GoDaddy, internette hizmet satışına dair üç ipucu paylaştı
GoDaddy, fiziksel ürün değil hizmet sunan küçük işletmelerin ve girişimcilerin de işlerinin büyümesine yardımcı olmak için WordPress ve WooCommerce gibi dijital araçların yanı sıra dijital pazarlama ürünlerinden faydalanarak işlerini internete taşıyabileceklerini belirtti.
Dünyanın dört bir yanındaki girişimcilerin online dünyada başarılı olması için gerekli araç ve yardımı sunan GoDaddy (NYSE: GDDY), küçük işletmelerin ve girişimcilerin bir web sitesi oluşturarak ve dijital pazarlama araçlarından yararlanarak hizmetlerini online ortamda nasıl satabileceklerine dair üç ipucu paylaştı.
GoDaddy MENAT Genel Müdürü Selina Bieber konuyla ilgili olarak şunları söyledi:
“Güncel GoDaddy Girişimcilik Anketi, Türkiye’deki küçük işletmelerin ve girişimlerin yüzde 45’inin web sitelerini satış kanalı olarak kullandığını ve yüzde 39’unun gelirlerini online satış kanallarından elde ettiğini ortaya koydu. Türkiye’deki e-ticaret ekosisteminin gelişmeye ve büyümeye devam ettiği göz önüne alınırsa, fiziksel ürünler değil hizmet sunan işletmelerin de hedef kitlelerine ulaşmak, işlerini tanıtmak ve büyütmek için mevcut dijital araçlardan faydalanabileceğine inanıyoruz.”
GoDaddy’nin, hizmetlerini internette satmak isteyen küçük işletmeler ve girişimcilere yönelik üç ipucu şöyle:
1. Dikkat çekici ve gezinmesi kolay bir web sitesi oluşturun
İnternette herhangi bir şey satabilmek için öncelikle işinizi internete taşımanız gerekiyor. GoDaddy WordPress E-ticaret Hosting gibi mevcut araçlar sayesinde tam teşekküllü bir online mağaza oluşturabilir ve satış yapmaya başlayabilirsiniz. İşlevsel ve gezinmesi kolay bir tasarım sunan 10.000’den fazla WordPress teması arasından işinize uygun olanı seçebilirsiniz. Ayrıca, web sitenize e-ticaret işlevi eklemenizi sağlayan WooCommerce, bu plan dahilinde, performans takibi için Google Analytics eklemenizi kolaylaştıran, abonelik satmanıza, randevu almanıza ve çok daha fazlasına olanak sağlayan 75 premium uzantı da içeriyor.
2. Hizmetlerinizin faydalarını vurgulayın
Müşterilerinize, hizmetlerinizin onlara ne gibi faydalar sağlayabileceğini anlatın. Fiziksel ürünler söz konusu olduğunda, tüketiciler daha sonra internetten alışveriş yapmayı tercih etseler bile mağazalara gidip ürünleri inceleyebilirler. Ancak söz konusu bir hizmet olduğunda bu seçeneğe sahip değiller. Bu nedenle web sitenizde hizmetlerinizin faydalarını vurgulamanız önemli. Örneğin özel ders veren bir matematik öğretmeniyseniz, ziyaretçilerinize öğretim metotlarınızın ne olduğunu, derslerden neler bekleyebileceklerini ve önceki öğrencilerinizin nasıl bir gelişme gösterdiğini anlatın. Web sitenize önceki müşterilerinizin yaptıkları yorumları eklemek yeni ziyaretçilerinizin sizden hizmet alanların ne tür bir deneyim yaşadıklarını görmelerini sağlayabilir. Ayrıca, sunduğunuz hizmetlerle ilgili faydalı bilgileri ve verileri hedef kitlenizle paylaşmak için web sitenize bir blog bölümü eklemek de hizmetlerinizin getirilerini vurgulamaya yardımcı olabilir.
3. Kitlenizle bağlantı kurun
Hizmetlerinizin faydalarını vurgulamaya başladıktan sonra hedef kitlenize ulaşmak ve onlarla bağlantı kurmak için tanıtım yapın. GoDaddy Dijital Pazarlama Paketi, küçük işletme sahiplerinin ve girişimcilerin sosyal medya hesaplarını tek bir platformdan oluşturmalarına ve yönetmelerine olanak tanıyor. Müşteri referanslarınızı ve blog yazılarınızı sosyal platformlarda da paylaşarak bunları hedef kitlenizle sohbet başlatmak için kullanabilirsiniz. Dijital Pazarlama Paketinin de bir parçası olan e-posta pazarlama ise işletmeniz, ürünleriniz ve faydalı bilgiler ile ilgili güncellemelerinizi hedef kitlenizle paylaşmanın harika bir yoludur.
GoDaddy, Türkiye’deki küçük işletmeler için online varlıklarını oluşturmalarını sağlayacak, kolay kullanılabilir ve uygun maliyetli dijital araçlar sunuyor. Ürün ve hizmetleri arasında alan adı kaydı ve Hazır Web Sitesi’nin yanı sıra hosting, Yönetilebilir WordPress, online güvenlik, online pazarlama ile e-posta ve Office üretkenlik araçları yer alıyor. Daha fazla bilgi için https://tr.godaddy.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.
Küçük işletme sahipleri ve girişimciler pandemi sürecinde “yeni normal”e alışmaya çalışırken GoDaddy telefon ve canlı sohbet üzerinden Destek Ekibi ile kişisel destek sunmaya devam ediyor. Bu zorlu zamanlara nasıl adapte olabileceğinize ve GoDaddy’nin size nasıl destek sağlayabileceğine dair bilgilere ulaşmak için https://tr.godaddy.com/open-we-stand/what-godaddy-is-doing ve https://tr.godaddy.com/open-we-stand adreslerini ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla bilgi için GoDaddy’yi Facebook’ta takip edebilirsiniz: https://www.facebook.com/tr.Godaddy/