Golin İstanbul, AKÖde’nin İletişim Ajansı Oldu
Yeni nesil ödeme sistemleri geliştiren AKÖde, dünyanın önde gelen iletişim danışmanlığı ajanslarından Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı.
AKÖde, kullanıcıların ödeme ve para gönderme alışkanlıklarında önemli ölçüde etki yaratan farklılıklarla her kitleye uygun çözümler sunuyor. 2019 yılından beri Tosla ile bireysel kullanıcılarına finansal çözümler sunarken 2022 yılından itibaren işletmelere yönelik ödeme çözümlerini de sunmaya başlamıştı. Önümüzdeki dönemlerde de hem bireysel hem de işletmelere yönelik yeni ürün ve hizmetleriyle finansal ekosisteme katkı sağlayacak yeni projelerini hayata geçirmeye devam edecek.
Golin İstanbul, 30 yıllık deneyimi ile AKÖde ve Tosla’ya stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri, marka iletişimi, influencer marketing ve liderlik iletişimi konularında hizmet verecek.
Golin Hakkında
Golin, markalar için anlamlı değişimler yaratmalarına yardımcı olan küresel bir halkla ilişkiler ajansıdır. Bizi birbirimize bağlayan güçlü davranış biçimlerini keşfederken cesur fikirler, kapsayıcılık ve adanmışlık ile birlikte çalışıyoruz. Dünya çevresindeki 50 ofisimiz ve 1.700 çalışanımız müşterilerimize çok pazarlı, bölgesel ve küresel iletişim programları için kapsamlı çözümler sunmamızı sağlıyor. Golin olarak; 2019, 2020 ve 2021 yıllarında PRWeek tarafından “Yılın En İyi Global Ajansı”; 2022’de PRWeek U.S. tarafından “Best Place to Work”, Provoke Media tarafından 2021 ve 2022 yıllarında “Kuzey Amerika’da Yılın Büyük Ajansı” seçildik ve 2019 yılında Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Altın ve Gümüş Aslan Ödüllerini alırken festivalde “fikir” üzerinden ödül kazanan ilk PR ajansı olduk. Golin Interpublic Group’un (NYSE: IPG) bir üyesidir. www.golin.com adresinden daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.
AKÖde Hakkında
AKÖde; yüzde yüz Akbank T.A.Ş. iştiraki olarak ödeme hizmetleri sunmak ve elektronik para ihraç etmek üzere 2018 yılında kurulmuştur. Kullanıcıların ödeme ve para gönderme alışkanlıklarında önemli ölçüde etki yaratmak üzere genç nüfusa hitap eden ilk ürünü Tosla 2019 yılında hayata geçmiş olup, kullanıcılarına benzersiz bir deneyim sunmaktadır. Tosla’nın yanı sıra ödeme almak isteyen işletmelere sunduğu ürünleriyle de teknolojiyi merkezine alarak kullanıcılarının ihtiyaçlarını tespit edip doğru zamanda en hızlı şekilde çözüm sunmakta ve e-ticarette ödemenin her aşamasını hem alıcılar hem de satıcılar için kolaylaştırma hedefiyle çalışmalarını sürdürmektedir.