Girişimcilerin Büyük Hataları Etkinliği 20 Kasım’da İstanbul Kültür Üniversitesi’nde
Branding Türkiye ve Tasarım Fabrikası organizasyonuyla hazırlanan Girişimcilerin Büyük Hataları etkinliği 20 Kasım’da “Pollyannacılık” ana temasıyla İstanbul Kültür Üniversitesi’nde gerçekleştirilecek.
İstanbul Kültür Üniversitesi bünyesinde faaliyet gösteren ve İstanbul Kalkınma Ajansı’nın desteği ile kurulan bir ortak çalışma, üretme ve işbirliği geliştirme platformu olan İKÜ Tasarım Fabrikası ile Bütünleşik Pazarlama ve İş – Ekonomi mecrası Branding Türkiye’nin ortak organizasyonuyla gerçekleştirilecek olan Girişimcilerin Büyük Hataları etkinliği 20 Kasım’da “Pollyannacılık” ana temasıyla ekosistem paydaşlarını buluşturmaya hazırlanıyor. Etkinlikte Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam ve PitGrowth Kurucu Ortağı Özkan Yağız bilgi ve deneyim paylaşımında bulunacak.
Girişimcilerin Büyük Hataları Etkinliği 20 Kasım’da
Girişimcilik odaklı podcast serisi ve kitap olarak Mürsel Ferhat Sağlam tarafından hazırlanıp 2023’te yayınlanan Girişimcilerin Büyük Hataları, 2024 yılında Branding Türkiye ve İstanbul Kültür Üniversitesi Tasarım Fabrikası partnerliğiyle etkinlik serisi olarak ekosistemle buluşuyor.
Toplamda 12 bölümden oluşan serinin her bölümünde bir ana tema odağında konferans, panel ve/veya girişim sunumu oluyor. Etkinliğin son kısmındaki serbest networking aşamasında ise katılımcılar etkinliğe katılan ekosistem paydaşlarıyla tanışma ve iş birliği yapma fırsatı bulacaklar.
Etkinlik Programı
Konferans, Girişim Sunumu ve Networking olmak üzere 3 kısımdan oluşan etkinliğin programı şöyle;
Bölüm #1: Konferans – Mürsel Ferhat Sağlam (Branding Türkiye – Founder)
Bölüm #2: Girişim Sunumu – Özkan Yağız (PitGrowth – Co Founder)
Bölüm #3: Networking
Etkinlik Detayları
Gerek içerik gerekse konsept açısından Türkiye’de ilk olma özelliği taşıyan Girişimcilerin Büyük Hataları etkinlik serisinin İstanbul Kültür Üniversitesi bünyesinde gerçekleşecek olan part‘ı, 20 Kasım 2024 tarihinde başlıyor. İKÜ Tasarım Fabrikası‘nın organizasyon partnerliğindeki etkinliğin birinci bölümüne dair detaylarsa şöyle;
Organizasyon : Branding Türkiye & İKÜ Tasarım Fabrikası
Tarih / Saat : 20 Kasım 2024 / 15.30 – 17.30
Mekan : İstanbul Kültür Üniversitesi – Bakırköy Yerleşkesi / Ataköy Binası – Tasarım Fabrikası
Ulaşım/Adres : Ataköy 7-8-9-10, E5 Karayolu Üzeri Ataköy Yerleşkesi, 34158 Bakırköy – Yenibosna
Ücret : Etkinlik ücretsizdir.
- Kayıt zorunludur.
- Kontenjan sınırlıdır.
Etkinliğe Nasıl Kaydolabilirim?
İstanbul Kültür Üniversitesi’nde başlayan Girişimcilerin Büyük Hataları etkinliğinin 1. bölümü olan “POLLYANNACILIK”a katılarak hem girişimciliğe dair merak ettiklerinizi öğrenebilir hem de startup ekosisteminde yer alan girişimcilerle network yapma fırsatı bulabilirsiniz. Etkinliğe katılarak ayrıca İKÜ Tasarım Fabrikası tarafından verilecek olan “Dijital Katılım Belgesi”ne sahip olabilirsiniz. Tüm bunlar ve daha fazlası için etkinliğe buradan kaydolabilirsiniz.
Ekosistem Paydaşları Destekliyor
Branding Türkiye ile İKÜ Tasarım Fabrikası tarafından gerçekleştirilen ve İstanbul Kültür Üniversitesi’nin stratejik partner olduğu Girişimcilerin Büyük Hataları – Pollyannacılık etkinliği ekosistem paydaşları tarafından da destekleniyor. İşte serinin medya ve destek partnerleri; Haberler.com, SonDakika.com, Techinside, Medya Takip Merkezi, Medya Bilgi Rehberi, Kurumsal İletişim 2.0, Technologic, TeknoTalk, StartupTeknoloji, Fikirleri Dönüştürme Atölyesi, 1Fikir1Marka, Goog Digital, Haber Galerisi, Startup Gazetesi, WP Okulu, Franchise Market Türkiye, PR Atölye Dergisi, 9 Eylül Gazetesi, Dijital Markalaşma Sohbetleri, BiHaber.tr, KIPS Türkiye, Ajans Paradise, Hani Kurumsaldık, Imesta Coffee, 6N Magazine.