası için hazırlanan içerikleri kullandığını belirtti. Aynı şekilde acentelerin %55’i dijital varlıklarını artırmak üzere sağlanan desteklerden yararlanmak istediklerini söylediler.