KRAFTON, INC. BLOCKCHAIN TABANLI OYUNLAR VE HİZMETLER İÇİN SOLANA LABS İLE UZUN VADELİ BİR İŞ BİRLİĞİ ANLAŞMASI İMZALADI
Dünya çapında popüler olan battle royale oyunu PUBG: BATTLEGROUNDS yaratıcısı KRAFTON, Inc., bugün Solana Labs ile blokchain tabanlı oyun ve hizmetlerin tasarımını ve pazarlamasını desteklemek için bir iş anlaşması imzaladığını duyurdu. Solana, dünya için ölçeklenebilir, kullanıcı dostu uygulamalar sunmak üzere oluşturulmuş merkeziyetsiz bir blokchain’dir.
Solana, dünyanın en iyi performans gösteren blockchain’idir. Güvenlik veya uyumluluktan ödün vermeksizin, öngörülebilir ölçeklendirme sunarak geliştiricilere uzun vadede oluşturma güveni verir. Solana’nın performansı, aynı anda on binlerce akıllı sözleşmeyi işleyebilen tek bir küresel durum ve küresel durum genelinde düşük gecikmeli, saniyenin altında kesinliği sunan dağıtık bir zaman olan Proof of History tarafından yönlendiriliyor.
Bu anlaşma ile KRAFTON ve Solana Labs, blockchain ve NFT bazlı oyun ve hizmetlerin geliştirilmesi ve işletilmesi için uzun vadeli bir iş birliği ilişkisi kurmaya hazırlanıyor. İki şirket blockchain oyunlarının ve çeşitli blockchain teknolojilerinin pazarlaması ve tasarımında ve ayrıca ve yatırım fırsatları konusunda ortaklaşa iş birliği yapacak.
KRAFTON, Inc. Web 3.0 Roundtable Yöneticisi Hyungchul Park,
“KRAFTON, Web 3.0 ekosistemimizi oluşturmaya çalışırken Solana Labs gibi blockchain şirketleriyle yakın olarak çalışmanın yollarını sürekli olarak gerçekleştirecek.” diyor ve “Yüksek hız ve düşük ücretlerde güçlü bir blockchain olan Solana, Web 3.0 ekosisteminin ve teknolojilerinin en iyisini temsil etmektedir. KRAFTON bu iş birliği sayesinde, blockchain tabanlı deneyimlere yatırımını ve üretimini hızlandırmak için gereken kavrayışı elde edecek.” diyerek sözlerini tamamlıyor.
Solana Labs, Oyun İş Geliştirme Yöneticisi Johnny Lee,
“KRAFTON’un Solana’da oyunun geleceğini inşa etme kararlılığından dolayı heyecan duyuyoruz,” diyerek konuyla ilgili görüşlerini belirtiyor ve “KRAFTON, oyun endüstrisinde köklü bir yenilikçi ve onların sıradaki seviyelerinin bir parçası olmaktan dolayı heyecanlıyız. Oyuncuların giderek daha fazla chain oyunlar aradığını görüyoruz ve bu gereksinime hızlı bir şekilde yanıt veren oyun şirketleri, kendilerini devam eden bir başarı için iyi bir şekilde hazırlayacaklar.” diyerek açıklama yapıyor.
Bu ortaklık KRAFTON’un 2022’de yeni iş fırsatlarını hızlandırma sözünün altını çiziyor. Şirket geçtiğimiz ay oyun geliştirme kapasitesine ve dünya çapında oyuncular tarafından sevilen PUBG: BATTLEGROUNDS‘dan edindiği operasyon deneyimine dayanarak Web 3.0 ve NFT alanına giriş yapacağını duyurdu. Bu süreçten beri şirket, Seoul Auction Blue, XX Blue ve NAVER Z (Zepeto) de dahil olmak üzere NFT, metaverse ve blockchain ile ilgili diğer alanlardan ortaklarla yatırımları ve iş birliklerini duyurdu.