Sosyal Medya

Fintech

İTÜ Çekirdek girişimi Winfluencer’dan İş Bankalı KOBİ’lere özel indirim fırsatı

Influencer’lar ile markaları kazan-kazan modelinde buluşturan uçtan uca otomatize İTÜ Çekirdek girişimi Winfluencer, Türkiye İş Bankası ile iş birliği gerçekleştirdi.

İTÜ Çekirdek girişimi Winfluencer’dan İş Bankalı KOBİ’lere özel indirim fırsatı

 

Teknolojiyi kullanarak markaların influencer’larla iş birliği süreçlerini otomatikleştiren İTÜ Çekirdek girişimi Winfluencer, markasını influencer’lar ile daha büyük bir kitleye duyurmak isteyen İş Bankası müşterisi genç KOBİ’lere, hizmet bedelinden ilk üç ay yüzde 50 indirimle faydalanma imkanı sunuyor.

 

Influencer’lar ile markaları kazan-kazan modelinde buluşturan uçtan uca otomatize İTÜ Çekirdek girişimi Winfluencer, Türkiye İş Bankası ile iş birliği gerçekleştirdi. Buna göre markasını influencer’lar ile daha büyük bir kitleye duyurmak isteyen ve kurucuları ya da yöneticileri 18-35 yaş aralığında olan İş Bankalı genç KOBİ’ler, Winfluencer uygulamasına kayıt olarak hizmet bedelinde ilk üç ay yüzde 50 indirim fırsatından yararlanabilecek.

Winfluencer 2024’te yurt dışına açılmaya hazırlanıyor

Marka-influencer iş birliğine getirdikleri yeni nesil teknolojik çözüm sayesinde e-ticaret’te kazan-kazan modelini daha çok kullanıcıyla buluşturduklarını söyleyen Winfluencer Kurucu Ortağı Funda Yener,

“Bugün Z kuşağında kariyerini influencer olarak yapmanın iyi bir seçenek olduğunu düşünenlerin oranı yüzde 25 ve yüzde 16’sı ise bu alanda kariyer için para ödeyebileceğini söylüyor. Bununla birlikte de çok sayıda influencer’ın kampanyalara katılımını sağlamak ve bunu yönetmek ancak teknolojik bir çözümle mümkün oluyor. Biz de Winfluencer olarak bu büyük gücü e-ticaret şirketleriyle tek bir sözleşme ile buluşturuyoruz. Rekabetçi ortamda iş yapış modelimiz ve teknoloji ile farklılaşıyoruz. Yüzbinlerce nano ve mikro influencer’ın gücünü, on binlerce e-ticaret sitesi ile buluşturacak, ölçeklenmeye uygun bir pazar yeri olarak her geçen gün etki alanımızı genişletiyoruz. Bunu yaparken de kullanıcılarımızın ve özellikle genç KOBİ’lerin işlerini büyütebilmeleri için fırsatlar yaratıyoruz. Bu vizyonla İş Bankası ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği, genç KOBİ’lerin rekabetçi ortamdaki başarısı için bütçelerine katkı sağlayacak. Yakın zamanda platformumuzda yapay zeka teknolojilerini de kullanılır hale getirip verileri anlamlandırılarak raporlar sunmaya hazırlanıyoruz. Hedefimiz 2024 yılında yurt dışına açılmak” dedi.

Winfluencer’ın İş Bankası ile yaptığı iş birliği kapsamında genç KOBİ’lere sunduğu kampanyanın ayrıntılarına winfluencer.app adresinden ulaşılabilir.