Hızlı çözümler sunan Lenovo Premium Destek hizmeti güçleniyor
Teknoloji devi Lenovo’nun, Lenovo kişisel bilgisayar kullanıcılarına sunduğu Premium Destek hizmeti güçleniyor. Lenovo Türkiye, Telefon, WhatsApp veya e-posta yoluyla hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında canlı teknisyen desteği sunan Premium Destek hizmetine sahip ürün portföyünü genişletti. Lenovo, Premium Destek hizmetine sahip ilk ürünü Legion 5‘ten sonra, Legion 7, Yoga Creator 7, IdeaPad Creator 5 ve Legion 5 Pro ürünlerinde de canlı destek verecek.
Lenovo, Premium Destek hizmeti verdiği ürün portföyünü genişletti. Lenovo, Premium Destek hizmetine sahip ilk ürünü Legion 5‘ten sonra, Legion 7, Yoga Creator 7, IdeaPad Creator 5 ve Legion 5 Pro ürünlerinde de canlı destek verecek.
Premium Destek hizmeti, 3 yıl garanti olanağı sağlarken; yerinde destek, kurulum desteği ve hatta yazılım ve donanım desteği de sağlıyor.
Uzaktan bilgisayar kullanma oranlarının da arttığı Pandemi sürecinde, Lenovo Premium Destek hizmeti; telefon, WhatsApp veya e-posta yoluyla uzman teknisyenler aracılığıyla kullanıcılarla birebir ilgilenerek destek veriyor. Lenovo Premium Destek hizmeti kişisel bilgisayar sorunları için hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında canlı teknisyen desteği sağlarken, sorun ne olursa olsun, kullanıcıların ilk temasında hızlı çözümler sunuyor.
Premium Destek hizmeti donanım, yazılımlar ve çevre birimleri için ‘başlangıç’ ve ‘nasıl yapılır’ desteği deveriyor. Kullanıcıların bilgi gerektiren kişisel bilgisayar sorunlarında da kolayca ulaşılabilecek basit çözümler sunuyor.
Uzman Desteği
Kullanıcılar için sıranın en önünde olmalarına ve doğrudan uzmanlara ulaşmalarına olanak sağlayan Lenovo Premium müşteri destek hizmeti, Legion 5’ten sonra, Legion 7, Yoga Creator 7, IdeaPad Creator 5 ve Legion 5 Pro ürünlerinde de hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında telefon, WhatsApp ve e-posta aracılığıyla kullanılabilecek. Kullanıcılar aşağıda belirtilen her sorunda Premium Destek hizmetiyle günün her saatinde uzmanlardan ileri düzeyde ve hızlı destek alabilecek.
- ‘Başlangıç’ ve ‘nasıl yapılır’ yardımı
- Yerinde destek ve hızlı onarım
- Donanım ve yazılımlar için destek
- Önleyici Kişisel Bilgisayar Sağlık Kontrolü
Lenovo Premium Destek hizmeti ile ayrıca yıllık olarak gerçekleştirilecek “Kişisel Bilgisayar Kontrolü”, uzmanların sorunları kullanıcılardan önce görmesine, bu sorunları hızla çözmesine yardımcı olacak. Eğer gerekli ise ekipler yerinde ziyaret planlayarak teknik servis hizmetini müşterinin lokasyonunda verecek.