IFS CLOUD İle Servis Yönetiminde Uzaktan Yardım
IFS Cloud’un sunmuş olduğu Uzaktan Yardım çözümü, sahadaki teknisyenlerle merkezdeki uzmanları birbirine bağlayarak sahada karşılaşılan sorunların hızlıca çözülmesine yardımcı oluyor. Uzaktan yardım çözümü, IFS müşterilerinin mevcut kaynaklardan verimli bir şekilde yararlanmasına, maliyetlerini düşürmesine ve ilk seferde onarım oranlarını artırmasına olanak tanıyor.
IFS’in kurumsal iş uygulamalarını tamamen entegre bir şekilde sunması Uzaktan Yardım çözümünün kullanımını hızlandırıyor. IFS, Uzaktan Yardım çözümü sayesinde kullanıcılarının kurulum, uygulama ve hizmet maliyetlerini azaltıp servis yeteneklerini artırarak müşterilerine artı değer sağlıyor.
Artırılmış gerçeklik kullanan Uzaktan Yardım çözümü, uzmanlar ve teknisyenler için ortak bir deneyim sunuyor, böylece oluşan sorunlar anında teşhis edebiliyor, çözülebiliyor ve doğrulanabiliyor.
Uzaktan Yardım’ın IFS Cloud’a entegre edilmesi, sahada çalışan teknisyenlerin işlerini kolaylaştırıyor. Gözlüklerinde görüntüleyebilecekleri eğitici görüntüler ve uzmanlardan gelen bilgiler sorunların daha hızlı çözülmesine yardımcı oluyor.
Servis Yönetimi için IFS Cloud’u Neden Tercih Etmelisiniz?
IFS Cloud, servis şirketlerinin sınıfının en iyisi olan servis yönetimi platformunu mevcut sistem ortamlarına entegre ederek operasyonel verimlilik ve gelir artışı elde etmelerini sağlar. Platform, şirketlerin sonuç odaklı hizmet ve benzersiz müşteri memnuniyeti sunmalarını destekler böylece IFS Cloud platformunun sunduğu güvenilir bağlantı ile kullanıcılar işlerini tüm gün boyunca rahatlıkla yönetebilirler. IFS Cloud platformu şu özelliklere sahip:
- Çağrı erişimi: SMS veya e-posta bağlantısı ile bireylere, gruplara veya birden çok partiye aynı anda erişim sağlar. Bilgisayar, tablet, telefon, akıllı gözlük ve diğer cihazlarda tek kullanıcı ile oturum açma imkanı tanır.
- Özellikler: Çağrı sırasında katılımcılar görüntüleri dondurabilir, yakınlaştırabilir, kaydırabilir, ekran görüntüsü alabilir, karşılıklı belge paylaşabilir, yüz yüze bağlanabilir, rolleri değiştirebilir, el hareketlerini ve araçlarını kullanarak birleştirilmiş gerçekliğe erişim sağlayabilir, bant genişliği ve bağlantı zorlukları için dinamik video kalitesi ayarı yapabilir.
- Çağrı sonrası: Tüm oturumlar video veya ekran görüntüsü şeklinde kaydedilebilir. Kategorize etmek ve aramak için çağrı kaydına notlar ve etiketler eklenebilir. Ayrıca anketler, raporlama ve analizlerle de desteklenebilir.
IFS Hakkında
IFS, dünya genelinde üretim, dağıtım, servis ve bakım-onarım yapan şirketler için entegre Kurumsal İş Uygulamaları (ERP/EAM/FSM) sunar. Uzman olduğu sektörlerde hizmet verdiği şirketlerin, uçtan uca tüm ihtiyaçlarını yıllar içinde geliştirdiği uzman çözümlerle karşılamayı amaçlayan IFS, 5.500’den fazla çalışanı ve büyüyen ekosistemiyle 15.000’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. IFS, hizmet verdiği şirketlerin dijital dönüşümün avantajlarından faydalanarak kaynaklarını en iyi şekilde kullanabilmesini ve sürdürülebilir başarılar kazanmasını hedefler.