Şangay’dan Dünyayı Selamlayan iCAR, Tasarımı ve Teknolojisiyle Yeniliklerin Öncüsü Olacak!
İlk Modeli olan V23’ü Tanıtan iCAR Küresel Pazarda Gençlerle Büyümeyi Hedefliyor!
Çin’in otomotivde küresel ihracat lideri Chery’nin SmartMi Tech ile gerçekleştirdiği internet merkezli felsefesinin sinerjisinden doğan iCAR, 2025 Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda dünyayı selamladı. Akıllı elektrikli araç pazarında rekabetçi olabilmek için ürün perspektiflerini yeniden tanımlayan iCAR, ürün sınıflarını sürekli yenileyerek ve kişiselleştirilmiş ulaşımın sınırlarını keşfederek, dünya genelindeki kullanıcılar için daha çekici mobil yaşam senaryoları yaratacağına inanıyor. Üç yıl içinde küresel varlığını 100’ün üzerinde ülkeye yaymayı ve dünya genelinde 2 binin üzerinde uzmandan oluşan bir ağ kurmayı planlayan marka, ilk global ürünü olan V23’ü de Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda resmi olarak tanıttı.
Dünya otomotiv sektörünün en önemli fuarlarından 2025 Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı, kapılarını açtı. Otomotivin mobiliteye evrildiği yeni dönemde sektördeki birçok yenilik ve gelişmenin tanıtımına ev sahipliği yapan fuar, uluslararası pazarlar için yaratılan özgün bir marka olan iCAR’ın ve OMODA & JAECOO modellerinin de dünya lansmanına tanıklık etti. Fuarın çığır açan odak noktası haline gelen iCAR, kurulduğu günden bu yana yenilikçi ve özgün yönüyle öne çıkıyor.
Gençleri ve genç düşünenleri hedefliyor!
Chery’nin teknolojik uzmanlığı ile SmartMi Tech’in internet merkezli felsefesinin sinerjisinden doğan iCAR, kendine özgü yenilikçi bir DNA’ya sahip. Bir yandan, Chery’nin ürün kalitesinde kendini gösteren ve sürekli olarak inovasyonla geliştirilen teknolojik “yoğun güç” var; diğer yandan, ideolojik bir öz taşıyan kültürel bir “yumuşak güç ” de barındırıyor. Chery’nin internet tabanlı bir felsefeye dayanan ilk yenilikçi markası olan iCAR, stratejik olarak dünya genelinde gençleri ve genç düşünen kişileri hedefliyor; kişiselleştirilmiş deneyimlere ve duygusal değerlere değer veren, macera dolu bir yaşam için tükenmez bir tutku sergileyen, aynı zamanda avangart estetiğin öncülüğünü yapan ve çağdaş Trendy Inborn Players’ı birlikte yeniden tanımlayan kişileri. Kamp, balık tutma, yürüyüş, tırmanma ve koşu gibi açık hava aktiviteleri gençlik yaşam tarzlarının bir parçası haline geldi. Onlar retro hayalperestler, kamp tutkunları, yenileme meraklıları ve şehir gezginleri. iCAR, bu öncüler için dünyanın en iyi kaynaklarını ve ileri teknolojiyi bir araya getiriyor. Kullanıcıları derinlemesine anlayarak, onların dünya görüşlerine yanıt vererek ve nihayetinde onlarla empati kurarak, hem olağanüstü havalı hem de değer odaklı, sofistike araçlar yaratıyor.
Üç yılda 100’den fazla ülkeye yayılacak!
Alternatif tahrik teknolojisine sahip akıllı araçlara yönelik pazarın günümüzde giderek geliştiği, giderek daha fazla yeni marka ve modelin piyasaya sunulduğu yaygın olarak kabul ediliyor. Ancak ürün tasarımlarının homojen olmaması ve tekrarlayan tasarımlar nedeniyle tüketicilerin satın alma ilgisinde önceki yıllara göre düşüş yaşanıyor ve bu durum tüketicilerde karar yorgunluğuna yol açıyor. Son veriler, J-Tarzı araç modellerinin son yıllarda güçlü bir satış ivmesi gösterdiğini ve güçlü bir pazar talebine sahip olduğunu gösteriyor. Tüketici talepleri salt fayda ulaşımının ötesine geçiyor ve giderek daha fazla duygusal etkileşime odaklanıyor. Bu da önemli bir katalizör olarak öne çıkıyor. iCAR, estetik tasarımı ve teknolojik inceliği ustalıkla bir araya getirerek retro-klasik öğeleri avangard trendlerle buluşturuyor. Bu stratejik birleşme, zamanın ötesinde, zamansız, ikonik modeller yaratırken ürün kategorilerinde sürekli yeniliği teşvik ediyor. iCAR, başarılı ürünler geliştirmeye stratejik önem veriyor ve müşteri öngörülerini yorumlama, ürün tanımlarını optimize etme, çevrimiçi trafik edinme ve maliyet etkinliği alanlarındaki yeteneklerini sürekli olarak geliştiriyor. Şirket, araç geliştirme sürecine duygusal etkiyi yerleştirerek, internet tabanlı bir felsefeyi geleneksel üretim uzmanlığıyla birleştiren bir otomotiv girişimine hızla dönüştü. Bilindiği üzere iCAR’ın ürün yelpazesinde, off-road becerileri, teknik odaklı tasarımlar ve türler arası morfolojik konseptler de dahil olmak üzere çeşitli tasarımlara sahip hem batarya elektrikli araçlar (BEV’ler) hem de uzun menzilli elektrikli araçlar (REEV’ler) yer alıyor. iCAR, üç yıl içinde küresel varlığını 100’ün üzerinde ülkeye yaymayı ve dünya genelinde 2 binin üzerinde uzmandan oluşan bir ağ kurmayı planlıyor. Bu stratejik genişlemenin amacı, dünya çapında daha fazla sayıda kullanıcıya daha kapsamlı, özelleştirilmiş ürünler ve keyifli yaşam tarzı deneyimleri sunmak.
V23 Şangay Otomobil Fuarı’nda görücüye çıktı!
iCAR’ın ilk global ürünü olan V23, Şangay otomobil fuarında resmi olarak tanıtıldı. Kare ve güçlü çizgileriyle dik bir duruş sergileyen araç, dokulu vurgularıyla tamamen kapalı bir ızgaraya sahip ve bölünmüş farları yatay tasarım öğeleriyle birleştiriyor; böylece özgün kişiliği arazi estetiğiyle birleştiriyor. Tamamen yeni bir mimari üzerine kurulu olan araç, arazide güçlü geometrik parametrelere sahip ve beklenmedik derecede mükemmel geçiş özellikleri sunuyor. Bu model, özellikle şehir maceracıları ve off-road deneyimleri arayan, trend ve havalı oyuncular için tasarlandı. Güzel görünümü, sürüş keyfini, kullanıcı dostu yapıyı ve pratik işlevselliği başarıyla bir araya getiriyor. Küresel bir yaklaşıma sahip olan iCAR, akıllı elektrikli araç pazarında rekabetçi olabilmek için ürün perspektiflerini yeniden tanımlıyor. Marka, ürün sınıflarını sürekli yenileyerek ve kişiselleştirilmiş ulaşımın sınırlarını keşfederek, dünya genelindeki kullanıcılar için daha çekici mobil yaşam senaryoları yaratacağına inanıyor.