iPhone X Ekranında Yeşil Çizgi Sorunu Ortaya Çıktı.
iPhone X Ekranında Yeşil Çizgi Sorunu?
iPhone X OLED ekranlarındaki sorunlar kullanıcılarının canını sıkmaya başladı. iPhone X ekranlarının ideal ortam sıcaklıklarında bile ani ısı değişikliklerinde dokunmatik özelliğini geçici olarak kaybetmesi sorunu sonrasında; şimdi de kötü bir yeşil çizgi olan ekran sorunları bildirilmeye başlandı.
iPhone X tasarımı herşeyi kapsayan OLED ekran etrafında dönüyor. Bu yüzden sorunları veya bozulmaları tam bir hayal kırıklığı yaratabiliyor. Ne yazık ki bir avuç dolusu kullanıcı da olsa bazı kullanıcılar bu ızdırabı sonuna kadar yaşıyor.
Kullanıcılar Apple’ın kendi formlarında gerekse Reddit üzerinden şimdide ekranın sağ tarafında veya sol tarafında kenarda yeşil bir çizgi sorunu bildiriyor.
iPhone X Ekranda Yeşil Çizgi Sorunu telefonun işlevselliği etkilememekle birlikte açıkça kullanıcıları rahatsız eden bir görüntü sergiliyor.
iPhone X Ekranında Yeşil Çizgi Sorunu Bir Donanım Sorunu Gibi Duruyor!
Klasik olarak bu sorunu yaşayan kullanıcıların bir çoğu yeniden başlatmanın da aralarında olduğu diğer yaygın yazılım çözümlerini denemiş olsalarda durum düzeltilemiyor.Bu kesinlikle bir donanım sorunu olarak göze çarpıyor. Bir TV’den görebileceğin bir OVERSCAN satırı kesinlikle değil.
iPhone X Ekranında Yeşil Çizgi yaşayanlar muhtemelen cihazlarını değiştirmek zorunda kalacaklar. Sorun henüz yaygın bir sorun olarak görülmemekte. Ancak olmayacağı anlamına da gelmiyor. Bu yazılımlada düzeltilebilir mi henüz bilinmiyor. Ancak iPhone X soğuk hava sorunları gibi umarız yazılımsal bir şekilde düzeltilebilir.
Apple ilk kez OLED ekran kullanıyor (Özel olarak Samsung Tarafından üzerilen) ve iPhone X bu konuda bir üretim tekniklerini geliştirmek için kullandığı bir deneme tahtasına dönüşmesinden endişeliyim. Zira Samsung’un kendi OLED telefonlarında da sorunlar vardı. iPhone X’in mi var derdin var’a doğru gidiyor olabiliriz.
My new #iPhoneX appears a green line on the screen😂, and the faceID can’t recognize me when I with glasses.@Apple @AppleSupport pic.twitter.com/Fgj5fg9v2x
— Lejia Peng (@fanguy9412) 6 Kasım 2017