Krafton, Şirketin Sanal İnsanı ANA’yı Tanıtıyor!
Hiper gerçekçilik, rigging ve derin öğrenme ile hayat bulan ANA, eğlence ve espor da dahil olmak üzere KRAFTON’un iş kollarına yer alacak…
KRAFTON, Inc. şirketin hiper gerçekçilik, rigging ve derin öğrenme ile hayat verdiği sanal insanı ANA’nın ilk görüntülerini paylaştı. ANA, küresel bir izleyici kitlesi ile iletişime geçmek ve KRAFTON’un Web 3.0 ekosisteminin kurulmasına yardımcı olmak adına tasarlanmıştır. ANA, geçtiğimiz Şubat ayında bir teknik sunum ile ilk planının açıklanmasıyla KRAFTON’ın tanıttığı ilk sanal insandır.
KRAFTON kendi şirketi içinde dünya çapındaki kitleler tarafından kabul edilebilecek ve onaylanabilecek sanal bir insan yaratmak için çalıştı. ANA, Unreal Engine’in hiper gerçekçi üretim teknolojisi ile geliştirildi ve dijital bir karakter ile gerçek bir insan arasında olan noktaları bulanıklaştıran hiper gerçekçi bir görünüm sunuyor. Cildindeki bebek saçları ve ayva tüyleri gibi insan benzeri özelliklerle, şu anda diğer teknolojilerin sunduğu diğer sanal insanlardan gerçekten farklı görünüyor. Yüzdeki son derece gelişmiş rigging teknolojisi, göz bebeğinin, ince yüz kaslarının ve kırışıklıkların hareketini hassas bir şekilde yansıtır ve bütün vücutta doğal eklem hareketini sağlar. Ayrıca gelişmiş ses sentezi gibi derin öğrenme teknolojileri, ANA’nın gerçek bir insan gibi hareket edip şarkı söyleyebilmesi için yapay bir akıllı sesin ortaya çıkmasına yardımcı olmaktadır.
KRAFTON Kreatif Merkezi Başkanı Josh Seokjin Shin,
“ANA, KRAFTON’un eşsiz teknolojisi ile yaratılmış hiper gerçekçi bir sanal insandır. Kendisinin tüm dünyada Z jenerasyonunun ilgisini çekeceğini ve sevileceğini umuyoruz,” diyerek düşüncelerini dile getiriyor ve “ANA, orijinal bir müzik parçası yayınlayacak ve bir influencer olarak faaliyetlerini eğlence ve espor kapsamındaki çeşitli alanlara genişletecek,” diyerek sözlerini sonlandırıyor.
ANA hakkında daha fazla bilgi, görselleri, videoları ve onun benzersiz hikayesiyle birlikte bu yılın ilerleyen dönemlerinde açıklanacak.